השחקן שאי אפשר לשנוא

מה כבר אפשר להגיד שלא נאמר על השחקן הזה? מספר 7 האגדי, הקפטן שתמיד ייזכר בתור ה-חלוץ של ריאל מדריד, אישיות למופת, שחקן ענק, מקצוען אמיתי והכי חשוב מודל אמיתי לחיקוי. כשרוצים להראות לילד שמתחיל לשחקן כדורגל מה זאת עבודה קשה, התמדה, דבקות במטרה ואיך מצליחים צריכים להצביע על השחקן הזה. בתקופה כזאת, שהכסף הגדול מוחק לאט לאט את הסמלים האחרונים מהכדורגל העולמי, ראול היה סמל אמיתי לריאל מדריד, הועזב בדמעות וציין שתמיד הוא יעמוד לרשות המועדון ממדריד מתי שרק יקראו לו.

מאז שעלה לבוגרים ראול זכה ב-6 אליפויות ספרד, 4 זכיות בסופר קאפ הספרדי, 3 פעמים בליגת האלופות, גביע גרמני אחד, סופרקאפ גרמני, אליפות בקטאר, תואר אליפות בליגת ה-NASL, פעמיים מלך השערים של ליגת האלופות ופעמיים מלך השערים של הליגה הספרדית. אבל את זה כולם יודעים… הנה כמה דברים שפחות יודעים עליו…

Credit to "Raul Gonzalez" Facebook page
Credit to "Raul Gonzalez" Facebook page
הגיע הזמן להיפרד – ראול גונזלס בלאנקו
  • אבא של ראול הוא אוהד של אתלטיקו מדריד וראול עצמו גדל באתלטיקו עד גיל 15, אז מחלקת הנוער נסגרה בגלל בעיות תקציביות, וראול עבר לריאל מדריד שם ערך את הופעת הבכורה שלו בגיל 17.
  • ראול נישק את טבעת הנישואין שעל ידו בכל חגיגה שאחרי גול מתוך כבוד לאישתו.
  • לבן הבכור של ראול ניתן השם חורחה על שם חורחה ולדאנו, שחקנה האגדי של ריאל מדריד.
  • לבן השני שלו ניתן השם הוגו על שם גיבור ילדותו הוגו סאנצ'ז.
  • לבן השלישי קוראים מאתיאו על שמו של לותר מתיאוס.
  • אחת האמונות התפלות של ראול היא לנעול את נעל שמאל קודם כדי להביא מזל.
  • המודל לחיקוי של ראול הוא מארדונה.

אז אחרי 1016 משחקים רשמיים, בהם כבש 427 שערים ואף פעם לא קיבל אפילו כרטיס אדום אחד בכל הקריירה המקצוענית שלו, ראול גונזאלס בלאנקו תולה את הנעלים (ועוד עושה את זה בסטייל עם זכייה באליפות) ומעבר למספרים המרשימים שרשם בקריירה שלו, ראול הוא קודם כל אדם משכמו ומעלה עוד לפני שהוא שחקן. אני כבר מחכה לראות איך התשוקה שלו לכדורגל תקבל ביטוי גם מחוץ למגרש. שחקן כזה, סמל כזה, אדם כזה, חייב להמשיך ולהתעסק בכדורגל, אני בטוח שכולנו נהנה מכך.

חייבים להעביר משהו מהאישיות שלו לדור הבא
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח