למרות הביקורות – סיכום המשחק בין ברצלונה ואתלטיקו מדריד

ברצלונה מנצחת במשחק העונה את אתלטיקו מדריד 1-0, וישנם אשר מבקרים כעת, לאור ההופעה הערב, את מצב הבלאוגרנה כאשר צ'לסי מחכה מעבר לפינה (אחרי הפסד הערב 1-0 למנצ'סטר סיטי ופפ). בעוד שאני יכול להבין חלק מהביקורות, אני לא יכול להסכים עם הביקורות הקיצוניות.

Spanish League - טיקטיק

כבר אמצע העונה, רגע לפני העלייה ברמה והרגעים המכריעים. מותר לשחק קצת פחות טוב בחלק מהמחצית השנייה, מותר לאבד מעט נקודות ולשמור עדיין על פער משמעותי בזכות פתיחה פשוט מבריקה. בנתיים אגע בכמה נקודות קצרות על המשחק שיכול להיות שהכריע את סיפור האליפות בספרד:

אינייסטה – פציעות תמיד היו ויהיו. לא יודע אם הייתי מנהל את הדקות כמו ולווארדה, אבל אני לא חושב שיש כאן משהו מאוד חריג, לא ביחס לקבוצות אחרות העונה ולא ביחס לבארסה בשנים שעברו. מי שמחפש פה אשמים כנראה היה מוצא בכל מקרה על מה להתלונן.

אופי המשחק – יש משחקים אותם מנצחים בקושי. כך היה מול אתלטיקו וכך יהיה. לא יודע מהן הציפיות, אבל מבחינתי, הליגה נראית קטנה על בארסה עד כה. לרוב קבוצות לא תופסות פער 8 נקודות בפסגת הליגה בתקופה הגרועה ביותר מאז פתיחת העונה ועל הדרך מנצחות את משחק העונה. האבסורד הוא שהריצה הזאת והתוצאות אלו לא מונעות מבארסה לחטוף ביקורות כאילו הקבוצה הודחה בבושת פנים ממירוץ האליפות. בארסה לא ראויה לכך, ולווארדה לא ראוי לכך. בואו, הקבוצה עמדה במבחן עם מחצית ראשונה ענקית ומחצית שנייה הפכפכה עם מצבים לשני הצדדים. המצב בליגה לא פחות מנפלא.

ברצלונה
Credit to "FC Barcelona" Facebook page

מסי – לכל קבוצה ישנו שחקן שאינו בר החלפה, שהשפעתו על תוצאות קבוצתו מכרעת. כאשר אותו שחקן הוא הטוב בהיסטוריה, ההשפעה שלו גדולה עוד יותר. בארסה תלויה במסי עד מאוד. או יותר מדויק, בארסה זוכה לשנים רבות בהן יש לה ולאוהדיה הזכות להיתלות בשחקן עצום, הגדול בדורו ובשאר הדורות. תרפו את הדאגה, תהנו מהעדנה.

לקראת צ'לסי – המשחק נגד צ’לסי יוכל להיות הצהרת כוונות, או אולי עוד משחק קשה. בסופו של דבר כל מה שצריך זה לעלות לרבע. קל או קשה, עם סגל מלא או חסר בשל פציעות, לא משנה. נוקאאוט הוא נוקאאוט. רגעי ההכרעה דורשים ניצחון במאני-טיים. את התצוגות תשאירו להוא, ליאו הזה.



כמה נתונים מעניינים מהמשחק 
16 בעיטות (5 למסגרת) מול 5 (1) של אתלטיקו,
5 הצלות לשוער הסופג מול אחת לזה בעל הרשת הנקיה,
12 קרנות מול אחת של אתלטיקו,
ואולי המרשים מכולם, 17 – 8 זהו היתרון של בארסה בקרבות אוויר נגד אתלטיקו מדריד של סימאונה.

ברצלונה, מסי
Credit to "FC Barcelona" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח