למה מגיע לך לרדת הפועל

לא עשית לי משהו רע, לא פגעת בי אישית, בדרך כלל לא הייתי בכלל חושב לאחל לאחות הגדולה לרדת, אבל הפעם הגזמת הפועל.

ההתנהלות של קבוצות הליגה בשנים האחרונות עברה גבול, אבל מה שעשו בהפועל זה שיא חדש – חודשים שלא משלמים משכורות, קניה ושחרור של שחקנים בסיטונאות כאילו היו ירקות בשוק ולא אנשים, התעסקות בכולם חוץ מעצמה ותלונות שיותר מתאימות להתנהלות של קבוצה חובבנית ולא לקבוצה בגודל של הפועל תל אביב, וזה רק על קצה המזלג.

כבירי הפועל תל אביב

מה קרה לך הפועל? איך שני שחקנים ופיזיותרפיסט הקבוצה מעורבים בתגרה אלימה נגד השוטרים?

מה קרה לך הפועל? איך יכול להיות שהדיין "הגיע עם עונש מהבית" על עבירה שמצדיקה הרחקה? (יוצרים תקדים על הפועל? תשאלו את מאור קנדיל ובן חיים שהורחקו בגלל וידאו)

מה קרה לך הפועל? מאשימה שופט בינלאומי בהאשמות חסרות כל היגיון?

מה קרה לך הפועל? שבמקום להתעסק במשחק הכי חשוב של העונה הבעלים שלכם (לכאורה) מרביצים ליובל נעים?

מה קרה לך הפועל? ששנייה אחרי שעשית תיקו 0 מול אשקלון במקום להגיד שיחקנו רע ונשתפר התחלתם לטפטף מלחמה פסיכולוגית לקריית שמונה?

מה קרה לך הפועל? ששחקנים מרכזיים בדמותו של אלטמן רבים מילולית עם אוהדים?

 

מה שקרה לך הפועל זה שנכשלת בתיאום הציפיות שלך, והמעבר מקבוצת הפאר (שמזמן את כבר לא) לקבוצת אמצע טבלה טיפוסית שיגע אותך. גוטמן הגיע וכולם חשבו שהגיע המושיע, אבל האמת? הוא המשיך את הדרך הכושלת במהלך קלאסי של בית הקלפים ודחף את לוזון תחת פסי הרכבת כשאמר "לא ראיתי קבוצה של אלי גוטמן, אלא קבוצה שיותר מתאימה לגיא לוזון".

מה שקרה לך הפועל הוא שהסתנוורת מבעלי אינטרסים שראו את טובתם האישית כדי להשיג פרסום, ואולי לכאורה להשיג עוד איזה שקל-שניים לכיס הפרטי, מכרו לך חלומות על אליפות, אצטדיון חדש במימון סיני וכל מיני דברים שנראים מדהימים, אבל בפועל השווי שלהם זה בדיוק כמו השווי של הפסלים שכבירי הפקיד כערבויות.

מה שקרה לך הפועל הוא שבחרתם לעצמכם תדמית של בכיינים ולא בצדק, שכולם נגד הפועל ת"א למרות שזה נראה בדיוק ההפך.

אם היה קורה בדיוק אותו מקרה במושבה בטדי למישהו היה ספק שבית"ר היתה מאבדת נקודות?

אם שני השחקנים שרבו עם השוטרים לא היו שחקנים בהפועל, למישהו יש ספק שהם היו מורחקים לכמה משחקים?

אם רייכרט לא היה שחקן של הפועל ת"א, היה ספק שלא הייתה דחייה בדיון והוא היה מורחק כבר מול אשקלון?

איבדתם את זה הפועל. איבדתם את הלגיטימיות כקבוצה שמקומה ראוי לליגת העל, ולמרות שישנן קבוצות שההתנהלות שלהן יותר שכונה משלכם, הגיע הזמן שתעשו גיחה ללאומית, תבנו את עצמכם מחדש ותחזרו.

כמו שאריק איינשטיין אמר "ואיזה מסכנים האוהדים – שאוכלים להם ת'לב." אותם אוהדים הם הסיבה היחידה לגאווה במועדון הזה, אותם אוהדים שמגיעים למשחקי הפלייאוף התחתון בכמויות מרשימות ומעודדים כאילו מדובר על פלייאוף אליפות והפועל ת"א כל כך קרובה לקחת את זה. אותם אוהדים הם הסיבה שכואב הלב, אבל גם הם מבינים שהגיע הזמן לבנות מחדש ולתקן את כל הטעויות שעשו בעבר.

התמונה של ‏Hapoel Tel Aviv FC - מועדון הכדורגל הפועל תל אביב‏.
באדיבות דף הפייסבוק:"Hapoel Tel Aviv FC – מועדון הכדורגל הפועל תל אביב"

אז כן הפועל, מגיע לך לרדת לביקור קצר בלאומית.

ביקור שבו בתקווה יגיעו האנשים הנכונים כדי לבנות אותך מחדש ולהחזיר אותך לליגת העל כמועדון שמתנהל נכון וחכם, שבעוד כמה שנים יוכל לחזור ולהיות מועדון פאר כמו שאת באמת.

תרדי כבר הפועל בתקווה שתחזרי במהרה.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח