טעות בניחוח ספרדי

מכבי חיפה עושה ניקוי כללי ומאמנה החדש בונה מחדש את הסגל אך דווקא היחידי שהראה מחויבות על המגרש, כנראה יגורש בחזרה לספרד.

אין ספק שזו הייתה עונה נוראית לירוקים ולכל שחקן ששיחק שם, אף אחד לא הביא את הסחורה ולא הציג כדורגל שמייצג קבוצה כמו מכבי חיפה, אפילו לא רובן ראיוס.
אבל מי שהיה במשחקים, סיקר אותם, צפה ועקב, יכול תמיד היה לראות את המחויבות של השחקן לקבוצה, את התנועה ללא כדור שהוא עושה, את השואו שהוא נותן לקהל, את החיבור שלו לאוהדים והחיבור של האוהדים אליו.
נכון, הוא לא נתן את התוצרת שהיה צריך לספק בתור זר שמשדרג את הקבוצה ולא נתן מספרים כמו עונה קודמת אבל בנינו, מי מהירוקים כן? כשכל הקבוצה משחקת לא טוב גם היכולת האישית יורדת אם תרצה או לא תרצה…

אין להתווכח על הכישרון שיש לשחקן הזה, הוא באמת אחד המוכשרים שנחתו פה. שליטה בכדור, מסירות חכמות, דריבלים, בעיטות חופשיות. אין לי צל של ספק שזה שחקן שכל קבוצה בארץ הייתה רוצה לראות אצלה. בסופו של דבר עניין התזמון הוא מרכיב חשוב בחיים וכנראה שההגעה של ראיוס למכבי חיפה הייתה בשנים רעות של המועדון הירוק.

הכדורגל הכי יפה של מכבי חיפה היה כאשר היה להם קישור יצירתי, ושחקנים כמו רובן מביאים בנוסף את השמחה למשחק, היופי והכישרון. זה שחקן שתמיד ישדרג לך את מערך הקישור, הנעת הכדור ותנועה ללא כדור. חבל שרוני לוי כנראה מוותר עליו. רובן ראיוס שיחק שתי עונות במכבי חיפה בהן פתח ב-43 משחקים, כבש 17 שערים ובישל 8 נוספים. לא נפרדים כ"כ מהר משחקן עם נתונים כאלה.

אסיים ואגיד שרוני לוי הוא מאמן מנוסה עם קבלות, שכבר הטביע את חותמו בקבוצה מהכרמל. תהליך הבניה מחדש שלו החל ואני מאמין שהוא יודע בדיוק מי מתאים לו ומי לא, מי יכול לספק את הסחורה ומי לא ואיך הוא רוצה שהקבוצה תראה בדיוק. מכבי חיפה עדיין לא הוציעה הודעה רשמית על כך שהשחקן לא ממשיך כך שלמרות כל הספקולציות עדיין אי אפשר לקבוע בבירור שרוני לוי ויתר על שירותיו בעונה הבאה.

אבל רגע רגע רגע… אולי ראיוס עצמו הוא זה שלא רוצה להמשיך? 🙂

טעות בניחוח ספרדי
רובן ראיוס במדי מכבי חיפה
Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני חייב להגיד שאני מסכים עם עניין הכישרון ו הייתי בוחר אותו ראשון בכוחות בקטרגל אבל במגרש הפתוח הוא איטי מידי. יכול להיות שלא נמצאה לו העמדה הנכונה, העונה הנוכחות של בניון דחקה אותו לקו ושם הוא לא מתאים. העובדה היא שהוא שחקן של רגעים קטנים. הוא מצויין בשלושת המשחקים הראשונים ו האחרונים של כל עונה. בין לבין הוא נעלם. לסיכום, תודה על שנתיים סולידיות למדי, שלום ולא להתראות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח