הצד של האוהדים

מעבר גילי ורמוט ממכבי ת"א היה עשיר בזיגזוג בין הפועל ת"א למכבי חיפה עד שבסופו של דבר חתם בירוקים. אני רוצה להציג צד אחר בעניין, הצד של האוהדים.

אלי גוטמן מאוד רצה את ורמוט, זה לא סוד שהוא סומך על השחקן הזה עוד מימי הדאבל שלו בהפועל ת"א. לכאורה גוטמן ביקש מכבירי בעלי הפועל ת"א להחתים את ורמוט ו"להחזיר" אותו הביתה. ברשתות פורסם שגילי כבר סגר את תנאיו בהפועל ת"א ובבוקר שלמחרת יצאה הודעה לתקשורת שבה כבירי אמר שגילי לא יחתום בהפועל "נקודה סוף".

אם היו שואלים את אוהדי הפועל ת"א אם הם רוצים להחזיר את גילי ורמוט לשורותיהם מה היתה התשובה שלהם? אני בטוח שהרוב המוחלט של האוהדים היו פוסלים את החזרה שלו על הסף וזאת כי הוא בחר לעזוב לפני כשנה כאשר האוניה של הפועלים טבעה לה… הוא הצטייר בעיני האוהדים של הפועל כבוגד שבחר לעבור ליריבה העירונית והעדיף את הכסף על פני הבית החם שהפועל ת"א נתנה לו.

של מי הכדורגל אם לא של האוהדים? אותם אנשים שדוחפים את הקבוצה בטוב וברע. אני לא אומר שהם צריכים לנהל את הקבוצה ולהחליט מי מגיע ומי עוזב, אבל בהחלט צריך להיות כאן מישהו שלוקח בחשבון את הצד של האוהדים הרי בלעדי הקהל לא היה כאן כדורגל. אסור לקבוצות כדורגל ובעליהם לשכוח את זה.

אין דרך חזרה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכאורה כאשר ההודעה שגילי בדרך חזרה להפועל פורסמה, הופעל לחץ אדיר על אמיר כבירי מצד האוהדים האדומים במסר ברור שהם לא רוצים את גילי בהפועל, מה שעבד בסופו של דבר וגרם לבעלי הפועל ת"א לפרסם את ההודעה.

אני בטוח שאם המו"מ היה חשאי עד הסוף גילי ורמוט היה בהפועל ת"א.

גילי ורמוט מכבי חיפה
Credit to "Maccabi Haifa FC" Facebook page

 

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח