על שחקנים שלא ידעתם ששיחקו בעבר יחד – חלק ב'

בס"ד

מכירים את שאלות הטריוויה האלו ששואלות על העבר המקצועי של שחקן ועם אילו שחקנים הוא שיחק? מדי כמה שבועות אנחנו נתקלים באחת חדשה כזאת. ירין לילה החליט להתגייס עבורכם וריכז חמישה חיבורים מעניינים של זוגות שחקנים שכנראה לא ידעתם ששיחקו פעם ביחד

לחלק א'

לוקה יוביץ' וראול חימנס (בנפיקה)

החלוץ שהלהיב את העולם עם עונה נהדרת בשנה שעברה במדי פרנקפורט והחלוץ שמלהיב את העולם עם עונה נהדרת במדי וולבס, שיתפו פעולה בעבר בקבוצת הפאר הפורטוגלית. זה קרה בעונת 16/17, בה חימנס היה חלוץ מחליף, שיחק 19 משחקים והבקיע 7 שערים, ויוביץ' עלה לשחק בבוגרים של בנפיקה, ולא קיבל כמעט דקות.
יוביץ' יצא בסוף אותה עונה להשאלה בפרנקפורט, והשאר היסטוריה.
חימנס יצא בסוף העונה הבאה להשאלה בוולבס, והשאר היסטוריה.

לוקה יוביץ'
Credit to "Eintracht Frankfurt" facebook page

 

צ'ירו אימובלה ופייר אמריק אובמיאנג (דורטמונד)

אימובילה לא הצליח לחתום את שמו בספרי ההיסטוריה של דורטמונד, עם 10 שערים ב-34 משחקים בקבוצה, אך עצם המחשבה של צ'ירו אימובילה בשיאו באותה הקבוצה של דורטמונד, כאמור עם אובמיאנג בהתקפה, ועם מרקו רויס, גונדואן ומחטריאן בקישור, יכלה ליצור קבוצה שלא נופלת מדורטמונד הנוכחית, עם האלנד, סאנצ'ו, הזאר ואותו מרקו רויס.

 

לורד בנדטנר וקווין דה בריינה (וולפסבורג)

אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של הכדורגל ואיזה ג'ינג'י אלמוני שיחקו יחד בעברם בוולפסבורג. במשך שתי עונות, 14/15-15/16, שיחקו זה לצד זה. בנדטנר ערך במהלך שתי העונות האלו 31 הופעות והבקיע 3 שערים, ולעומתו דה בריינה ערך 36 הופעות, הבקיע עשרה שערים ובישל 21 פעמים (21 בישולים ו-10 שערים באותה העונה!).

משם הדרך של דה בריינה לטופ העולמי כבר הייתה סלולה. והלורד? עליו אפשר לקרוא בטור שכתבתי לפני כחודש.

בלגיה, קווין דה בריינה
Credit to "Belgian Red Devils" Facebook page

דובאן ספאטה וברונו פרננדש (אודינזה)

החלוץ הלוהט של אטלאנטה, שאהוב מאוד ע"י הכותב הנהדר באתר רועי זגה, והקשר החדש של היונייטד, שיחקו יחד עונה אחת באיטליה.
בעונת 15/16, שיחקו השניים בעונה האחרונה של האגדה האיטלקית די-נטאלה, והצליחו להציל את אודיזנה מירידה לסריה ב'.
ספאטה שיחק 15 משחקים בליגה והבקיע 6 שערים, בעוד שברונו שיחק 31 משחקים, הבקיע 3 שערים ובישל 4.

ספאטה נשאר עוד כמה עונות באודינזה, ועונת הפריצה שלו הגיעה רק בעונה שעברה, בגיל 27. פרננדש נשאר באיטליה לאחר אותה עונה, ועבר לסמפדוריה ולאחר מכן עבר לספורטינג ליסבון, שם פרץ ועשה שתי עונות מופלאות. יונייטד הבינה שיש כאן שחקן אדיר במחיר מציאה, ורכשה אותו בחלון ההעברות האחרון, תמורת 55 מיליון יורו.

 

וירג'יל ואן דייק ובירם כיאל (סלטיק)

הבלם הטוב ביותר בעולם, זה שמוביל כרגע את ליברפול לאליפות אחרי 30 שנה, שיחק עם הקשר הישראלי הוותיק בתקופתו בסלטיק. ואן דייק כבר אז התבלט והיה עוגן משמעותי בקבוצה, ויחד עם כיאל זכה בשתי אליפויות סקוטלנד ברציפות.

ההולנדי עבר בסוף עונת 15/16 לסאות'המפטון, ומשם המשיך בסכום שעורר הרבה התנגדות לליברפול, 75 מיליון יורו, אך סכום שהחזיר את עצמו תוך עונה אחת בלבד. כיאל עבר גם כן לאנגליה, כשעבר לברייטון, שם עשה תקופה יפה, וכעת הוא משחק בצ'רלטון מהליגה השנייה יחד עם תומר חמד.

בירם כיאל ברייטון
Credit to Brighton & Hove Albion Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח