סיכום מחזור 24 בליגת ווינר סל – חלק ב’

לחלק א' 

אחרי ההודעה הדרמטית של מכבי ת"א על כך שהיא מחזירה לקדנציה שלישית את ג'רמי פארגו, החצי השני של מחזור 24 שוחק עם משחקים מותחים ובראשם הפועל חולון שאירחה את מכבי ת"א.

פארגו מכבי תל אביב כדורסל

הפועל חולון – מכבי ת"א 86-82

החבורה של דן שמיר כל כך רצתה לצאת עם ידיה על העליונה במפגש מול מכבי ת"א. אבל, החבורה של ספאחיה נלחמה עד השנייה האחרונה והביאה את הניצחון שמנע סוויפ עונתי.

פייר ג'קסון, שהיה נדמה שהחשק לשחק במדים הצהובים דיי אזל לו. סיפק משחק טוב עם 17נק' ו-8 אסיסטים ב-31 דקות. האם העובדה שג'רמי פארגו הוחתם השבוע גרמה לו לעלות רמה? את זה נדע במחזור הבא.
צמד הישראלים, טיוס את כהן, שלטו בצבע וביחד הביאו לצהובים 35 נק' משותפות ו16 ריבאונדים מה שעזר לצהובים בניצחון שלהם.

מנגד, ג'ורדן המילטון, המחליף של גלן רייס, עם משחק מדהים של 27 נק' ו8 ריבאונדים ב-33 דקות, אך על מנת שחולון תצא לדרך חדשה הוא חייב עזרה של החברים שלו.
החבר הראשון שחייב לעלות את רמתו הוא ג'ו אלכסנדר. אחד המפתחות בהצלחה העונה של חולון זה המתאזרח שנראה שבמשחקים האחרונים הוא לא מגיע בכושר כל כך טוב לשלבי הסיום של השנה. מול הצהובים זה נגמר ב9 נק' ו2 ריבאונדים. הוא יודע שהוא חייב לחזור ליכולת של תחילת העונה.




מכבי חיפה – הפועל ירושלים 71-68

המשחק כבר היה אצל הירוקים בידיים, אבל בעונה כזאת היא לא מסוגלת לקחת. ולחשוב שזאת האלופה וסגניתה.

שוב קטש עושה מהלך גדול בפסק הזמן שמנצח להם את המשחק. הפעם דייסון מרים באוויר את רוברטס לאלי אופ במה שהחל את המהפך לירושלמים.
חבר טוב שלי אומר שכשבר טימור טוב הוא ה-שינוי החיובי של הקבוצה. גם הפעם זה קרה, בדיוק כמו מול מכבי ת"א. טימור ברגעים המכריעים זה שחקן שניתן לסמוך עליו וקטש הולך איתו.

בחיפה הספינה שוקעת והבעלים ג'ף רוזן חייב לעשות מהלך מהיר על מנת להוציא את הקבוצה מהבוץ שהיא נמצאת בו. למזלו, נהריה הפסידה בסופו של דבר.
ברנדווין הגיע להחליף את גוני על מנת לסייע לקבוצה. בינתיים השינוי עוד לא קרה.

עודד קטש, נבחרת ישראל, הפועל ירושלים
קרדיט לדף הפייסבוק "איגוד הכדורסל בישראל"

הפועל גלבוע/גליל – עירוני נהריה 77-81

גלבוע/גליל מראה לכל הליגה שהם לא אפיזודה חולפת וקאמבק ענק סידר להם את הניצחון. נהריה כמעט חלמה על פלייאוף, אבל תסתפק בהישארות בליגה.

באמצע רבע שלישי הקבוצה גלבוע/גליל הייתה בפיגור 20 ובדרך הבטוחה להפסד, אבל את החבורה של בית הלחמי זה לא ריגש יותר מידי. בראון ושוכמן התעוררו בזמן והוליכו אותם לניצחון.
איך הם התעוררו? מאמצע הרבע השלישי ועד סוף המשחק בראון קלע 24 נק' ושוכמן ברגעי הקלאץ' עם שלשה מדהימה וריבאונד התקפה שסחט סל ועבירה. הם פשוט בלתי נגמרים.




קורי וובסטר כנראה לא יחזור לשחק עוד העונה בנהריה. הסגולים גיבשו סגל והחליטו לעת עתה ללכת עם לוינגסטון ולוותר על וובסטר. כנראה שמה שעבד בשני המשחקים הקודמים זה מה שיסגור את העונה. בארבר הוא רכש טוב שהגיע מאוחר מידי. 25 נק' ב-29 דק' משחק והמדד הגבוה במשחק (20). הוא המנהיג של הקבוצה עד סוף העונה. האם זה יספיק על מנת להישאר בליגה?

מכבי תל אביב כדורסל אוהדים

אנחנו נכנסים למחזור ה-27 שבמוקד מכבי אשדוד/באר טוביה מארחת את מכבי ת"א. משחק שבעיניי יגמר צמוד ולא אתפלא אם אפילו תהיה הארכה.

עוד שני משחקים בעיניי שכדאי לשים לב אליהם – הראשון מכבי ראשון לציון מארחת את עירוני נס ציונה בקרב ישיר על המקום השמיני מה שמבטיח קרב לוהט והפועל אילת מארחת את מכבי חיפה, משחק שבעיניי יכול להיות ההזדמנות של חיפה לנצח וטיפה לקבל אוויר לנשימה.

לחלק א' 

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח