אין יותר תירוצים – עידן אנטטוקומפו מגיע לצומת דרכים

זהו, מספיק. הבנו שהוא שחקן מדהים, כמעט בלתי עציר ובנוסף מכונת תארים אישיים ומאזנים נפלאים בעונה הסדירה, אבל מספיק. עם כל אלו פשוט לא הולכים למכולת.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי
Credit to "Milwaukee Bucks" Facebook page

 

כמות הסופרלטיבים שאפשר לזרוק בקישור לשמו של אנטטוקומפו, הם באמת אין סופיים. יש יאמרו שהוא השחקן שהחזיר את הביג מן בליגה להיות רלוונטי שוב, יש כאלה שמרחיקים לכת ואומרים שהוא האירופי הכי טוב שדרך על הפרקט באמריקה (אפילו לא הכי טוב כיום בעיניי, אבל לא משנה). אבל אחרי הפלייאוף הבועתי, בו יאניס נפצע בסדרה מול מיאמי, קיבלנו בפעם המי יודע כמה בשנים האחרונות הוכחה ברורה: אף אחד לא יכול לעשות את זה לבד.

כריס מידלטון, אולסטאר להזכירכם, נראה כמו הצל הלא מוצלח של עצמו בסדרה, אריק בלדסו נראה כמו רכז שני בהפועל בני ברק, והאחים לופז נראו בדרך הבטוחה להגיע לבית האבות הקרוב לאולם. אז האדמה התחילה לרעוד, הכוכב הגדול, שבעונה הבאה מסיים חוזה (וקריצות מצד מיאמי היט כבר מאוד בולטות לעין), בצעד שאומנם על הנייר לא נראה קיצוני מדי, הסיר עוקב מכל חבריו לקבוצה ומהארגון בו הוא משחק בכל רחבי הרשת החברתית, דבר שבעצם ניתן לתרגם לאמירה: או שתמצאו לי עזרה, או שאני אמצא לי עזרה במקום אחר.

 

אז כך קרה ואחרי יומיים של טריידים, מילווקי וויתרה על המון נכסים עתידיים ועכשוויים בכדי להביא לגריק פריק את ג'רו הולידיי, רכז נפלא ואנדרייטד שלאורך הקריירה היה תקוע בקבוצות חסרות עתיד ולא תחרותיות, כדי לספק את מה שאריק בלדסו לא סיפק כרכז ראשון – יצירת נקודות עצמאית וקליעה טובה לשלוש ופתאום למילווקי נראה שיש חוסן הרבה יותר גדול מבעונה שעברה וכלים, בעיקר התקפיים, הרבה יותר טובים מאלו שאותם שלחה בעסקאות הימים האחרונים. הפלא ופלא, הנה העזרה לה חיכית אדון יאניס.

בינתיים מילווקי עוד הספיקה לחלום על בוגדן בוגדנוביץ', שהעדיף מסיבה לא ברורה לוותר על הגעה לקונטנדרית אמיתית, ועד תחילת העונה המטרה העיקרית של הבאקס תיהיה להביא ליד יאניס שחקן התקפה מוכח שלאו דווקא צריך את הכדור ביד ויספק להם את השלשות שכל כך חסרו להם בשנתיים האחרונות, וברגע שינחיתו אחד כזה, גביע לארי אוברייאן יהיה הרבה יותר בהישג יד.

אבל השורה התחתונה, היא גם השורה העליונה של הטקסט הזה. די, מספיק. עם חמישייה כמו שישנה במילווקי, אין תירוץ טוב לא לקחת אליפות או לפחות להגיע לגמר הליגה. אין תירוץ טוב ל"היחנקויות" במאני טיים ובעיקר, אין יותר איך לתרץ את העובדה שמאז לו אלסינדור, הבאקס לא הרימו גביע אליפות. זמן לפרוע את השטרות שקיבל האל היווני, לפני שייקח את הכשרון שלו לסאות' ביץ'.

יאניס
Via Milwaukee Bucks Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בעונה הרגילה הוא בלתי עציר כי אין אימוינם ואי אפשר להתכנונן לעצור שחקן אחד. הקבוצות מתמקדות בעצמן ולא ביריבות. בפלייאוף, בסדרה, בונים תוכנית על איך לעצור אותו ומתאמנים עלייה ואז כל החולשות שלו בולטות. אין קליעה מבחוץ, אין קלעים מספיק טובים מסביבו. הוא יכול להיות מספר 2 ליד כוכב אחר אבל הוא לא יוביל אף קבוצה לאליפות…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח