האם יעקב שחר העביר את השרביט?

רבות דובר על המצב העגום של מכבי חיפה בשנים האחרונות. מאמנים מתחלפים כמו גרביים, שחקנים באים והולכים כמו בתחנה מרכזית, ואפילו צוותים מקצועיים באים מידי פעם לביקור לתקופות קצרות, אבל מכל הדברים שמשתנים במועדון, יש דבר אחד שאפיין את כל 7 השנים הרעות האחרונות, וזה שיעקב שחר עמד במרכז העיניינים ובמרכז תשומת הלב וספג את כל האש מהתקשורת ומהקהל החיפאי.

הופעות - טיק טיק

השנה, משום מה, אנחנו לא שומעים מיעקב שחר. לא במסיבות עיתונאים אחרי עוד הפסד, וגם לא במסיבות עיתונאים של החלפת מאמנים, אז מה קורה במועדון הירוק ואיפה בעל הבית חוץ מאשר ביציע מאבד את העשתונות?

לפי דעתי יעקב שחר העביר את שרביט הניהול לאיש אחר, לא ידוע למי, אבל זה נראה כאילו מישהו אחר מקבל את ההחלטות בגיבוי מלא של בעל הבית. אולי לבן שלו אסף ואולי למנהל המקצועי מו אלאך שעדיין לא רואים טביעת אצבע משמעותית שלו על המועדון. בשנה האחרונה רואים הרבה החלטות שלא דומות להחלטות של יעקב שחר, כמו החתמת שחקנים ישראלים שנחשבים טובים על הנייר, אבל שנכשלו מקצועית במועדונים אחרים, שחקנים כמו בן הרוש ואופיר מזרחי שבעבר כנראה לא היו מגיעים לחיפה, ייבוש בספסל של גילי ורמוט והזנחת הנערים המצוינים נטע לביא וזנטי, החלטות שלא דומות לשחר הישן שהיה נכנס לחדר הלבשה במחצית והופך שולחנות.

יעקב שחר
שחר מאריך את חוזה האימוץ עם נייקי. בצד המסחרי הוא עדיין שם.
קרדיט לדף הפייסבוק של מכבי חיפה

אז כנראה ששחר כבר החליט לתת את המפתחות למישהו אחר. אולי מפאת גילו המתקדם אפשר להבין את ההחלטה, בנוסף לקהל שלוחץ עליו משבוע לשבוע, והלחץ עושה את שלו, וככה זה נראה שהמועדון איבד את הרגש שלו ואת הכבוד שלו לטובת משהו אחר או מישהו אחר, ומרגישים את זה טוב טוב על המגרש, כי השחקנים לא משחקים יותר בשביל מטרה מסויימת או בשביל הבעלים שמשלם להם משכורת, ואפילו לא משחקים בשביל המועדון הגדול הזה שנקרא מכבי חיפה. אז מה עובר על המועדון הירוק ועל הבעלים המיתולוגי, שהפך את המועדון למפעל חייו? את זה כנראה רק הזמן יגיד.

בזמן הקרוב נמשיך לעסוק בהידרדרות של המועדון הירוק, ואנחנו האוהדים נמשיך לדרוש תשובות מראשי המועדון, אבל כנראה ולצערי הרב לא נקבל אותם מיעקב שחר.

יעקב שחר תישאר ובבקשה תן לנו עוד כמה שנים להנות מהמועדון הירוק כי בשבילנו הוא כל החיים, ואני מאמין שגם בשבילך.

יעקב שחר
שחר מקבל את פרס מפעל חיים של משרד התרבות והספורט. צריכים אותו יותר מתמיד.
קרדיט לדף הפייסבוק של מכבי חיפה
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח