ונעבור לפרסומות – סופרבול 2019

מסורת זו מסורת, כמו הסופרבול שחוזר וקורה בכל שנה, גם השנה טור "ונעבור לפרסומות" מביא לכם את מיטב הפרסומות המוצלחות של אירוע הספורט הענק של ארה"ב.

השנה גמר הסופרבול יערך באלטנטה ויפגיש את קבוצות הלוס אנג'לס ראמס מול ניו אינגלנד פטריוטס, אבל אנחנו לא פה בשביל לדבר על המשחק, אלא בשביל הפרסומות. השנה, כמעט כמו מדי שנה, נשברים שיאי רכישת ה"ספוטים" (זמני רכישת זמן שידור הפרסומות במהלך מחצית הגמר) שמגיעים למחיר שנע בין 5.1 ל-5.3 מיליון דולר (ל-30 שניות!). המפרסמים גייסו גם השנה את אנשי הקריאייטיב הטובים ביותר, הסלבריטאים הכי חמים ואת צוותי ההפקה המתאימים כדי לגרום אנשים בבית לבחור דווקא במוצר שלהם. הנה עשרת הפרסומות הטובות לקראת האירוע:

10. דוריטוס – Doritos
נתחיל באווירה מוזיקלית, דוריטוס חוגגים חזרה למקורות ואת העובדה שעכשיו החטיף המקורי גם חריף בעזרת רמיקס בין צ'אנס דה ראפר ללהקה האגדית הבקסטריט בויז. אז תנו לנער המתבגר שבכם לצאת ולהיזכר בשנות ה-90, אם אתם צעירים יותר ולא מזהים – זה מה ששמעו באותה התקופה והיום זה "הגילטי פלז'ר" בקרב הנוסטלגיים:

 

9. קולגייט – Colgate
רק משחת שיניים? תחשבו שוב, תובנה ממש יפה (ואולי גם קצת מעצבנת) שעולה מהיעילות של משחת שיניים מוצלחת היא שאפשר לדבר עם אנשים קרוב גם אם זה בא על חשבון המרחב האישי. בשביל להעביר את המסר בצורה משעשעת, בקולגייט בחרו להשתמש בשחקן לוק ווילסון:

 

8. יונדאי – Hyundai
כדי להוכיח לנו כמה חווית רכישת רכב במקום אחר יכולה להיות מבאסת, ביונדאי גייסו את ג'ייסון בייטמן בתפקיד איש המעלית שמראה לנו כמה נמוך אפשר לרדת בתחנות חיינו. הטוויסט מגיע כשאתה בוחר לרכוש רכב דרך נותני השירות של ענקית הרכב הקוריאנית:

 

7. מיקלוב אולטרה – Michelob Ultra
חובבי הסאונד התייצבו. למי שעוד לא מכיר את תחום ה-ASMR – בגדול זו חוויה של דיבור לתוך מיקרופון שגורמת למאזין תחושות פיזיות בגוף. מותג הבירה הטבעי משתף אותנו בחוויה הזאת ומשתמשת בשחקנית ובזמרת זואי קרביץ' (הבת של לני… כן כן) וברקע נוף עוצר נשימה כדי להסביר כמה הבירה צלולה וטהורה. מומלץ לשמוע באוזניות כדי להבין:

 

6. פפסי – Pepsi
חברה קבועה במצעדי הפרסומות של אירועי ספורט גדולים היא פפסי. הפעם בשביל להסביר לנו כמה פפסי היא יותר מ"בסדר" וטובה יותר מהמתחרה (לטענתם), הם השתמשו בכישרון המשחק של סטיב קראל לצד קרדי בי וליל ג'ון כדי להעביר את המסר:

 

5. באמבל – Bumble
הרווקים והרווקות בקהל כנראה יזהו את השם של האפליקציה. למעשה באמבל משמשת כאפליקציה להיכרויות, לא רק לקשרים רומנטיים אגב, כשהרעיון המרכזי הוא שהנשים עושות את הצעד הראשון ושולחות את משפט הפתיחה. כדי להעביר את המסר שבו הנשים הן אלה שקובעות פה, הם גייסו את אחת הנשים החזקות בעולם ובספורט בפרט – סרינה וויליאמס ודרך חייה מילדות ועד היום היא מראה לנו מה הוא כוח נשי:

 

4. אמזון – amazon
בשנים האחרונות אמזון מקדמת בכל הכוח את מערכת העוזרת האישית "אלקסה" שעושה את מה שתגידו לה. אחרי כמה פרסומות שהיו מלאות במפורסמים, אבל קצת איבדו את המסר, השנה הם הצליחו לעשות אחת ממש טובה, גם היא מלאה בכוכבים, אבל עם כתיבה חכמה ולא יותר מדי מתחכמת. תיהנו:

 

3. פרינגלס – Pringles
בקשר ישיר לפרסומת קודם לכן, פרינגלס פה כדי להזכיר לנו שעם כל הכבוד לעוזרת האישית והרובוטית, היא לא יכולה לחוש את הטעם ועונג שבאכילת צ'יפס בטעמים וזה גם לא צריך לעניין אתכם. קצר וקולע:

 

2. דוואור – DEVOUR 
לפרסומת השובבה של השנה, היא כל כך שובבה שהיא נפסלה לשידור בסופו של דבר בסופרבול בגלל השימוש במילה "Porn" מתוך צמד המילים – "Food Porn". אם חשבתם שהפרסומת הממשלתית עם משה דץ ומיכל צפיר שולחת לנו רמזים עבים, קבלו את הפרסומת שמדברת איתנו על התמכרות לאוכל קפוא. כתוב בצורה טובה וערוך מדהים, אז מה עם היא הוחרמה? הבאז שהיא יצרה ברשתות החברתיות בימים האחרונים כנראה עשתה את העבודה למותג האוכל הזה:

 

1. אאודי – Audi
אם זו לא הפעם הראשונה שאת קוראים את הטור הזה, אתם וודאי זוכרים שלא הסלבריטאים או האפקטים המטורפים עושים לי את זה בנוגע לפרסומות, אלא דווקא הפשטות והחכמה להעביר מסר בכמה שניות. הנה מותג הרכב הגרמני אאודי גורם לנו לחשוב שאם יש גן עדן אז כנראה יהיה בו רכב אאודי חשמלי, אבל מה אם הגעתם לשם מוקדם מדי? קצר, חכם ופשוט – תהנו:

אלה הבחירות שלי יש עוד עשרות פרסומות שלא נכנסו או לא שותפו עם העולם כי המפרסמים מחכים לרגע האמת – מחצית המשחק הגמר. מה היא הפרסומת האהובה עליכם? ואם נתקלתם באחת שלא הייתה במצעד, אשמח אם תשתפו.

חג סופרבול שמח!

לשאר הטורים בפינת "ונעבור לפרסומות"

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח