רחוק מלהיות גמור

אומנם באר שבע ביתרון של שלוש נקודות על פני מכבי תל אביב, אך האליפות רחוקה מלהיות סגורה

באר שבע השיגה את מטרתה כאשר לא נתנה לצהובים להידבק אליה בצמרת, הציגה משחק טקטי טוב, הוציאה תיקו ושמרה על פער של 3 נק' בצמרת, אבל מי שחושב שהעסק סגור והאליפות כבר אדומה טועה ובגדול. יש עוד שלושה משחקים קשים לשתי הקבוצות עם תשע נק' בקופה ואני לגמרי רואה סיכוי גדול שהקבוצות עוד יאבדו נקודות.

העסק תלוי לגמרי בבאר שבע. ז"א הם אלו שיקבעו לאן צלחת האליפות תלך, אך עם התלות הזאת בא גם לחץ גדול, סיטואציה שהמועדון מהדרום לא עמד בה 40 שנה בעוד שהצהובים מלאים בנסיון. חובת ההוכחה היא על מאמן ב"ש, ברק בכר, ועל שחקניו וזה לא הולך להיות קל. הצד הפסיכולוגי יעבוד שעות נוספות.

אז מה נותר להן עד לסיום העונה?

לבאר שבע נשאר לשחק מול בית"ר ירושלים בבית, מכבי חיפה בחוץ וסכנין בבית. על הנייר אף משחק כאן לא פשוט. מכבי חיפה וסכנין עוד נאבקות על מקום רביעי ולמרות שבית"ר "סיימה את העונה", אף משחק נגד בית"ר הוא לא פשוט.

למכבי תל אביב נשאר לשחק מול רעננה בחוץ, בית"ר בחוץ ומכבי חיפה בבית. גם כן משחקים שלא ניתן להגיד שהם בטוחים בכיס של הצהובים. אין משחקים פשוטים במאני טיים וגם על מכבי תל אביב יש לחץ גדול. הם יודעים טוב טוב שאם וכאשר הם יאבדו נקודות סיפור האליפות יסגר סופית. יאמר לזכות הצהובים שהם כבר מנוסים בסיטואציות שכאלה.

רוב האוהדים רוצים שב"ש תזכה. זה חדש, זה מרענן וזה מגיע להם. הם התחילו כאנדרדוג, אך כרגע הכל תלוי באדומים. נראה איך יתמודדו בנגב עם כל הלחץ שיש עליהם.

שהטוב ינצח ושיהיה לכולנו כדורגל נטול אלימות.

הפועל באר שבע חוגגת
 קרדיט – לדף הרשמי של קבוצת הפועל באר שבע   בפייסבוק

 

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח