שחקן, אתה הפנים של המועדון שלך!

מליוני ילדים חולמים על קריירה מקצוענית בכדורגל, לשחק, להבקיע שערים, לחתום על חוזה חלומי ושכולם יכירו אותם.
הדבר הזה כנראה לא חודר לשחקני הכדורגל המקצוענים כי לא מעט מהם לא מבינים שהם מהווים מודל לחיקוי בקרב ילדים קטינים ובגירים.

Premier League - טיק טיק

ניב זריהן שחקן הפועל ב"ש, הורשע בשבוע שעבר בבית משפט השלום בתקיפת צעירה לפני שנתיים. עונשו עדיין לא נקבע, אבל האם לא דיי בכך בכדי לסיים את דרכו בקבוצה?

יש לציין שזה לא הפעם הראשונה שהשחקן נתפס מסתבך… עוד במדי אשדוד, לפני שאלונה הוציאה את הארנק ושילמה 600 אלף יורו על כרטיס השחקן שלו, מצלמות הטלוויזיה תפסו את ניב מסנן הערה בעלת אופי גזעני כלפי חברו לקבוצה אור אינברום. ניב נשפט בזמנו ע"י ההתאחדות לכדורגל וקיבל הרחקה מארבעה משחקנים בשל התקרית המכעיסה הזאת. לאלו אפשר להוסיף את העובדה שגם בתקופת הצבא החלוץ לא היה ישר כמו סרגל – ריתוק, התחצפות למפקדים ועזיבה של הבסיס ללא אישור.

הפועל באר שבע, ניב זריהן
קרדיט לדף הפייסבוק של מנהלת הליגות בכדורגל

אני לא מכיר אותך ניב זריהן היקר, אבל לאט לאט הצטבר לך פרופיל דיי בעייתי. אתה חייב להבין שהמקצוע שלך לא מתחיל ונגמר על כר הדשא, זה לא רק האימונים או המשחק בשבת, זה לא רק לחלק חתימות ולהצטלם עם כולם. זה הרבה מעבר לכך! זה להוות דוגמה גם מחוץ למגרש, הרי אתה הפנים של הקבוצה שלך והקבוצה שלך אלופה, ככה אתה מתנהג? מרים ידיים? משתמש באלימות? תתבייש!

ולך גברת ברקת הנכבדת, שחקן שמיצג את המועדון שלך מלכלך אותו. אין מקום לפושעים שמתנהגים באלימות ובגזענות באף קבוצה. שחקן כדורגל, גם כשהוא לא על מדים, מייצג את הגוף לו הוא שייך, בעיקר בספורט כל כך פופולרי אשר לוטשים אליו עיניים בכל קצוות הגילאים.  קנית שחקן מבטיח שאמור להיות הדור הבא שיוביל את הכדורגל הישראלי, מספק את הסחורה או לא זה כלל לא משנה, כי הדברים הנ"ל הם הרבה יותר חשובים מכל משחק כל גול או כל תואר שתשיגו.

חייבים להבין. הדור הצעיר מסתכל על הבוגרים ומחקה אותו לטוב ולרע. לנו יש אחריות להוקיע דברים כאלה כי אין להם מקום, לא בספורט ולא בחיים.

הפועל באר שבע, ניב זריהן
קרדיט לדף הפייסבוק של מנהלת הליגות בכדורגל
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח