לדרבי חוקים משלו

ביום ראשון בערב, יום אחרי הדרבי "האמיתי" בעיני סוגדי ה-"לה ליגה", יפגשו שתי היריבות המילאנזיות, מילאן ואינטר לדרבי סוער במיוחד, שלשם שינוי, המון מונח על הכף במפגש הזה. כל כך סוער, שאת הטור הזה אני כותב במטוס "אליטליה", עמוס בישראלים עם אימוניות של מילאן (מחמם את הלב).

אז מה הולך להיות לנו בדרבי הסופר חשוב והסוער הזה? ובכן, מילאן, המארחת, תנסה לשמור על רצף התוצאות הטובות בתקופה האחרונה ויחד עם זאת, לשמור על המקום השלישי ואולי אף להעפיל למקום השני. קארלוס באקה, הכוכב והסקורר של מילאן, שלא מוצא את עצמו כ"כ במשחקים האחרונים, כמעט נשאר מחוץ להרכב בגלל הכושר הטוב של ג'יאנלוקה לאפאדולה, שכבש בעונה שעברה 27 שערים במדי פסקארה וגם זומן לראשונה לסקוואדרה אזורה, אבל בסופו של דבר נראה שהקולומביאני בכל זאת יפתח לצד ניאנג המשתפר ממשחק למשחק ובונאוונטורה שפשוט משחק מדהים.

הילדים של מילאן שנמצאים בכושר מעולה, צפויים כמובן להיות חלק מההרכב הפותח ולדעת פרשנים ואנשי תקשורת רבים, הדרבי הזה יוכרע על הילדים. דונארומה, פוער הפיות, קאלבריה המגן המצוין ולוקאטלי שנגד יובנטוס כבש את שער העונה, הם הערך המוסף של מילאן לדרבי הזה, יחד עם וינצ'נזו מונטלה שמדגים יכולת אימון וניהול למופת.

לדרבי חוקים משלו
Credit to "A.C. Milan" Facebook page
ומהצד השני, אינטר. אינטר מגיעה לדרבי באי וודאות ענק. אולי אי הוודאות הגדולה ביותר שלה בשנים האחרונות. אלופת אירופה לשנת 2010, פתחה את העונה בצורה זוועתית (בוזגלו, תסכים איתי) תחת מאמנה המסתבר כלא מנוסה (אם שואלים אותי, דוגמא קלאסית לשחקן ענק שפשוט לא מתאים להיות מאמן ברמות האלה) פרנק דה בור, שהוחלף לפני כשבוע וסידר למחליפו, סטפנו פיולי, טבילה לא נעימה בכלל במים העמוקים. חשבתם שפה נגמרו הצרות? התשובה היא לא. ובכן, בצל הסאגה של החלפת המאמנים, עומד לו הסכסוך הארוך, המתמשך והמיותר בין הקורבה נורד, ארגון האוהדים של אינטר, לבין קפטן הקבוצה השנוי במחלוקת, מאורו איקרדי.

לדרבי חוקים משלו
Credit to "F.C. Internazionale Milano‎" Facebook page
איקרדי, שבימים אלו, שנוא ביציעי אינטר יותר משבצ'נקו וקאקה, נמצא בתקופה אישית רעה מאד. מעבר לסכסוך שלא עושה רושם שיגמר בקרוב, איקרדי פשוט לא פוגע ומשחק בחוסר ביטחון וברשלנות. בהפסדה של אינטר לקליארי העונה, איקרדי החמיץ פנדל, מול יציע הקורבה נורד שפשוט נעמד ומחא כפיים באושר, תוך כדי זריקת אלפי קללות שונות לעברו של איקרדי, מה שלבטח לא תרם לבטחון שלו.

אז מה יהיה לנו הפעם? הסדר והרוח הצעירה של מילאן? או שהבלאגן של אינטר יתחלף ברוח חדשה? האמונה התפלה אומרת כי, מאמן תמיד ינצח את משחק הבכורה שלו בקבוצה. הבעיה היא, שכמו שרשמתי למעלה, לדרבי חוקים משלו וגם ראינו מה עלול לקרות למאמן כשמשחקו הראשון הוא דרבי (צהוב עולה). התחושה שלי היא ששתי הקבוצות יפחדו לצאת מהמשמעת הטקטית והסן סירו, שסוף סוף הולך להיות מלא עד 0 מקום, יאלץ גם להתמודד עם 0 שערים.

לדרבי חוקים משלו
Credit to "F.C. Internazionale Milano‎" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח