מכבי ודוניס – יחסינו לאן?

יותר מהכל זה ניצחון מנחם, ניצחון שמרגיע את השורות, שגורם לקרקע הלא יציבה, לחדול לרגע מרעידותיה ולתת לנו ללכת לישון עם אבן אחת פחות על הלב. תחושת מועקה ליוותה אותי בשבוע האחרון, חוסר הצלחה שהפך לשגרה, ציפייה לרמת כדורגל שהיא מתחת לסטנדרטים אליהם התרגלנו. זה היה נחמד לא לחטוף בעשר דקות הראשונות, נחמד גם להוביל לאורך זמן ובעיקר לסיים משחק ליגה עם 3 נקודות.

 

האוהד הצהוב אמביוולנטי כלפי דוניס. מצד אחד הקמפיין האירופי העונה הוא מהמרשימים שמכבי עשתה, מצד שני פתיחת הליגה מזכירה ימים שחורים מתקופת טרום גולדהאר. אבל יותר מהתוצאות, דוניס עושה רושם של מי שלא מכיר את השחקנים, לא מבין את האופן שאפשר להשתמש בכל אחד על המגרש, מי לכנף ומי לאמצע. טוב יעשה דוניס אם ייגמל מההתמכרות שלו לדוידזאדה בכנף, היא מזכירה את ההתמכרות של ג'ורדי לשפונגין ובשני המקרים התוצר הסופי רחוק מלהיות מוצלח. בכלל, דוניס עושה לא מעט ניסויי מערכים וציוותי שחקנים שלא מספיק מתורגלים אחד עם השני וכרגע הוא חייב לעבוד בעיקר על התיאום של שחקני ההגנה.

סביר שדוניס יהיה כאן עד לסוף הקמפיין האירופי, ונכונים עוד כמה משחקי ליגה בין לבין, אבל דרך פתיחת העונה המעיקה אפשר להבין שמדובר פה על רומן חולף.

השבועיים שאחרי הפגרה ייקבעו את המורשת של דוניס במכבי. קרדיט לעמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

וטיפת השקט בצד הצהוב היא לא רק מדוניס, שסופסוף הצליח לחבר הרכב נכון, אלא בעיקר מפשיץ'. כבר הרבה זמן שבמכבי מחכים לראות חלוץ זר עם מספרים כמו שני הענקים הסקנדינביים. החלוץ הסרבי הגיע למכבי עם רזומה שמראה שיש לו יכולת להביא מספרים, מהדקות הראשונות ראו שיש לו זריזות לצד משחק גוף טוב, אך יותר מיכולת להחזיק כדור, חלוץ צריך לייצר שערים ופשיץ', עם סחיטת פנדל ושער בכורה, מעורר את הסקרנות ובהחלט מסקרן לראות כיצד תתפתח העונה עבורו.

לדוניס יש עכשיו זמן לאסוף את המחשבות ולהגיע מוכן לשבועיים וחצי שיקבעו את הנרטיב של המשך העונה. בליגה מחכות שלוש יריבות שאבוי אם מכבי לא תוציא 9 נקודות מהן בכדי להצליח להיצמד לצמרת הירוקה. באירופה, מכבי חייבת להשלים את המשימה, אי העפלה תהיה החמצה ענקית אחרי כזאת פתיחת קמפיין. עם היכולת שהפגינו סיבאספור וקרבאח, יהיה זה בהחלט יעד ראוי להשיג ארבע נקודות שיספיקו לשלב 32 האחרונות ולהפוך את העונה הזאת לאחת שראויה להיזכר.

פשיץ' חוגג שער בכורה ומותיר טעם להמשך. קרדיט לעמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח