תישארי, אני שונא אותך

לא, אני לא שמח על המצב של הפועל ת"א. ממש לא.
נכון, אני לא אוהב את הקבוצה הזאת. נכון, אני נהנה לראות אותה מפסידה.
נכון, אני מתעב חלק מהאוהדים שלה. אבל אני בשום פנים ואופן לא הייתי רוצה לראות את הקבוצה הזו מתפרקת ונעלמת.
קודם כל, כי זה מועדון גדול ומפואר, במונחים של כדורגל ישראלי. ועצם המחשבה על כך שזה יכול לקרות אפילו למועדון כזה היא מפחידה. אם זה קורה להפועל ת"א זה יכול לקרות לכל קבוצה. הכדורגל הישראלי לא יכול להרשות לעצמו שמועדון בסדר גודל כזה ייעלם מהנוף.
חוץ מזה, היריבות עם הפועל היא חלק בלתי נפרד מהמהות של מכבי. הרי מה היה פיטר פן ללא קפטן הוק? או הרובוטריקים ללא השקרניקים? מה תהיה מכבי בלי הפועל? מי תהיה הנמסיס שלנו? אתם יכולים לדמיין בכלל את "הדרבי הגדול" מול בני יהודה?!
תישארי, אני שונא אותך
Credit to "Hapoel Tel Aviv FC" Facebook page
עם כל הכבוד ליריבות ארוכת השנים עם מכבי חיפה וליריבות החדשה עם הפועל ב"ש – זה לא זה. הפועל זו היריבה האולטימטיבית. זו שאנחנו אוהבים לשנוא. זו שכיף לפרק אותה בדרבי. זו שכיף לראות אותה מושפלת בזמן שהקבוצה שלנו נאבקת על תארים. זו שכשהמצב היה הפוך והם היו החזקים והמצליחים בזמן שאנחנו כשלנו פעם אחרי פעם, אף-פעם לא רצינו להיות כמוה, למרות שמאד קנאנו בהצלחה שלה. זו שעמוק בלב, גם אם לא נעז להודות בזה, אנחנו מעריכים אותה כיריב מיתולוגי וכמועדון גדול. זו שעם הסמל שלה על החולצה שיחקו אגדות כמו שייע פייגנבוים, יעקב חודורוב, משה סיני, שלום תקוה – שמות שמעוררים צמרמורת בקרב כל אוהד כדורגל בארץ, לא משנה כמה צהוב יהיה.
כרגע התסריט האופטימי ביותר שנראה באופק עבור הפועל הוא גירוד סכום המינימום שיאפשר להם לסיים את העונה, ולנסות למצוא רוכש עד העונה הבאה. יש סיכוי סביר שירדו ליגה. אולי זה יעשה להם טוב לטווח הארוך. אבל נכון לעכשיו עדיין קיים תסריט בו המועדון יפסיק את פעילותו. זה תסריט בלהות. אני לא רוצה לדמיין את הליגה בלי דרבי תל-אביבי. אם בכדורסל זה איכשהו עבר במשך כמה שנים כי היתה לנו היריבות הגדולה עם הפועל ירושלים, פה זה סיפור אחר. שנה-שנתיים בלי הפועל עוד איכשהו נסתדר, אבל אם חס וחלילה המועדון באמת ייעלם, זו תהיה מכה גם עבור אוהדי מכבי.
אז באופן חריג מאד אני מקליד את המשפט הבא: הפועל, אני מחזיק לכם אצבעות. אנחנו צריכים אתכם.
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח