ונעבור לפרסומות – סופרבול 2020

מסורת זו מסורת וכמו שהסופר בול מגיע בכל שנה עם תחילת חודש פברואר גם פינת "ונעבור לפרסומות" חוזרת לספיישל הסופר בול.

אחד מאירועי הענק בספורט האמריקאי ובכלל אירוע ספורט בקנה מידה עולמי יתקיים הלילה באצטדיון הארד רוק במיאמי במשחק בין הסן פרנסיסקו 49' לקנזס סיטי צ'יפס. השנה המשחק ישודר בארה"ב ברשת FOX, שמתמכרת את זמן הפרסומות במהלך השידור בכ-5.6 מיליון דולר ל-30 שניות(!), המפרסמים כמדי שנה גייסו את מיטב המוחות היצירתיים יחד עם לא מעט כוכבים נוצצים כדי ליצור פרסומות חכמות, מצחיקות ומרגשות למכור לנו משהו.

הנה הדירוג שלי ואני מזכיר – לא אציג ואדרג לפי רמת ההשקעה הכספית או השחקנים המפורסמים, אלא דווקא לפי רמת היצירתיות:

סופרבול 2020
Credit to "NFL" Facebook page

 

  1. אמזון – Amazon

אמזון השיקה לפני מספר שנים את העוזרת האישית "אלכסה" שהספיקה לככב לא מעט בפרסומות הסופר בול לאורך השנים. השנה גיסו לפרסומת בנות הזוג המפורסמות – הקומיקאית והמנחה אלן דג'נרס והשחקנית פורשיה דה רוסי – שיחד ולצד אלכסה שואלות את עצמן מה בעצם אנשים עשו לפני שאלכסה הומצאה. התוצאה היא פרסומת חביבה שחוצה גבולות זמן ועם מעט מסר פוליטי:

 

  1. ריס'ס – Reese’s

לחטיף השוקולד וחמאת הבוטנים יש חטיף חדש שהוא שילוב של 5 דברים והם תוהים לעצמם איך כמעט אף אחד לא שמע עליו – אולי גרתם מתחת לאבן או הראש שלכם היה תקוע מתחת לאדמה, הנה הביצוע המופשט של המסר הזה בפרסומת קליטה ומשעשעת לצד עוד פתגמים וקלישאות:

 

  1. Michelob ULTRA

כדי שלא נתבאס מזה שאנחנו צריכים לשתות בירה דלה בקלוריות ובפחמימות, כדאי להסתכל על הצד ה"לייט" של החיים. לשם כך גיוסו המנחה והקומיקאי ג'ימי פלאון והשחקן ומתאבק ה-WWE ג'ון סינה כדי להראות לנו שגם את זה כדאי לקחת בקלילות, בפרסומות זריזה שם תזהו עוד כמה פרצופים בדרך:

 

  1. פרינגלס – Pringles

פרינגלס, עוד מותג שאוהב לככב מדי שנה באירוע הסופר בול והשנה הם ממשיכים בקו של שילובי הטעמים, רק שהפעם, במקום פרסומת מצולמת, הם מכוונים לקהל יעד ספציפי ואולי נכון – חובבי ריק ומורטי! אז הסבא החביב ונכדו הנגרר בפרסומת קצרה שחובבי הסדרה יאהבו:

 

  1. היינץ –  Heinz

קטשופ הוא פריט חובה כמעט בכל ארוחה אמריקאית טיפוסית, כך שאת הדבר הפשוט הזה אפשר להעביר בפרסומת שמציגה לנו שלא משנה לאן תלך או באיזו סיטואציה תהיה, כנראה תמיד תמצא את הטוב ובמקרה של היינץ – הקטשופ, פשוט וברור:

 

  1. Bud Light

מאז שיצא הסרט "הקול בראש" של פיקסר ודיסני היו לא מעט פרסומות וסדרות שהשתמשו ברפרנס מהסרט על מה קורה בראש של בן אדם במהלך קבלת החלטות. והנה, מותג בירה שבוחר להשתמש בזה בתוך ראשו של הראפר פוסט מלון כשהוא ניגש לרכוש בירה ומגלה שיש טעם חדש. מצחיק ומבולגן ועדיין פרסומת חמודה:

 

  1. New York Life Insurance

טוב, הגיע הזמן לשים רגע בצד את ההומור והגיע הזמן לרגש. חברת הביטוח מנסה למכור לנו ביטוח חיים ליקרים לנו מכל עם מילים ביוונית. כן, למילה "אהבה" הייתה כמה משמעויות ביוון הקדומה, כל אחת והמשמעות שלה, כדי שתזכיר לנו לעשות ביטוח חיים לאנשים הקרובים לנו ביותר. בלי כוכבים, בלי תחכום מיותר, יפה ומרגש:

 

  1. צ'יטוס – Cheetos

"אצבעות צ'יטוס", למי שעוד לא מכיר את המושג, זה הרגע הזה שבו אתם אוכלים צ'יטוס והפירורים הדביקים נשארים לכם על האצבעות (כן, זה קורה בעוד חטיפים). אז מה קורה כשאתם מגיעים למצב כזה? לא נעים לכם לעשות משהו עם האצבעות האלה וגם הסביבה מבינה וזה תירוץ טוב לקדם טעם חדש. לוקחים את התובנה הפשוטה הזאת, מוסיפים מוזיקה ויוצרים פרסומת לא רעה בכלל:

 

  1. Mountain Dew

לא רק משקאות הבירה הופכת לקלים יותר, אלא גם המשקאות המוגזים האחרים. איך נעביר מסר שהמשקה שלנו הוא למעשה באותו הטעם רק Zero? נעשה שיחזור, לא פחות ממדהים, לסצנה מפורסמת מהסרט "הניצוץ" כשבתפקיד ג'ק ניקולסון משחק בריאן קראנסטון (שובר שורות) הנפלא, עם ביצוע אולי לא מפחיד כמו המקור, אבל בהחלט שווה מחמאות. מושקע שכמעט שווה את המקום הראשון:

 

  1. סניקרס – Snickers

כולנו רוצים לגרום לכדור הארץ להיות מקום טוב יותר וכולנו מפתחים מודעות, איך נוכל לתקן את העולם במהירות מכל הטרנדים ושאר הדברים שמעצבנים אותנו כיום? אולי אם פשוט נאכיל את הכדור בסניקרס?! טוב\ אז אולי זה לא באמת מה שיפתור את הבעיות, אבל זה יופי של כיוון מחשבה עם ביצוע גם מוזיקלי, אבל בעיקר כזה שישאיר אתכם עם תחושת של "תכלס":

 

אז זה אלו הבחירות שלי, בטוח שכל אחד האחר היה מדרג אחרת כי זה הכיף בפרסומות הסופר בול. אשמח לדעת מה הפרסומת האהובה עליכם והאם נתקלתם בעוד פרסומת סופרבול ששווה להכיר. חג סופר בול שמח!

Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טור ע-נ-ק ???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח