תתנו לו צ'אנס

יובל זוסמן מקבל צ'אנסים רבים בליגה. דווקא הערב (שלישי) ספאחיה חייב לתת לו גם צ'אנס ביורוליג.

אתר הזווית בחסות טיק טיק

עד אליפות אירופה האחרונה של נבחרת העתודה השם יובל זוסמן לא צלצל לרוב אוהדי הכדורסל בישראל. זוסמן, אשר נתן אליפות נהדרת במדים הלאומיים, קיבל את הקריאה חזרה מהבית הצהוב שכללה הבטחה משמעותית לדקות משחק. רבים הימרו שהחלטה זו לא נכונה לקריירה של השחקן הצעיר והוא זקוק למועדון שיתן לו דקות משחק ולא מכבי ת"א ששם הוא יתייבש על הספסל, אלא שיש תחזיות ומולה קיימת מציאות ובמציאות מכבי מקיימת את ההבטחה.

זוסמן בן ה-19 הוא שחקן חמישייה במכבי ת"א שמקבל 20 דקות למשחק! דבר שאינו מובן מאליו בשנים האחרונות במועדון הצהוב, שמראה שינוי כיוון משמעותי מהשנים האחרונות. כרגע התרומה בנקודות היא יחסית דלה עם 6.2 למשחק, 2 ריבאונדים ואסיסט, אבל זוסמן ומכבי מרוויחים כאן משהו גדול יותר וזה ביטחון והעצמה של השחקן ורק על זה שספאחיה נותן לצעיר ישראלי את הבמה צריך להוריד את הכובע ולהצדיע.

יובל זוסמן מכבי תל אביב כדורסליובל זוסמן מכבי תל אביב כדורסל
Credit to "Maccabi Tel Aviv Basketball" Facebook page

למרות כל המחמאות, יש לי הערה או יותר נכון בקשה מספאחיה – תן לו צ'אנס מול אנאדולו אפס. ביורוליג המציאות של זוסמן היא אחרת. השחקן שותף ב-2 משחקים ולא תרם יותר מידי במגרש. אם ספאחיה רוצה להרוויח את השחקן גם באירופה ושילמד להתמודד מול הטובים ביותר, אז הערב זאת הזדמנות מעולה. היכל מלא ויריבה שעל הנייר לא אמורה להיות מכשול קשה (מקום 15 ביורוליג עם מאזן של 1-5).

זוסמן יכול וצריך לשחק הערב דקות משמעותית. השחקנים שלידו צריכים לעזור לו להשתלב ביורוליג ולעשות עוד קפיצה קטנה בעונה הזאת שתעזור לו אט אט להפוך לישראלי בכיר. לזוסמן יש את הנתונים והוא מראה לחימה ויכולת כל פעם שהוא נמצא על הפרקט. אז ספאחיה אולי תיתן לו צ'אנס?

נבן ספאחיה, מכבי תל אביב
Credit to "Maccabi Tel Aviv Basketball" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח