מפנטז – שחקנים מומלצים לפנטזי פרמיירליג – מחזור 23

בא לי לחלוק אתכם את הלך המחשבה שלי ככותב הטור הזה, להכניס אתכם קצת לראש שלי.
כל שבוע אני מוצא את עצמי מתלבט לגבי ההמלצות שאתן לכם ותמיד צצות אותן השאלות – האם להמליץ על שחקן מוכח או שאולי שווה לחפש שחקן שיכול לתת יציאה? להסתמך על נתונים או על תחושות הבטן? לתת משמעות למשחקי בית וחוץ או אולי דווקא למומנטום שבו נמצאות הקבוצות? לתת המלצה שמי שייקח אותה יוכל ליהנות בטווח הארוך או להמליץ נקודתית לאותו שבוע?

Joe Hart - ג'ו הארט
Credit to "Joe Hart" Facebook page

כל שבוע מחדש אני מתעמת עם השאלות הללו וכל פעם אני מגלה שאין לי תשובות "נכונות". לפעמים זה מהבטן, לפעמים זה מהראש. לפעמים אני נופל כשאני מגובה בנתונים, לפעמים הנקודות באות כשאני שולף מהמותן. תכלס? אני ממלא פה ווינר ונותן לכם להציץ לי בטופס.

בואו נציץ רגע לווינר שלפני מחזורי חג המולד –

ג'ו הארט 4.5 בארנלי – אחרי החמישייה שקיבל במחזור ה-19, הארט איבד את מקומו לטום היטון (אגב, מי שלא קרא את הטור של נמרוד קדוש שיעשה זאת, הוא מעולה!). אז נקודות לא ראינו ממנו בכלל, גילוי נאות – זה קצת תרם לנימה הפילוסופית שאיתה פתחתי את הטור. 0 נקודות.

קיקו פמניה 4.2 ווטפורד – שותף גם בהפסד לצ'לסי וגם במשחק המטורף נגד בורנמות', לצערנו נקודות הוא לא תרם. בכל משחק בו שותף היה שווה נקודה אחת בלבד.

אנתוני מרסיאל 7.4 מנצ’סטר יונייטד – נגד האדרספילד הוא לא שותף. ברביעייה של יונייטד נגד בורנמות' הוא כבר רשם בישול שהוביל לחמש נקודות ובניצחון החוץ נגד ניוקאסל הוא לא תרם ולכן סיים אותו עם שלוש נקודות בזכות ה-CS.

מיקאיל אנטוניו 6.8 ווסטהאם – קיבלנו תפוקה יפה מהקיצוני / מגן של ווסטהאם. במשחק הראשון של הפטישים הוא סיפק בישול וקיבל שתי נקודות בונוס (שבע נקודות), בשני רשם שתי נקודות בהפסד לבארנלי ובשלישי אמנם שיחק רק 27 דקות אבל בישל, מה שנתן לנו ארבע נקודות. הספק לא רע בכלל!

הארי קיין 12.6 טוטנהאם – איזה כיף שיש לך שחקן כמו הארי קיין בקבוצה. שלושה משחקים, שלושה שערים ובישול. סה"כ 24 נקודות, פשוט חלום.

 

והשבוע מה? בואו נראה:

מרטין דוברובקה – 5.0 מיליון – ניוקאסל (VS קארדיף בבית)

השוער הוא העוגן של ניוקאסל בהגנה, שיאן דקות המשחק ונקודות הפנטזי בקבוצה. דוברובקה מציג יכולת לא רעה בכלל בתקופה האחרונה והוא מוכרח להיות במיטבו כדי לעזור למגפייז לעבור את קארדיף בטבלה. אני ממש לא אומר שאלה נקודות על הרצפה ורק צריך לאסוף, אבל יש כאן הזדמנות מעניינת.

ויקטור לינדלוף – 4.8 מיליון – מנצ'סטר יונייטד (VS ברייטון בבית)

Victor Lindelof - ויקטור לינדלוף
Credit to "Victor Lindelof Official" Facebook page

הנתונים של הבלם השוודי משתפרים ממשחק למשחק ועושה רושם שגם האוהדים מתחילים להתחבר אליו. הרוח החדשה שסולשיאר הכניס להתקפה של יונייטד התחילה לחלחל גם להגנה בשבועיים האחרונים. משחק ביתי נגד ברייטון, שלא נמנית עם הקבוצות ההתקפיות הגדולות של הליגה, זאת אחלה פלטפורמה להמשך המומנטום החיובי.

ברנרדו סילבה – 7.6 – מנצ'סטר סיטי (VS האדרספילד בחוץ)

ממשחק למשחק סילבה מקבע את מקומו בקישור הנוצץ והתחרותי של הסיטיזנס. העבודה הקשה שלו משתלמת וזה מקבל ביטוי ישיר במספרים של הפורטוגלי. כבר בשלב הזה של העונה הוא הצליח להשוות את המספרים שלו לאלה מהעונה שעברה, והוא נראה חד יותר ומבין את מקומו. לקבל שחקן של סיטי שגם תורם התקפית במחיר כזה זה לא משהו שאפשר לוותר עליו.

 

סמיר נאסרי – 5.5 – ווסטהאם (VS בורנמות' בחוץ)

הופעת בכורה עם בישול לשער הניצחון מול ארסנל – זה משהו שנאסרי יכל רק לחלום עליו. הוא שיחק נפלא ונראה פשוט מעולה. במידה וארנאוטוביץ' יעבור לסין, הקבוצה תזדקק לו כדי לנסות ולסגור את החור העצום שייפער בהתקפה של הפטישים. בנוסף, בורנמות' הוכיחה כבר שהגנה זה לא החלק החזק שלה, אז אותי זה לא יפתיע אם המשחק הטוב יהפוך למומנטום חיובי.

Samir Nasri - סמיר נאסרי
Credit to "West Ham United" Facebook page

 

רוברטו פירמינו – 9.3 מיליון – ליברפול (VS פאלאס בבית)

אני מאוד אוהב את פירמינו, הוא מסוג השחקנים שעובדים קשה בשביל הקבוצה ונראה שהוא פשוט נהנה לבוא לעבודה. למרות שלא כבש במחזור האחרון, הוא נראה חד יותר במשחקים האחרונים. פאלאס תגיע בלי השוער הראשון או השני שלה למשחק החוץ הקשה ביותר שלה העונה בליגה האנגלית. לדעתי זאת הזדמנות שלא כדאי לפספס.

********************************

חלון החילופים לשבוע הקרוב הולך להינעל ביום שבת בשעה 13:30 שעון ישראל. המחזור ייפתח בשעה 14:30 במשחק הבית של וולבס נגד לסטר.

שיהיה לכם המון בהצלחה עם המון חיצים ירוקים!

פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח