כחול אשר על שפת הים

אין ספק שצ'לסי רשמה חלון העברות ערני למדי עם הגעתם של שחקנים רבים. גם בתקופת הקורונה והמשבר הכלכלי הנלווה למחלה, רומן אברמוביץ' לא חסך ליש"ט מיותר והוציא לא פחות מ-200 מיליון פאונד.

בואו נעיף מבט על 5 השחקנים הכי משמעותיים שנחתו הקיץ הזה במערב לונדון ועל הסיכויים שלהם להשתלב במדי הבלוז.

אברמוביץ'
רומן אברמוביץ'. לא מבזבז רגע, לא חוסך שקל. קרדיט לדף הפייסבוק Chelsea FC

קאי האברץ

72 מיליון פאונד שולמו עבור הקשר ההתקפי הגרמני של לברקוזן, והוא רק בן 21! בליגה הגרמנית שיחק 4 שנים ובשנתיים האחרונות כבש 17 ו-12 שערים. אין ספק שהוא מלא כשרון, אבל עליו להבין שההגנות האנגליות קשוחות יותר מהגרמניות. בנוסף, הוא עשוי להתחרות על מקומו בהרכב מול בארקלי והאדסון אודוי.

 

טימו ורנר

עוד גרמני שמגיע לסטמפורד ברידג'. סקורר מוכח עם ממוצע של 20 שערים בעונה ב-4 שנים בלייפציג, בן ה-23 מגיע תמורת סכום של 48 מיליון פאונד, והדרישה הפשוטה ממנו היא פשוט להפציץ כפי שעשה עד עתה במדי הקבוצה ממזרח גרמניה. כאשר מתחריו על חולצת ההרכב הם אברהם וז'ירו, כנראה שהגרמני יקבל אשראי מלא לעשות את העבודה.

 

בן צ'ילוול

המגן השמאלי המוכשר של השועלים מלסטר לא נשאר בידיים של ברנדן רוג'רס ועשה את הדרך דרומה תמורת 45 מיליון פאונד, ואין ספק שהוא מגיע לעמדה רגישה למדי עבור הבלוז. אמנם הוא פצוע כעת, אבל לא יהיה מופרך להמר שיתפוס את המקום בהרכב כשיבריא על חשבון אמרסון ומרקוס אלונסו. בעונה שעברה בחרתי בו לאחד ממצטייני העונה, נראה האם הוא יכול להרשים את המדינה גם בלונדון.

בן צ'ילוול לסטר
בן צ'ילוול. עובר מכחול לכחול. קרדיט לדף הפייסבוק Leicester City Football Club

חכים זיאש

המרוקני המוכשר שבא מאייאקס זכור לנו בעיקר ממסע הקסם של ההולנדים עד חצי גמר ליגת האלופות של 2018-19. מתופקד כקשר התקפי אבל יכול לשחק גם כימני קיצוני, ובעמדה זו זיאש אמור לעשות פחות או יותר את מה שוויליאן עשה במשך שנים, שזה אומר להיות כאב ראש להגנות היריבות ולהיכנס לתוך הרחבה מצד ימין. לא לחינם שילמו עליו 36 מיליון פאונד, אבל עליו קודם להחלים מפציעה. מייסון מאונט עשוי להיות יריבו לחולצת ההרכב.

 

טיאגו סילבה

השחקן היחיד ברשימה שלא עלה גרוש. בגיל 36 ואחרי 8 שנים במדי פ.ס.ז', הבלם הברזילאי הוותיק מגיע לעונה אחת, ואני חייב לומר שתמוה מאוד בעיני להביא אותו. בלם לא רע, אבל מבוגר למדי, בקבוצה שחרטה על דגלה לטפח צעירים. בכל אופן, לאחר שיחלים מהפציעה יהיה עליו להתגבר רודיגר, זומה וכריסטנסן על מנת להתברג להרכב הפותח.

*****

 

לבסוף עלינו לשאול: לאן צ'לסי מכוונת העונה? האם היא מסוגלת לזכות באליפות וללכת רחוק באירופה? האם היא בכלל מסוגלת להילחם על התואר?

ההימור שלי קובע שההגנה הבעייתית של צ'לסי (ובמיוחד השוער קפה) לא תספיק כדי להתקרב לליברפול ומנצ'סטר סיטי, אבל הבלוז יכולים להעביר עוד עונה נחמדה בדרך למקום 3-4. על אליפות נדבר בשנים הבאות.

ועכשיו, כמו שאוהב פרנק למפארד, ישחקו הנערים לפנינו.

צ'לסי
צ'לסי. לאן היא הולכת? קרדיט לדף הפייסבוק Premier League
Print Friendly, PDF & Email

2 תגובות

  1. חומר למחשבה…
    תמיד כיף לשמוע על קבוצות שמטפחות צעירים מוכשרים אבל נראה שאין לצלסי כוכב גדול שיקח אותם רחוק בשנים הקרובות

  2. קצת מוזר שאחרי עונה שבה גילו שחקני בית טובים, במקום לחזק במקומות הזקוקים לחיזוק פשוט כהרגל צ'לסי קנו כוכבים במקומם. נכון, נותן עומק אבל זה אומר שזרקו את העונה שעברה לפח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח