משהו פה מסריח

כל העולם ראה בצילומי הטלוויזיה את ההתגרות של גונזאלו חארה, שחקן נבחרת צ'ילה, באדווין קבאני, שחקן נבחרת אורגוואי, ע"י דחיפה של אצבע לתוך ישבנו ובכך גרם לפרובוקציה גדולה שהסתיימה בהרחקה של החלוץ אדווין קבאני (אני עדיין לא מאמין שדבר כזה הזוי קשור לעולם הכדורגל והספורט). בנוסף לזה, הדיווחים באמריקה הלטינית מגלים שחארה, לכאורה, גם אמר לקבאני שאבא שלו בוודאי יישב בכלא 20 שנה כתגובה לכך שאביו של השחקן נעצר באשמה של גרימת מוות בתאונה כמה ימים לפני המשחק.

ובכן, לאחר שמצלמות הטלוויזיה "תפסו" את גונזאלו חארה הוא קיבל עונש והורחק ע"י ההתאחדות הדרום אמריקאית לשלושה משחקים ובנוסף קיבל קנס של 7500 דולר, אך ההתאחדות הצ'יליאנית ערערה על העונש והוא הופחת לשני משחקים ולקנס של 5000 דולר!
זה העונש שהוא מקבל?!?!?
נכון שלמרות שעונשו הומתק, גונזאלו חארה יחמיץ בכל מקרה את המשך משחקי הקופה אמריקה, אבל חייבים לעצור ולבדוק על מה ולמה העונש הכל כך קליל והביזיוני הזה שניתן לשחקן שהתנהג בצורה כל כך מגעילה שלא ראויה לשום מקום, בטח שלא בכדורגל ובטח שלא בספורט! על מעשה כזה בקלות אפשר לשבת בכלא על הטרדה מינית!
זה הזוי, אבל הוא באמת דחף את אצבעו אל תוך ישבנו של השחקן וכל זאת רק בכדי לגרום לו לצאת משיווי משקל ולקבל אדום! אני לא מבין איך ההתאחדות הדרום אמריקאית נותנת עונש כל כך קל לגונזאלו חארה ועוד לאחר מכאן ממתיקה את עונשו?!?
גונזאלו משחק בליגה הגרמנית בקבוצת מיינץ ובתקשורת הגרמנית נאמר שהקבוצה שוקלת לשחררו בעקבות המקרה. אני מאוד מקווה שכך יקרה, לא מאחל לאף קבוצה להחזיק שחקן כזה שפל!
בזמנים שהכדורגל מנסה להיות הוגן, נקי מגזענות ואלימות אין מקום לפרובוקטורים שגורמים לאלימות! גונזאלו חארה היה צריך לקבל הרחקה לכמה חודשים קנס כספי כבד הרבה יותר ועבודות שירות הקשורות לאלימות וזה עוד לפני דרישה להתנצל בפומבי ולהסביר את מעשיו!
ביום שהעונשים יהיו כבדים יותר דברים כאלו הזויים לא יקרו ובמקום להתעסק בפרובוקציות ואלימות נוכל לחזור ולעסוק בספורט.
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח