מצאו את ההבדלים

אז יש כאלה שיגידו שמכבי חיפה מגיעה להיות תפאורה צפונית באצטדיון הדרומי החדש ויש כאלה שיגידו שאריה פצוע הוא תמיד יותר מסוכן (למרות שמכבי חיפה מזכירה יותר חתלתול לא חמוד בכלל…) מה שבטוח יהיה מעניין.

המון הבדלים יש בין שתי הקבוצות, אך נקודה אחת עניינה אותי מאוד השבוע. אומרים שכדי לבנות קבוצה טובה עם כדורגל טוב צריך להתחיל בניהול טוב והנה שני ארועי משמעת פקדו השבוע את שתי הקבוצות:

במכבי חיפה, פלט, הרכש החדש של הירוקים, פגע ללא כדור באברהם פאס כאשר חבט בגבו וכתוצאה מכך הורחק ונענש בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בהרחקה לשלושה משחקים.

מנגד, בהפועל ב"ש, אליניב ברדה כעס בהפגנתיות על כך שהחליפו אותו במשחק האחרון, התנהגות שלא מקובלת  משחקן מקצועני בטח לא של קפטן וסמל בהפועל ב"ש.

במכבי חיפה לא גינו את האירוע, לא שפטו את השחקן ולמעשה התעלמו מן המקרה וקיוו שלא יחמירו עם השחקן בבית הדין. חבל שבמועדון עם ערכים ושאיפות להתנהלות כמו באירופה מתנהגים כך, בזמנים כמו היום כשאנחנו מנסים להפוך את הכדורגל להוגן יותר וללא אלימות, החברה מצפה להתנהגות הרבה יותר ערכית!

במקרה של אליניב ברדה, העניין לא עבר בשתיקה ואליניב עצמו זכה לשיחת טלפון שוטפת מבעלת הבית אלונה ברקת, כאשר האחרונה הבהירה לו שההתנהגות שלו לא הייתה במקום והיא אינה מקובלת. הוא קפטן ומעבר לכך סמל ומודל לחיקוי בעיני המון ילדים ובני נוער שמשחקים כדורגל והתנהגות כזאת פשוט לא יכולה לקרות. אליניב ברדה קיבל כמובן את דבריה של אלונה.

למרות שלא נעים לכתוב את זה בגלל שאנחנו אחרי ראש השנה, אבל אומרים ש"הדג מסריח מהראש". אומנם מדובר במקרה משמעתי בודד, אבל לרוב איך שמתנהלים דברים למעלה כך גם מתנהלים דברים למטה ואם יש בלאגן במשרד אל תתפלא שיש בלאגן על הדשא…

המשחק בין הפועל ב"ש למכבי חיפה יהיה חגיגת כדורגל ענקית! כל התפאורה מוכנה, אצטדיון חדש, קבוצה בתנופה, שישה עשר אלף צופים, בעלת בית תומכת, סגל נוצץ ואלירן עטר אחד שיהיה אחראי על פתיחת קללת האצטדיון החדש….

האומנם?!?!?!

מכבי חיפה הפועל באר שבע
קרדיט – דפי הפייסבוק הרשמיים של מכבי חיפה והפועל באר שבע
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח