יעשו עלייה? חמשת השחקנים לשים לב אליהם בצ'מפיונשיפ

הלילה תצא לדרך הליגה המשוגעת, המסובכת והלא צפויה בעולם – הצ'מפיונשיפ!
מכיוון שאי אפשר באמת לעשות סדר בכזה ג'ונגל ובטח שלא להמר על מה שיתרחש בה בחודשים הבאים (היי קרדיף, מה קורה???) החלטתי להתמקד בכמה שמות מעניינים שהגיעו לליגה העונה ויהיה שווה לעקוב אחר הביצועים שלהם. ולא, הפעם בניק אפובה לא פה…

מייזון מאונט

מאזון מאונט, דרבי
Credit to "Derby County" Facebook page

ת"ז: קשר התקפי בן 19 שמושאל מצ'לסי לדרבי קאונטי. מככב בנבחרת הנוער האנגלית.

בשנה שעברה: הפציץ בליגה ההולנדית במדי ויטסה עם 13 גולים ו-10 בישולים. אז נכון שהרמה בהולנד יותר קרובה לליגת בתי הכנסת מאשר לפרמיירליג ושיש שם אינפלציה בגולים, אבל עבור בחור בן 19 זה מאזן סופר מרשים. הצ'מפיונשיפ יכולה להיות הגשר בינו לבין מקום בסגל צ'לסי בעתיד.

השנה: דרבי רוצה לעלות, והשנה הם נשבעים שבאמת באמת. פרנק למפארד על הקווים ינסה לעמוד באתגר, ומאונט צפוי להיות אחד מעמודי התווך של דרבי, כשיש לו את הזכות ללמוד מאחד הקשרים הגדולים בתולדות המשחק.

שנה הבאה: מאונט ולמפארד פוגשים את דרבי בפרמיירליג כשהם במדי צ'לסי?



בן וודברן

ת"ז: שחקן כנף שמאל, בן 18, מושאל מליברפול לשפילד יונייטד. צבר כבר 7 הופעות בנבחרת הבוגרת של ווילס.

שנה שעברה: כמה הופעות טובות בליגת המילואים ובליגת האלופות לנוער. הופעת פרמיירליג אחת כמחליף. תחילתה של קריירת הבוגרים, פחות או יותר.

השנה: למרות שהם בני אותו השנתון, ממאונט מצופה להוביל, אך מוודברן מצופה לפרוץ. ניתן להסביר זאת כמובן בעזרת אפקט הגיל היחסי (מאונט יליד ינואר, וודברן נולד באוקטבר) שמקנה יתרון מכל הבחינות לילידי תחילת שנתון על פני ילידי סוף השנתון, אבל גם בגלל שצ'לסי הייתה חכמה יותר לשלוח את מאונט לויטסה בשנה שעברה.

שפילד יונייטד, אחת ההפתעות הנעימות של הליגה אשתקד, תקווה שהוא יביא את הברק שנעלם בהיעדרו של ארון ברוקס שנמכר לבורנמות'.

בשנה הבאה: עוד השאלה, אחרי עונת פריצה, הפעם בפרמיירליג. ניחוש מושכל, בניגוד להימור הפנטזיונרי משהו מהפסקה הקודמת.

בן וודברן, שפילד יונייטד
Credit to "Sheffield United " Facebook page

ז'ואו קרבליו

ת"ז: קשר התקפי בן 21 שיכול לשחק בכל עמדות הקישור. הגיע לנוטינגהאם פורסט מבנפיקה ליסבון תמורת 15 מיליון פאונד. שחקן הנבחרת הצעירה של פורטוגל.

בשנה שעברה: התחיל את ההשתלבות שלו בבנפיקה ליסבון עם כמה הופעות ליגה ועוד אחת בצ'מפיונס ליג, בקמפיין המביש ביותר בתולדות מועדון הפאר הפורטוגלי.

השנה: וואו, האמת שקשה לי להעריך, בשיא הכנות. מרגיש שנוטינגהאם מנסים לחקות את וולבס באופן מאולץ, ואין שום הבטחה שזה יצליח להם. קרבליו מוכשר מאוד והגיע לליגה מאתגרת, אבל הוא לא מנוסה מספיק ברמת הבוגרים כמו רובן נבס למשל, שעלה גם סכום כמעט זהה לזה שהפורסט שילמו על קרבליו, אבל נבס היה קפטן פורטו ומנוסה מאוד והוא גם בדיעבד סחב את וולבס לעונת חלומות. חידה גדולה ומרתקת, בגלל זה הוא כאן.

בשנה הבאה: בפורסט, עדיין בצ'מפיונשיפ.



כריסטיאן פדרסן

ת"ז: מגן שמאלי בן 23 שהגיע מיוניון ברלין לבירמינגהאם.

שנה שעברה: מקום שמיני עם הקבוצה מברלין שפספסה את הפלייאוף. בישל 4 שערים בנוסף.

השנה: בירמינגהאם, סביר להניח, תהיה קבוצה טובה יותר מזו של השנה שעברה שסיימה 19 ועשתה עונה רעה, ושחקן כמו פדרסן שמוכשר בשני צידי המגרש יכול להיות אחלה נשק עבור המטרות של המועדון שזכה בגביע הליגה בעונת 2010/11.

שנה הבאה: פדרסן נראה כמו פרוספקט פרמיירליג קלאסי. לדעתי בשנה הבאה ישחק עדיין בליגת המשנה, אבל הוא לא יתקע לשם לעד.

 

סעיד בנראמה

ת"ז: קיצוני שמאלי שהגיע לברנטפורד מניס. בעונה שעברה עשה עונה טובה בשאטורו מהליג 2 הצרפתית עם 9 גולים ו-4 בישולים. יש לו הופעה אחת בנבחרת אלג'יריה משופעת הקיצונים בגיל 19.

שנה שעברה: כמו שצוין, הרשים מאוד בשאטורו ונכנס לכמה פנקסים. ברנטפורד השאפתנית זכתה תמורת מיליון וחצי ליש"ט, כסף קטן במונחים של הליגה הזאת.

השנה: לדעתי, זאת יכולה להיות שנת הפריצה של בנרחאמה, שיכול לספק מספרים הרבה יותר טובים ב-46 מחזורים ואחרי שהשתפר בשנת ההשאלה. ברנטפורד מפנטזת על שחקן שיזכיר לה את ז'וטה, הקוסם הגליציאני שכיכב במדיה.

שנה הבאה: בקבוצת מרכז טבלה בליגה הצרפתית אחרי עונה טובה.

ברנטפורד, סאיד בנראמה
Credit to "Brentford FC" Facebook page

אז זהו, היה קשה לבחור 5 שמות בספר הג'ונגל הזה וכמובן שפספסתי טובים וראויים, אבל זה המעט שיכולתי לעשות כדי להכין אתכם לצ'מפיונשיפ.

יאללה כדורגל!

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח