עולים ליגה: לאומית – הפועל מנצחת במשחק הראשון

המקום היחיד ברשת בו תוכלו לקרוא על הליגה הלאומית מאחד שבאמת ראה משחקים בליגה הזו, ולא מאוהד של הפועל ת"א או עיתונאי שבטוחים שהם נקלעו לכאן בטעות.

זה ממש לא חשוב כמה שערים הובקעו במחזור הראשון בליגה הלאומית או האם הרמה היתה טובה או האם ראינו איזה שהוא שחקן שיעשה גלים בכדורגל הישראלי בשנים הקרובות.
הדבר היחיד שחשוב או מעניין במחזור הזה הוא התשובה לשאלת 15 מיליון הש"ח והיא האם הפועל ת"א עולה חזרה לליגת העל בסוף העונה.
לפי התוצאה, הפועל עולה בהליכה אחורה עם עיניים עצומות, אבל לפי היכולת שהיא הציגה, היא עולה בזחילה איטית.

הפועל תל אביב
Credit to "Hapoel Tel Aviv FC" Facebook page

למי שלא ראה אז הפועל ת"א ניצחה את הפועל רישון 0-3 אחרי מחצית ראשונה שקולה ומחצית שניה קלילה, שהתחילה בטעות איומה של הבלם הצעיר של רישון, בן בכר, שפשוט השאיר כדור לאקסברד ליד הרחבה, וקבלן העליות פשוט לא מחמיץ הזדמנויות כאלה. אחר כך זה כבר היה פשוט הרבה יותר עם שני שערים של בדש, בנגיחה לאחור אחרי הגבהה יפה, ושל גנדה שקיבל אסיסט לבד מול השוער, אחרי בלבול בהגנה הכתומה.

אז מה ראינו מהפועל ת"א במשחק הבכורה?
בדיוק את המתכון שיביא אותה לליגת העל. זה מתחיל מהגנה יציבה שלא עושה כמעט שום טעות, ממשיך בקשר מוטי ברשצקי שלמהירות שלו, חוכמת המשחק ויכולת הבעיטה והמסירה שלו אין תחרות בליגה הזו ומסתיים באקסברד וגנדה בהתקפה, שלרישון לא היתה תשובה ליעילות שלהם. תן לאקסברד מצב אחד וזה מספיק לו.

שלא תתבלבלו, הפועל לא שיחקה כדורגל גדול, ובמחצית הראשונה אפילו לא בעטה פעם אחת למסגרת, אבל למרות שאת גלבאן בקושי מצאנו על המגרש הפועל היתה טובה הרבה יותר מרישון.
ככה זה כשאתה מביא שחקני חיזוק שהיו בבני יהודה או מכבי חיפה, לעומת רישון שהביאה שחקני חיזוק שהיו בנצרת עילית, שכמעט ירדה לליגה ארצית.
ככה זה כשהתקציב שלך הוא 15 מיליון ש"ח, שזה פי שתיים או אפילו שלוש משאר הקבוצות.
ככה זה כשחוץ מאקסברד, שקורע רשתות בליגה הזו כבר ארבע שנים, אתה עומד להחתים את שחר הירש, שקרע את הליגה הלאומית לפני שלוש שנים, ועוד לא ראינו את אביחי ידין ורמזי ספורי.
ככה זה כשאתה מביא למגרש חמשת אלפים אוהדים שפותחים במטח רימוני עשן בפתיחה וממשיכים במטר שירים שאינו נגמר. זה באמת מחזה כמעט דימיוני בליגה הלאומית שבחלק מהמשחקים בה אפשר לספור את כמות הצופים בלי מאמץ מיוחד.
ככה זה כשלמאמן שלך (איווניר למי ששכח) יש ים של קעקועים על הידיים שכנראה הפחידו את שחקני רישון.
ככה זה כשאתה מאוד רוצה לעלות לליגת העל ומרבית הקבוצות האחרות לא בטוחות מה הן רוצות.

הפועל תל אביב
Credit to "Hapoel Tel Aviv FC" Facebook page

אוהד הפועל ת"א כנראה לא יכול לזכות בעשרים וארבע שעות מאושרות יותר –
זה התחיל בהשפלה של מכבי ת"א ע"י האקס המיתולוגי שכטר, המשיך בניצחון על רישון והסתיים בניצחון ענק של האקס אקס המיתולוגי אבוקסיס על האקס הנוטש לוזון.

מה שכן, אחרי הניצחון הראשון נראה לי שאוהדי הפועל ת"א בטוחים שנקלעו לליגה הזו בטעות, ועל פניו יש סיכוי קטן מאוד שהם טועים.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח