שמחה גדולה הלילה – על שערוריות NBA

לכבוד חזרתה של הליגה מפגרת הקורונה וחידוש משחקי ה NBA ב"בועה", מישהו החליט לסדר לנו סקנדל אחד אחרון בדמות לו וויליאמס, הרכז/קלעי של הקליפרס, שקפץ לביקור במועדון חשפנות שלא לצורך.

מיותר לציין את הרעש שזה יצר וכמובן העונש לא איחר להגיע (הציוצים והתגובות בסושיאל מדיה לעתים יותר גרועות מהעונש עצמו) ולכן חשבתי להתייחס לכמה ארועים אחרים מהעבר שנצרבו בתודעה של מי שמגדיר עצמו "עכבר" וגם אם אתם פחות מתחברים לחיה זו, מומלץ להמשיך לקרוא במטרה לבחון את הפרופורציות המשתנות של עולמנו.

לו וויליאמס, קליפרס
Credit to "L.A. Clippers" Facebook page

 

וורת'י VS העיר יוסטון 90'

הלייקרס שיחקו נגד הרוקטס, אבל ג'יימס וורת'י פיספס את פתיחת המשחק כי נתפס עם נערת ליווי (אל תתפסו אותי ואותו במילה). ביג גיים ג'יימס שוחרר בערבות והצליח להגיע לתחילת הרבע השני.

איך זה נגמר אתם שואלים? הלייקרס ניצחו ו-וורת'י תפר 24 נקודות – מקצוען אמיתי כמו שאומרים. מה שנקרא צריך לדעת מתי להיוולד כי חשבון האינסטגרם שלו היה חוטף ב-2020.

 

ספריוול VS קרליסימו 98'

"ספרי" בשנים אלה היה דרגה אחת או שתיים בלבד מתחת לג'ורדן בכל הנוגע לאקספלוסיביות, עם ממוצעים נהדרים ומספר הופעות אולסטר. בצידה השני של הזירה עמד שלא מרצונו החופשי פי ג'יי קרליסימו, מאמן לגיטימי בגולדן סטייט ווריירס של הגלגול ה-פחות מוצלח.
האגדה מספרת שבמהלך אימון שגרתי קרליסימו העיר לספריוול – שחקן מוביל – ודרש ממנו למסור טוב יותר. בתור אחד שקולע מעל 20 למשחק, הערה זו פגשה את החלק שמתחמם מהר מדי במוח של מס' 15 שפשוט החליט לבדוק את יכולות הנשימה של מאמנו כששתי ידיים נמצאות בדיוק על איזור הגרון. מטעמי פצפיזם אחסוך את הפרטים המדוייקים כי בהחלט יש מה להוסיף וזה לא נעים באוזן.

איך זה נגמר אתם שואלים? הרחקה ל-68 משחקים ללא תשלום עבור ספריוול שצחק כל הדרך אל הגמר בשנה לאחר מכן עם הניקס. כל שנותר הוא רק לתאר את הזעזוע שתקרית כזו היתה מייצרת כיום.

 

קיד VS אישתו 01'

איך זה יתכן? הרי ג'ייסון קיד מאז ומתמיד נחשב לאדם שקט עם שלל הישגים לאורך שנים רבות.
אז זהו, שקיד לא רוצה שתזכרו את הסכסוך הרומנטי בין חברו לקבוצה ג'ימי ג'קסון וטוני ברקסטון הזמרת, וכך בעצם עזר להגדיר את קריסת הדאלאס מבריקס המבטיחים של אמצע הניינטיז.
לגבי אישתו של קיד, היא התלוננה על התנהגות אלימה של אחד הרכזים המהנים ביותר בעידן המודרני, כמו גם פרשיות סקס מוצנעות עם נשות תקשורת ועוד ועוד. קיד לא נשאר חייב והגיש גם הוא בקשה להתגרש בהמשך.

איך זה נגמר אתם שואלים? פיניקס העבירו אותו לנטס לקראת עונת 02' שהסתיימה בגמר מול שאק אנד קובי ושוב בגמר של 03' מול טימי והספרס. אליפויות לא יצאו מזה, אבל מעניין איך דבר כזה היה מתקבל בימינו.

 

ארינס VS קריטנטון 09'

גילברט ארינס, סקורר נדיר יחסית לתחילת דרכו כרוקי בגולדן סטייט, צבר תאוצה עד לכדי מעמד של כוכב בווישנגטון וויזרדס הסימפטית של אמצע שנות האלפיים.
מה שהיה פחות סימפטי זה איך שארינס בחר להתנהל בתור אולסטר מול קריטנטון (מי?!) שחקן לשעבר שכיום מרצה עונש של 23 שנים בגין רצח, והכל בגלל ויכוח לא ברור שפרץ בינו, ג'אוול מגי ו- קריטנטון. מפה לשם כמו שאומרים ארינס הכניס אקדחים למתחם האימונים.

איך זה נגמר אתם שואלים? במזל אף אחד לא נפגע חוץ מהקריירה של ארינס שבבת אחת התקצרה פלאים לאכזבתנו, גם בגלל פציעות. עד היום הוא איכשהו בתודעה דרך פודקסט טינופים.

 

חזרה למציאות

מעניין לעניין באותו עניין, הלייקרס ניצחו ב-2 את הקליפרס (שאפו) בזמן כתיבת טור זה עם מספרים מרשימים של ארבעת הכוכבים ג'יימס, דיוויס, קוואי וג'ורג', וכולנו נשארנו עם טעם של עוד ותקווה שלמרות הריחוק החברתי, נצליח להתכנס יחדיו לקראת הפליאוף ולגדף זה את זה פנים אל פנים בהנחה ושתי הקבוצות מסקרנות האלה ייפגשו.

נ.ב – אם וויליאמס משחק זה כנראה נגמר אחרת. רק אומר.

לברון, אנתוני דיוויס
זה כל מה שיש ללייקרס
credit to lebron james facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח