סליחה, מאחרים – דירוג המאחרים של 2018

בס"ד

שנת 2018 עומדת להסתיים והבלוגרים שלנו ממשיכים עם פרויקט סיכום מלא בדירוגים והפעם ישי שורבה עם מצעד האיחורים של שנת 2018

לשאר הטורים בפרויקט סיכום 2018

באנר פרויקט סיכום שנת 2018

בישראל לא יודעים מה זה איחורים, פשוט כי לא יודעים מה זה להגיע בזמן. בקבוצות ספורט מקצועניות, דיוק הוא דבר חשוב ביותר וכל איחור יכול לגרום לתגובת שרשרת לא רצויה. בשורות הבאות אנסה להביא לכם את 5 האיחורים הכי אופנתיים של 2018.

ראויים לאזכור:
– ג'ורדי קרויף עוזב את מכבי תל אביב שנה מאוחר מדי
– הצלחה של הפועל קטמון ולידס יונייטד בליגת המשנה
– כל יציאה של מכבי חיפה לנבדל

 

5. לברון ג'יימס מגיע ללייקרס
סביר להניח שלברון הוא עדיין הבחירה הראשונה של כולנו לאולסטאר. בגיל 33 הוא מעמיד ממוצעים נפלאים והוא מועמד לגיטימי לזכות ב-mvp העונה. אחרי שנים בהן שלט במזרח הוא מגיע לעשות את אותו הדבר במערב, הפעם מול יריבות אמיתיות. אז למה זה איחור? מפני שהלייקרס מוכשרת כמו שהיא צעירה וחסרת נסיון, מפני שבמערב יש את גולדן סטייט ויוסטון ועוד מלא קבוצות טובות יותר, מפני ש-33 זה לא הגיל לנסות דברים חדשים כשחקן. לברון מגיע כנראה לסיבוב יח'"צ בלייקרס, בו כל דבר מעבר להעפלה לפלייאוף ייחשב כבונוס. על הדרך הוא ינסה לנצח כמה שיותר משחקים, אבל כדי להיזכר כלייקר אחרי פרישתו, הוא הגיע באיחור

 

4. פיטורי ז'וז'ה מוריניו
פה כבר לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את האיחור שבמהלך. ובכל זאת, בואו נתעכב על כמה מהתוצאות להן אחראי הפורטוגלי שפוטר באיחור:
– אנתוני מרסיאל לא נבחר לשחק עם צרפת במונדיאל והפסיד זכיה אדירה
– פול פוגבה הצטיין במונדיאל וחזר ליונייטד אפור וחסר חדוות משחק
– יונייטד קבעה שיא שלילי מבחינתה בצבירת נקודות
אפשר לומר שמוריניו הפסיד או הרוויח, תלוי בנקודת המבט, מכך שמנהל הקבוצה הוא איש חסר הבנה ספורטיבית שמעוניין לעשות הכל בעצמו ובדרכו שלו. יונייטד הרוויחה מכך שפרגוסון חזר לייעץ ליו"ר ויוצאת לדרך חדשה ואולי, רק אולי, האיחור בפיטורי מוריניו לא יהיה גדול מדי

מוריניו
Credit to Manchester United facebook page

 

3. עזיבת אלי טביב את בית"ר ירושלים
לאלי טביב יש 2 כשרונות בולטים:
– רכש זול שמצליח הרבה מעבר למצופה
– עזיבת מועדונים שהוא רכש תוך כדי המאסתם על הציבור
בהפועל כפר סבא טביב עשה שמות, גם אם לא רק באשמתו. כשעזב שם, הוא לקח איתו חצי סגל להפועל תל אביב, הביא את גוטמן וסידר לאדומים דאבל ואירופה (וד"ש לקיזוז).
אחרי ששחקנים השתלחו בו בשידור ישיר בתום משחק בגביע, עבר טביב לרכוש את בית"ר ירושלים. החיבור היה לא טבעי מלכתחילה, אבל טביב הצליח שוב להפעיל את הכשרון הכמעט ייחודי שלו וקלע כמעט בכל רכש. בית"ר רצה יפה, הגיעה לגמר הגביע ואפילו איימה על באר שבע במשך רב העונה, אך בלגאן בלתי פוסק מאחורי הקלעים הביא לקריסה לקראת סוף העונה, הפסד בגמר הגביע, עזיבתו של הבוס, הגעת חוגג והשאר היסטוריה. כיום בית"ר מדשדשת בין הקו האדום לתחתיתו וישועה לא נראית באופק, או שאולי כן?

 

2. כריסטיאנו רונאלדו עובר ליובנטוס
האמת היא שבאיזשהו שלב הפסקתי להאמין שכריסטיאנו יעזוב את מדריד. ולמה שיעזוב? הוא זכה שם בכל תואר אפשרי, שבר שיאים אישיים וקבוצתיים, הושווה דרך קבע למסי וזכה למעמד חסר תקדים. אז למה הוא עזב? ככל הנראה עקב מגוון סיבות: זידאן עזב, שובע, ריבים קבועים עם ראמוס, חוסר שביעות רצון מבנזמה. וכסף.
אבל כריסטיאנו עזב באיחור. אם הוא היה עוזב לפני שנתיים ומגיע לאיטליה בשיא כוחו (גם כיום הוא בשיאו ומוליך את כובשי השערים של יובנטוס), אולי הוא היה נזכר לא רק כרונאלדו הכי גדול ששיחק במדריד, אלא גם כרונאלדו הכי גדול ששיחק באיטליה. עכשיו זה כבר שמור לרונאלדו ה…מקורי

 

1. התאחדות הכדורגל בישראל
עצם קיומו של הגוף הזה במתכונתו הנוכחית הוא איחור גדול בתפיסה של כל הנוגעים בדבר.
ב-2018 עדיין חווינו אוהדים שלא מוכנסים למשחק גם אחרי שריקת הפתיחה בגלל ארגון לקוי, חוסר יכולת למתג את הליגה בצורה מינימלית, השתהות של חודשים במינוי מאמן לנבחרת ובסופו של דבר בחירה במאמן חסר נסיון (מזל שניצחנו את סקוטלנד).
כל יום שהגוף הזה קיים זאת תגובה באיחור של מי שיכולים למנוע את זה.
וכל עוד זה לא ישתנה, נמשיך להגיע באיחור למקומות שאליהם הגיעו גם נמושות הספורט הגדולות ביותר.

נבחרת ישראל
קרדיט לדף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל
Print Friendly, PDF & Email

2 תגובות

  1. "הצלחה של הפועל קטמון ולידס יונייטד בליגת המשנה"
    ???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח