אלישע לאן עכשיו?

זה נראה שאלישע כבר היה בכל המצבים האפשריים כמאמן בליגה שלנו: עליות, ירידות, אליפויות, ליגת האלופות, קבוצה קטנות וגדולות. קריירה עשירה מרובה ברגעי שיא לצד רגעי שפל, פורה בתארים והישגים אך מלווה בביקורות לא מעטות מקהל הקבוצות שלו.

ניתן להתווכח על איכותו כמאמן, אבל דבר אחד בטוח. בכל מקום שאלישע הגיע אליו הוא השאיר את החותמת שלו. זאת גם כנראה ההזדמנות לציין שהיחס אליו זכה אלישע, מאמן עם ניסיון ורזומה של יותר מ-20 שנה, מאלונה ברקת היה לא הוגן ובתזמון שלא כיבד אף אחד. גם מאמנים עם ניסיון דל יותר מאלישע ראויים ליחס טוב יותר אז בוודאי שגם מאמן ברמתו של אלישע.

אז לאן עכשיו?
יש חיזורים אחרי מאמן עם רזומה כמו של אלישע, אם רק ירצה יכול לאמן בקבוצה יציבה בליגת העל, זאת לא שאלה בכלל. אבל כרגע כל המשרות האטרקטיביות תפוסות. הקבוצות "הגדולות" מאוישות, האלופה ככל הנראה תחתים מאמן זר ומכבי נתניה עדיין לא משלמת לשחקנים שלה…

זה מריח כאילו אלישע כבר מיצה את ליגת העל ואם אין לו אפשרות להשתלב בקבוצה מובילה, עדיף לו לא להכנס לזה בכלל. אני מציע שתיקח לך שנה בבית אלישע, תהיה עם המשפחה והילדים, תבלה, תהנה, תראה קצת עולם, ותוך כדי שאתה רואה קצת עולם, תנסה להריח מה המצב שם מעבר לים. אני בטוח שיש איזו משרה מעניינת ועם רזומה כמו שלך אין סיבה שלא תמצא משהו אטרקטיבי לפחות עד שגוטמן יפנה את הבמה. כולנו יודעים כמה שאתה רוצה את המשרה בכחול לבן והצלחה כמאמן בקבוצה מעבר לים, יכולה לסלול את דרכך לשם (למרות שאין פה משהו מובטח, ראה מקרה יצחק שום).
דבר אחד בטוח,

אלישע לא אמר את המילה האחרונה שלו בכדורגל!

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח