סרט הקפטן הנודד – האם גם איתי שכטר יפרד מבית"ר?

בתחילת העונה איתי שכטר מונה לקפטן בית"ר ירושלים כאשר נותרה לו שנה אחרונה לחוזה. לפי הרקורד של טביב, הוא לא צפוי להתחיל את העונה הבאה בצהוב – שחור.

אריאל הרוש, אופיר קריאף, אלי דסה, דושאן מטוביץ, עומר אצילי ודן אייבינדר – מה משותף לכולם? תוך עונה או פחות, מי שלבש את סרט הקפטן מצא את עצמו מחוץ לבית"ר ירושלים. חשוב להדגיש שכל פרידה היא שונה מאחרת, אך עדיין יש קו מחבר חשוב – השחקן שהוא ה"מאמן" על המגרש, לא מקבל את הגיבוי (או החוזה) מאלי טביב, ומוצא את עצמו מאוד מהר בחוץ (בדומה למאמנים שם זאת עובדה מוכרת יותר).

Premier League - טיק טיק

אריאל הרוש כבר היה קפטן בית"ר ירושלים כאשר אלי טביב הגיע. לאחר עונה קשה כלכלית, התבקש ע"י ההנהלה לקצץ בשכרו לטובת המועדון. הרוש, אשר סירב לכך ואפילו הגיע לבית המשפט מול טביב על זכויותיו, מצא את עצמו בסופו של דבר מחוץ למועדון הירושלמי, במדי מכבי נתניה, הפועל תל אביב וכיום בקפריסין.

אריאל הרוש - הפועל תל אביב
קרדיט – דף הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב

היורש שלו היה אופיר קריאף, ובדומה להרוש גם הוא היה ילד שגדל במועדון הירושלמי, והיה טבעי שיקבל את סרט הקפטן. קריאף, אשר היה בשנתו האחרונה לחוזה, רצה לקבל שדרוג בהתאם למעמדו, אך טביב חשב אחרת ודרכו של קריאף נסללה למכבי חיפה.

לאחר עזיבתו של קריאף, קיבל אלי דסה את סרט הקפטן לאחר שקיבל הארכת חוזה ושדרוג לחוזהו. אך מהר מאוד הצעה ממכבי ת"א שינתה את התוכניות והמגן עזב את הקבוצה. במקומו מונה דושאן מטאוביץ המנוסה. לעומת כל השאר, המועדון פשוט לא רצה להאריך את חוזהו, וכך מטאוביץ עזב את הקבוצה וסרט הקפטן שוב על המדף.

ילד הפלא של בית"ר ירושלים, עומר אצילי, קיבל את סרט הקפטן עונה לאחר מכן. הבחירה הצדיקה את עצמה שכן אצילי הוביל את הקבוצה בצמרת והיה בין מנהיגי הקבוצה. אלי טביב רצה שיאריך חוזה, אך אצילי סירב. מרגע הסירוב טביב התחיל לנדות ולהשפיל אותו (ובנוסף הקבוצה החלה להידרדר מרגע זה) ואף סרט הקפטן נלקח ממנו. בסופו של דבר ולאחר דיונים משפטים בין הצדדים, עזב אצילי לגראנדה מהליגה הספרדית והיום הוא בצהובה מתל אביב.

דרוש כוכב
Credit to "Omer Atzili" Facebook page

הקפטן של העונה שעברה דן איינבינדר, חזר הביתה וכל הקהל שמח על כך שהוא מקבל את סרט הקפטן. איינבינדר ירק דם בשביל בית"ר וראו את זה בכל משחק. זאת הייתה השנה האחרונה בחוזה שלו והוא רצה להמשיך בבית"ר וגם הם רצו אותו, אך בסופו של דבר הצעה גבוהה בהרבה (לפי הפרסומים) סיימה את דרכו במועדון הירושלמי לאחר עונה שבה החזיק את סרט הקפטן.

העונה איתי שכטר קיבל את סרט הקפטן ולו זאת שנה אחרונה במועדון הירושלמי. ובינתיים הקבוצה והוא עוד לא ישבו להארכת החוזה. לכן השאלה המתבקשת היא: האם זאת עונתו האחרונה של שכטר בבית"ר?

איתי שכטר ביתר ירושלים
קרדיט לדף הפייסבוק "מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL"
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח