לא בשביל כולם

חתימתו של רומלו לוקאקו באינטר לוותה בהאשטאג #NotForEveryone, לא בשביל כולם, כמובן שבבאינטר התכוונו לומר שלשחק באינטר זה אתגר שלא כולם יכולים לעמוד בו, אבל חצי שנה אחרי אפשר גם לקרוא את המשפט הזה הפוך: להחזיק ברומלו לוקאקו זה לא בשביל כולם.

כשאינטר רכשה את לוקאקו ביום האחרון של חלון ההעברות בפרמיירליג התדמית שלו הייתה ברצפה, הוא היה שחקן ספסל בחצי השנה האחרונה במנצ'סטר יונייטד וסיים שתי עונות במדיה עם 26 שערים. הוא קיבל כל השמצה שרק אפשר: אמרו עליו שהוא שמן, עצלן, לא בכושר, כפוי טובה, חסר אינטיליגנציה וחסר טכניקה. אבל קונטה התעקש ספציפית עליו והאוהדים חיכו ושרו לו בשדה התעופה.


כי הפוטנציאל תמיד היה שם, מגיל 16 אז פרץ במדי אנדרלכט עם עונה של 15 שערים בליגה, משם עבר לצ'לסי שלא נתנה לו יותר מדי הזדמנויות, אלא השאילה אותו תחילה לווסט ברום (במדיה כבש שלושער שקלקל את משחק הפרידה של אלכס פרגוסון) ולאחר מכן גם לאברטון שבמדיה הגיע לשיאו עם עונה של 25 שערים. ואז הגיע קיץ 2017. ללוקאקו היו שתי מחזרות: צ'לסי של קונטה ויונייטד של מוריניו, בסוף לוקאקו בחר באפשרות השנייה והלא מוצלחת וקשה לומר, אבל אולי היה עדיף שהיה משתף פעולה עם קונטה בשלב יותר מוקדם בקריירה.

החיים לוקחים אותך במסלול יותר קשה אבל זה מוביל למקומות טובים, כי אחרי שנתיים מאכזבות במנצ'סטר לוקאקו נחת באינטר, ומאז הוא רק פורח, עם 17 שערים בליגה העונה לוקאקו מוביל את אינטר לעונה אדירה שייתכן ותיגמר באליפות בצורה שלא חלמנו שתקרה בקיץ.

 

כי לוקאקו הוא מנתץ סטיגמות, באנגליה אמרו עליו שהוא לא אינטלגנט למרות שהוא דובר 7 שפות בצורה שוטפת. אמרו עליו שהוא לא טכני, תראו את הבישול שלו ללאוטרו מרטינז נגד סלביה פראג ותגידו לי שהוא לא טכני. כי כשמסתכלים על לוקאקו רואים שחקן שחור וגדול, והמוח שלנו מתחיל להסיק מסקנות בלי לדעת כלום, ולוקאקו הכי נדפק מזה.

אבל בעיקר, אנחנו חושבים שלוקאקו הוא כמו כל שחקן היום, שאכפת לו רק מחשבון הבנק וחשבון האינסטגרם, ולוקאקו הוא שונה, הוא שחקן מסוג שקצת קשה למצוא היום, כזה שמחפש קבוצה שהוא יוכל לתת לה את כולו וקהל שיתמוך בו במקום לבחון אותו כל הזמן, הוא שחקן שמחפש בית ובאינטר הוא מצא כזה, והתוצאות בהתאם.

כשרומלו לוקאקו כבש את השער הרביעי בדרבי של מילאנו ביום ראשון הוא רץ לקהל ונישק את החולצה, זאת לא הייתה נשיקה של שחקן שמנסה להתחנף לאוהדים, אלא נשיקה של שחקן שבאמת ובתמים אוהב את המועדון שהוא משחק בו. כי ככה זה, גם לשחק באינטר זה לא בשביל כולם אבל גם להיות הקבוצה של לוקאקו זה אתגר שלא כל אחת יכולה לעמוד בו

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏לעשות ספורט‏ ו‏פעילויות בחוץ‏‏‏‏

credit to "inter" official facebook page

Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. יונייטד לא טיפלו בו נכון והאמת שאני לא יודע מי יכול ויכל להצליח ביונייטד בשנים האחרונות. הבעיות שם הם מעבר לשחקן כזה או אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח