סיכום מחזור 24 בליגת ווינר סל – חלק א'

המחזור ה-24 המפוצל יצא לדרך. למה מפוצל אתם שואלים? כי המנהלת החליטה ששלושה משחקים יתקיימו היום ושלושה בעוד כשבועיים, אז היום מסכמים את חלק א'. המחזור הזה הביא לנו את הבכורה של צביקה שרף בכתום של ראשל"צ, הפועל ת"א שרצתה להמשיך מומנטום חיובי מול נס ציונה העקשנית והחבורה הלוהטת של גרינברג רצתה להמשיך ולנצח. נצא לדרך.

הופעות - טיקטיק

בני הרצליה – מכבי אשדוד/באר טוביה 74-72

כל פעם שאתה חושב שהדולפינים יפסיקו לנצח הם פשוט מוכיחים לך אחרת והם תוקעים יתד במקום השלישי בליגה. בני הרצליה? למזלה לבינתיים יש את מכבי חיפה ועירוני נהריה.

  1. נמרוד לוי הישראלי הצעיר עם ערב אדיר של כמעט דאבל דאבל עם 18 נק' ו-9 ריבאונדים. לוי, שנתן כמה הופעות מרשימות העונה, ממשיך להוכיח שיש מה לבנות על העתיד.
  2. סק הנרי עם שורה סטטיסטית איומה עבורו של 11 נק' ב-38 דקות. אך, הדבר החיובי בזה שגרינברג מראה שבאמת השלם גדול על סך חלקיו.
  3. יונתן מור הצעיר עם שיא קריירה של 13 נק' ב-20 דקות משחק. אריק שיבק נתן היום אמונה בשחקן הצעיר וקיבל ממנו. השאלה האם תהיה לזה המשכיות.
  4. הידעתם? השחקן הכי טוב בליגה (לפי המדד) הוא ג'ף אדריאן מהרצליה שגם הערב הזכיר לנו למה הוא כזה עם 19 נק' ו-12 ריבאונדים. הבעיה שלו היא צוות מסייע שחייב לעלות את הרמה על מנת לחלום על כניסה לפלייאוף.

 

מכבי ראשל"צ – הפועל אילת 66-73

אפקט המאמן החדש נחל הצלחה אצל הכתומים כשצביקה שרף מוביל אותם לניצחון ביתי על הפועל אילת במשחק רע התקפית של שתי הקבוצות.

  1. מרפי הולוואי הגיע להילחם ועם שורה סטטיסטית של 19 נק', 15 ריבאונדים והמון לחימה היה השחקן המשמעותי ביותר לצד הכתום הערב, דווקא מול קבוצה של שני גבוהים דומיננטיים כל כך.
  2. קיצור הרוטציה – צביקה שרף החליט ללכת על 7 שחקנים בלבד היום שישחקו כל המשחק. האם זה ישתלם לו לאורך העונה? רק הזמן יגיד
  3. 12 כדורים חוזרים לראשון לציון בהתקפה. זה נתון שלא נראה הרבה זמן בצד הכתום.
  4. עמית שמחון עם 11 נק' בלבד והופעה די אנמית לא הצליח לסחוב את הקבוצה לניצחון. בניצחונות הקודמים שמחון היה נקודת המפתח. דרוקר חייב לשים לזה לב ולהבין מי באמת מחזיק את המפתחות באילת.



עירוני נס ציונה – הפועל ת"א 75-92

הפועל ת"א, אחרי שני ניצחונות רצופים, מובסת בחוץ אצל נס ציונה. פרנקו חייב לייצב את הספינה כי העונה זה נראה שחוסר יציבות זה שם המשחק.

  1. ההתלבטות בהפועל ת"א את מי לחתוך היא בין הווארד למקי ולפי המשחקים האחרונים הווארד רוצה יותר. הווארד ממשיך להשיג דאבל פיגרס ולספק מספרים סבירים לעומת מקי, שאחרי הופעה סבירה במחזור הקודם, הערב מול נס ציונה פשוט נעלם.
  2. מחצית שנייה הפועל ת"א עם 30 נק' לעומת נס ציונה עם 54 נק'. זה הסיפור של כל המשחק הזה. קבוצה אחת הלכה לישון בזמן שהשניה באה לטרוף.
  3. דקוואן קוק סיים עם יותר נקודות (26) מדקות (23). שבוע שני ברציפות שהוא עושה את זה. מדהים.
  4. דיברנו על קוק בנקודה הקודמת, אבל ביחד עם זאנה הם פשוט צוות אדיר שהצטיינו ביחד בניצחון הזה עם 47 נק' משותפות ומדד משותף של 59. כיף לזילברשטיין שיש לו שחקנים כאלה בקבוצה.
נס ציונה
קרדיט למנהלת ליגת העל בכדורסל
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח