דילמת הקיבוץ – רישון בלאומית (1)

16:00: אני בדילמה רצינית. לפני שבוע בערך ביטלתי את 5 פלוס, ערוץ שאני מחזיק רק בגלל הליגה הלאומית ותמיד שוכח לבטל בקיץ. מה הסיכוי שישדרו השנה את הפועל רישון, אני שואל את עצמי וגם עונה שהסיכוי נמוך מאוד. מי יודע אם תהיה קבוצה. יאללה מבטלים. פתאום אני קורא שהשנה יש ערוץ הקיבוץ גם בליגה הלאומית. לצ'מפיונס נדמינו? האם נעמוד בפיתוי או ניכנע? לא חבל על 45 ש"ח לחודש או בעצם 540 ש"ח כי אני לא מבטל בזמן? אני מחליט – לא מתחברים.

16:05: נקיפות מצפון קלות מתחילות לצוץ וגם סדקים בחומת ההתנגדות. אולי בכל זאת? מה, משחק ראשון בעידן ברקוביץ ולא נראה? לא טוב.

16:10: אולי זה בחינם, אני מהרהר. מדליק טלויזיה ומגלה שהערוץ חסום. אולי נבדוק אם יש מבצע? מדלג לערוץ 100 ומגלה שאפשר להתחבר ב- 9 שקל ליום. זה כבר נראה מפתה. רק שלא נשכח להתנתק, כרגיל.
המסך מצווה עליי, "נא להקיש תעודת זהות", אני מציית ומיד השידור עובר לראשון לציון. איזה מזל. על המסך צוות מנומנם ומרדים של בוני, סיני, שייע ועוד אחד. לא יכלו למצוא חבר'ה יותר מעוררים? איפה רז זהבי?
שייע מיד מפציץ במטבע לשון מבריק, ברקוביץ לא בונה על עלייה וגם לא על ירידה!!! נו באמת שייע, מי מתכנן ירידה?

16:33: עוברים לרישון. מה זה הצבעים האלה? לא מבדילים בין הקבוצות, רישון בכתום המסורתי ונצרת עילית בורוד מזעזע, כמו פאלרמו, אומר בוני. לא דומה לכלום.

16:39: פנדל ברישון, מודיע בוני, הלב שלי בתחתונים עד שהסמל של ערוץ 5 גומר את הסיבוב האיטי שלו ורואים את הרחבה של נצרת. אנחת ההקלה שלי מעירה גם את הכלבה מתנומת הצהריים. אולי נחמיץ אבל לפחות לא נספוג…
אופיר חמו מבקיע באלגנטיות, השער הראשון העונה בליגה הוא שלנו. וואו.

16:44: עוברים שוב לרישון, היה גול. הכדור ליד הרחבה שלנו וכל הפסימיות החבויה באוהד רישון מצוי מאיימת להתפרץ, אבל הכדור מתקדם במהירות לכיוון השני, גל לוי עובר חצי מגרש וחצי קבוצה ומבקיע בקלילות מול השוער. 2-0 לרישון. ברקוביץ גאון.

17:14: הפסימיות מוכיחה את עצמה, כמו תמיד, ואנחנו חוטפים שער מצמק ועוד מאלירן חודידה, התורן שמשחק בהגנה של נצרת עילית כבר 700 שנה ונראה לי שהפעם האחרונה שהוא הבקיע שער בבעיטה היתה לפני 800 שנה…

17:30: בסלון מתגברות ההכנות לאורחים של ערב שבת ואני מתלבט אם לעבור לטלויזיה השנייה, בכל זאת כל שינוי עלול לפגוע במזל ולהביא נאחס. אני מחליט להתגרות בגורל בזמן שבוני מנסה לשכנע את שייע שמה שהיה טוב בשנות השבעים לא עובד היום. שייע לא משתכנע. אין כמו מקסיקו 70.

18:00: כמות הגולים וזמן האוויר מהמגרשים הולכת ומצטמצמת לטובת פרומואים למשחקי השבת. רישון בקושי על המסך ואני מוטרד יותר ויותר, כי אנחנו אוהבים לחטוף גולים בדקות האחרונות. מה יהיה? מה יהיה?

18:12: הפסימיות לפח, הנאחס לפח, המזל נמשך ונמשך. בריהון רץ חצי מגרש ומגלגל פנימה את הכדור, 3-1 לרישון. את זה כבר לא נפסיד. אין מצב. ברקוביץ גאון.
סופסוף אני מזהה את השדר הרביעי, זה רון עמיקם, אחד העיתונאים היותר טובים בענף. ערוץ 5 מפתיע לטובה.

18:23: ניצחנו, ניצחנו, ניצחנו. ערוץ הקיבוץ מדהים. ברקוביץ גאון, גאון, גאון.

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח