מה רוצים מניימאר?

// מאת רתם קינן

מה רוצים מניימאר? מה בעצם רוצים ממנו? בסופו של דבר, השחקן בוחר באפשרות הכי טובה עבורו. בואו ונפרק את זה לשני חלקים:

חלק ראשון – האבא/סוכן
אבא של ניימאר או בשמו ניימאר דה סילבה, בסך הכול רוצה את טובת הבן שלו.
במקרה הזה, טובת הבן היא כסף ותהילה. פשוט מאוד.
למה הוא צריך להתבייש בזה שהבן שלו, שהוא אחד השחקנים הטובים בעולם, נמצא עדיין בגיל מאוד צעיר ואפשר לעשות מזה כסף ולגזור קופון?
לא הייתם עושים אותו דבר?

ניימאר
Credit to "Neymar Jr." Facebook page

חלק שני – ניימאר השחקן
ניימאר או בשמו ניימאר ג׳וניור, כמו האב, רוצה רק שני דברים. כסף ותהילה.
בברצלונה אמרו לו שהוא לא יקבל שדרוג שכר כמו מסי והוא גם יודע שכל עוד מסי שם הוא לא באמת יחשב באותה דרגה כמו המאסטרו הארגנטינאי ואתם יודעים מה? בואו נצא רגע להפלגה בדמיון הפרוע של ניימאר.
מסי מחר בבוקר פורש מכדורגל (לא עלינו) וניימאר יורש את מקומו, מקבל שדרוג בשכר ואת הספרה 10 (חיי בסרט), אבל גם אז, לא משנה מה הוא יעשה, הוא בחיים לא יתקרב למה שמסי עשה בברצלונה.

מסי גדל בברצלונה מגיל 12, גדל על חינוך קטלוני בלה מסייה, על הדרך של ברצלונה ושל קרוייף, הוא כל מה שברצלונה היום.
ניימאר הגיע בסכום מטורף של כ-100 מליון יורו פלוס מינוס. אין לו אהבה לסמל כמו מסי, לא מעניין אותו, ובצדק, אם זו ברצלונה שתיקח תארים, פ.ס.ז׳ או כל קבוצה אחרת.
משנה לו שהוא יהיה בקבוצה המנצחת, יזכה בתארים, בתהילה ובכסף ושהשם שלו יהיה כתוב על דפי ההיסטוריה ושכל בוקר נקום ונגיד את מה שאנחנו אומרים היום על מסי וגם על כריסטיאנו רונאלדו: "איזה כיף שזכינו לראות אותם בעודנו בחיים" (אוסיף באהבה גם את רונאלדיניו שלא נופל מהם בעיניי).

מסי ניימאר וסוארס ברצלונה

עם כל הכבוד לניימאר ויש לי כבוד אליו, הוא שחקן כדורגל מעולה, אבל בשביל להיות כמו מסי, רונאלדו, מראדונה, רונאלדיניו וכו׳… הוא חייב לעבור מברצלונה.
על הדרך לגרוף כסף אם אפשר, זה לא מזיק.
כל אחד מאיתנו היה עושה את זה, הרי אין לו מחוייבות לסמל, הוא בא להיות השחקן הטוב בעולם ולא משנה באיזו קבוצה, העיקר להצליח.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח