מסע האליפות של ליברפול (1)

כך כתבתי בהפסקת המשחק הראשון העונה, מול סטוק :

ככה פותחים עונה? בחייאת רוג'רס, ככה פותחים עונה?

כדורגל משעמם, איטי, חסר השראה ומעוף. אין התקפה, אין איום על השער, אפילו לא בעיטת דרדלה. מה יהיה? ככה לא נוציא אפילו תיקו.

ובסיום המשחק:

ככה פותחים עונה!!! בחייאת רוג'רס, כל הכבוד!!! ככה פותחים עונה!!! תכנון גאוני וניהול משחק מבריק. מרדימים את היריב 85 דקות ואז מפנים את השטח למבצע אישי מרהיב ולשער ענק של קוטיניו. אין ספק שאנחנו בדרך הנכונה והבטוחה לאליפות.

לפני המשחק השני, מול בורנמות :

מאחר ואין לי מושג מי הקבוצה הזו, בורנמות', אז חיפשתי את האתר שלה, וקודם כל למדתי שהכינוי שלהם זה ה"דובדבנים" (cherries). זה כבר עושה את הניצחון הצפוי למתוק יותר (רגע, רגע, די עם השחצנות, זה עוד יעלה לנו ביוקר), למרות שעונת הדובדבנים כבר הסתיימה. ובקיצור, קבוצה שעלתה פעם ראשונה לפרמייר ליג, עם סגל אלמוני, תקציב קטן ואצטדיון מיניאטורי של 11 א' מקומות, יותר קטן מנתניה. לא יאומן. כשהיינו ילדים למדנו גאוגרפיה דרך קבוצות הכדורגל, ככה היכרנו מקומות ושמות חדשים, אז בורנמות' היא עיר קייט ונופש קטנה בדרום אנגליה עם 180 א' תושבים ובלי הרבה ייחוד.

בהפסקה:

נהדר להתחיל את העונה ה–132 של ליברפול עם התקפת לב, כשבדקה החמישית נוגח שחקן כחול כדור קרן לתוך השער שלנו. למזלנו הוא שם ידיים על לוברן, סופט לוברן, שהתקפל וצנח על הרצפה. השופט קנה את ההצגה. עדיין 0 – 0. שליטה כמעט מוחלטת של הדובדבנים מסתיימת בדחיקת שער של בנטקה אחרי מסירת ג'רארד של הנדרסון, ובסה"כ די מזכיר את המשחק הראשון עם הגנה קצת מגמגמת, קישור חסר שליטה במשחק וקוטיניו אחד מעל כולם (כל שאר השחקנים הקדמיים פשוט לא במשחק).

נ.ב. תודה לשופט שלא פסל את השער שלנו. הלכתי לתלות כביסה, כבר חוזר.

מחצית שניה:

מפגש ליגה ראשון בין הקבוצות האלו והדובדבנים שולטים לגמרי במגרש בפתיחת המחצית. ראשונים לכל כדור, מסירות מדוייקות וטיולים ברחבה. השדר הוותיק, מרטין טיילר, מרגיש עייפות וקצת שעמום אצל הקהל, וגם אני מתחיל לנקר, 23:30, אחרי יום עבודה ומול משחק די משעמם. אני לא יודע אם אלו חבלי הלידה של העונה החדשה, או שהמערך והשחקנים לא מתאימים זה לזה, אבל העסק לא דופק. בורנמות' מכניסה סידרה של נגרים עבי בשר וגוף למגרש וכל קרן נראית כמו נצח ויותר גרוע, כמו כמעט גול. אנפילד נעשה שקט מדקה לדקה ויש ריח קל של 1-1 באוויר (הלו זה ליברפול, לא נבחרת ישראל, מה אתה רואה שחורות?).

סיכום :

נגמר. ניצחון קטן. קטן מאוד. לא צריך יותר מזה.

בנטקה ליברפול 2
Credit – Official Liverpool Facebook page

 

 

בנטקה ליברפול
Credit – Official Liverpool Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח