קלאסיקו של גיבורי על

הדור שלי, אלו שנולדו בשנות ה-80', לא כל כך גדל על גיבורי על כמו ספיידרמן, באטמן ושות' שנחשבים למאוד פופולריים כיום (הנוקמים, SHIELD, MARVEL וכל מה שביניהם). כמובן שהכרנו אותם, אבל מבחינתנו הם לא השתוו לרובוטריקים וכוח המחץ. אבל אחד היתרונות של להיות אבא צעיר (יחסית), הוא שאתה יכול קצת לחזור להיות ילד ביחד עם הילדים שלך.

אז בתור אבא לילדים שכן רואים את הסדרות הללו, מאוד נחשפתי בשנים האחרונות לספיידרמן על שלל צורותיו. הבן הגדול שלי צרך בשנתיים האחרונות בערך כל מה שקשור לאיש העכביש וגם אני נשאבתי לסיפור. וכמו תמיד, ניסיתי לעשות את ההשלכות לעולם הכדורגל, לקראת הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה ולנסות להתאים לכוכבים על הדשא תכונות של גיבורי על:

פיטר פרקר

מדובר בנער שבסה"כ נחשב דיי לחננה. נראה כמו ילד בר מצווה, קטן, לא מרשים במיוחד, שכיום עם חליפה כחולה אדומה, בעקבות עקיצה של עכביש (או הורמון גדילה) קיבל כוחות דריבל מופלאים, ויכולת להגיע ממקום למקום בזריזות תוך כדי שמירה על שיווי משקל במצבים לא הגיוניים. מאוד מזכיר לי מישהו (וכנראה שגם למי שערך את התמונה מטה)

cednvypvaaaf6d5


היורש

כנראה של-MARVEL נגמרו הרעיונות, כי לפני כמה שנים הם החליטו למעשה להרוג את ספיידרמן, ובמקומו הקימו דמות חדשה ועתידנית, בשם מיילס מוראלס – בחור היספני שחום עור שנעקץ גם כן על ידי עכביש וקיבל את הכוחות של ספיידרמן המקורי. תסתכלו למטה, הוא דומה למישהו לא?
2
משלים את השלישייה

לספיידרמן חברים רבים שעוזרים לו להילחם ביריביו, אחד מהם הוא וולברין הזכור מ-XMEN. אדם בעל טפרים ארוכים ותכונות של זאב…
1

 

 איש התמנון

החברים של איש העכביש עוזרים לו להילחם בלא מעט אויבים. אחד מהם הוא לא אחר מאשר דוקטור אוקטופוס, אשר בניגוד לגיבורי על אחרים ונבלים לא קיבל את כוחותיו מתאונה מסתורית, אלא מדובר במדען שהינדס לעצמו זרועות רובוטיות וניסה להמיט הרס על כולם. בזכות זרועותיו הרבות והארוכות הוא מסכל כמעט כל מתקפה נגדו, במיוחד כשמדובר במתקפות מ-11 מטרים. אלא שבמפגש האחרון ביניהם, ממש ברגע האחרון, בקרב אימתני, הצליח ספיידרמסי להכניע את התמנון.

3

 


ספיידרמן השחור

הסיפור שהבן שלי הכי אובססיבי לגביו הוא הסיפור של ספיידרמן השחור, או חליפת החייזר. לפורים הוא ביקש תחפושת שחורה של ספיידרמן. אז מה קרה שם? אסטרונאוטים הביאו לכדור הארץ חומר שחור מסתורי מכוכב לכת רחוק, איך שהוא החומר השחור תקף את פיטר פרקר בשנתו והפך אותו לספיידרמן השחור. פתאום פרקר פתאום נתמלא ביטחון, והפך להיות רע, הרשויות רדפו אחריו, הוא שינה את התסרוקת ונראה היה שהוא פשוט לא עצמו, אבל מצד שני אולי הוא אפילו הפך להיות חזק יותר.

4

בסצינה הסופית במגדל השעון, פיטר מבין שהחליפה השחורה לא עושה לו טוב ונלחם איתה בחירוף נפש, יעד שהוא מצליח להוריד אותה ממנו ולחזור לעצמו. אז האם מסי של עונת 2016/17 כבר למעשה הוריד מעצמו את מה שפגע בו ועכשיו חוזר לשגשג? או שההצלחה הנהדרת שלו העונה נובעת בגלל שלמעשה הוא הפך להיות רע יותר? בכל מקרה, למרות שאולי מסי נמצא בתקופה טובה וחזר לעצמו, הוא והקבוצה שלו מאוד פגיעים עכשיו ואולי פשוט החומר השחור הגיע לידיים הלא נכונות?

לאחר שהחומר השחור עזב את ספיידרמן, הוא המשיך ותקף את אדי ברוק, צלם נודניק שמנסה להפליל את ספיידרמן. ברוק אשר יצר הרוע שלו כבר היה קיים, נותן לחומר להשתלט עליו והופך לאחד היריבים האימתניים והחזקים ביותר של ספיידרמן – "ונום", שאם יש לכם דמיון מפותח  אתם בטח יודעים את מי הוא מזכיר לי.

5

 

האם ספיידרמן העיר את המפלצת? ומי ינצח מביניהם? את זה נדע בשבת.

unnamed

 

קליפ מרכז לסיום, עם לינקין פארק הנהדרים ברקע:

 

Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. אזכור מופיע גם ב דם לבן - הזווית

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח