מיומנו של צופה – ברזיל נגד קוסטה ריקה

דקה 15
התחילו לא טוב החבר'ה. לא מצליחים לייצר התקפות. בסדר, לפעמים לוקח זמן להתעורר. חוץ מזה, במשחק הקודם הם התחילו טוב והפסיקו לשחק. זה בטח ישתפר בהמשך. רק שניימאר ייכנס למשחק, הוא לא יכול להרשות לעצמו עוד הופעה חלשה.

ברזיל, שוויץ, ניימאר
Credit to "FIFA World Cup" Facebook page

דקה 30
וואו, מה יהיה? שום כלום כבר שליש משחק. ויליאן ממשיך עם הנאדה שלו, ניימאר שוב מתעסק בשטויות. יש להם מזל שהם משחקים מול קוסטה ריקה ולא מול קרואטיה, אחרת היו חוטפים בראש כמו ארגנטינה. מה אני אכתוב על משחק כזה?

מחצית
יש מצב שיתנו לי לפרסם טור עם משפט אחד בלבד? משהו בסגנון "שמישהו יודיע לברזיל שהמונדיאל בעיצומו"? רבאק, אין לי אפילו איך להתייחס מקצועית למחצית הזאת, לא קרה פה כלום.
איך חבורת שחקנים כזאת מסוגלת לשחק כ"כ רע? וניימאר…יא אללה שלו. רק נופל. איך לא נמאס לו מעצמו? בחיאת רבאק תתבגר כבר יא ילד מעצבן.



דקה 55
מה זה כל ההחמצות האלה?! נו טוב, לפחות הם התחילו לשחק כדורגל. סוף-סוף יש הנעת כדור תכליתית. אבל מה אני אכתוב אם הם רק יחמיצו ויחמיצו ולא יבקיעו? שברזיל שיחקה טוב? ששלטה במגרש? אוףףףף יאללה שיעשו כבר משהו…בינתיים עוד החמצה יא אללה. עד שהם כבר מתחילים לשחק אין להם מזל. יאללה לא נורא, שימשיכו ככה בסוף זה ייכנס.

דקה 78
מה יהיה עם הניימאר הזה מה??? נראה לי בסוף אני פשוט אכתוב טור שלם על ההצגות וההחמצות שלו. אין גבול לבושה. איך הוא לא קיבל צהוב על ההתחזות הזאת? ואיך השופט קנה מלכתחילה את ההתחזות הזאת?! מזל שיש את ה-VAR, בחיי. ומרסלו הזה, גם כן. העיקר בריאל כל כדור שלו הופך לגול ופה הוא נראה כמו ליצן. וז'סוס כ"כ אנמי, איך אחד כזה משחק באלופת הפרמייר ליג. ופירמינו…בשביל מה הוא נכנס בכלל. מה קורה לגדולות במונדיאל הזה?! אולי על זה אני אכתוב טור. בחיי, בסוף הם גם יפסידו לסרביה ולא יעלו לשמינית. די הם לא עושים לי את זה, אני צריך להמשיך לכתוב עליהם. אוףףףף

ניימאר קוסטה ריקה
Credit to "FIFA World Cup" Facebook page

דקה 90
איזה גועל נפש של משחק. מה יהיה עם המונדיאל הזה? העיקר כולם התלהבו מזה שאף משחק לא הסתיים ב-0:0. הנה עכשיו נקבל את הראשון. וניימאר עם ההחמצות האלה, לא ייאמן. איך כמו מסי הוא מגיע למונדיאל ומפשל. וקוסטה ריקה האלה…איכס. אולי על זה אני אכתוב? על איזה נבחרת כיפית הם היו בטורניר הקודם ואיזה מגעילים הם עכשיו? 90 דקות של בונקר מכוער וכל ההצגות ובזבוזי הזמן האלה כמו קבוצה מליגה ג'. רק על זה מגיע להם לחטוף. הוא חייב להוסיף הרבה זמן השופט הזה. הנה, 6 דקות. ידעתי. מה זה משנה? אני אכתוב טור קוטל על האפאתיות של ברזיל. בעצם, מחצית שניה הם לא היו כאלה אפאתיים. סתם אני מגזים. היו להם התקפות יפות, פשוט החמיצו הרבה. יאללה על מי אני עובד? עם מחמאות לא הולכים למכולת. אם זה נגמר ככה אני אקטול אותם שחבל על הז…נו, נו! גווווווווווול!!!! יא אללה איזה קוטיניו! תכלס מגיע להם. ומגיע לקוסטה ריקה הבזבזני זמן המגעילים האלה. רק שברזיל לא תעשה שטויות עכשיו



דקה 96
נו גם עכשיו הם ממשיכים להחמיץ במקום לעשות את השני ולנצח? איך הכל הולך להם קשה יא אללה. הוא גם בטוח יוסיף עוד זמן על החגיגות והחילוף. וניימאר הזה גם כן. בסוף אני אכתוב טור על איך ברזיל ניצחה למרות השטויות של ניימאר וה…נו, נו! גווווווווווול!!!! איזה מלך הניימאר הזה! ידעתי שבסוף הוא יבקיע. יאללה נגמר, אפשר להירגע. טוב…אז עכשיו מה אני כותב? אולי אני אעשה קטע כזה שכאילו אני כותב את המחשבות שלי תוך כדי המשחק…

Credit to "FIFA World Cup" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח