דומיניק קאלברט לווין – האנגלי החדש

מרפק לפנים בגיל 17 בליגה החמישית. ככה מתחיל הסיפור שלנו היום.

לא פשוט בכלל להיות שחקן אברטון בעונת 2017/18. הציפיות המטורפות לעלות שלב בסולם ולהגיע לצמרת הכדורגל האנגלי אחרי השקעה של 133 מיליון פאונד ברכש. זה בתור התחלה.
לא קל להיות שחקן צעיר (ועוד חלוץ) בקבוצה שמתדרדרת למקום ה-16 בפרמיירליג בנובמבר, אחרי שציפו ממנה לסיים בטופ 4 ואפילו יותר.
לא קל לקבל דקות כשעל העמדה מתחרים סנדרו ראמירז, שכבש 14 גולים במלאגה שנה שעברה, ווין רוני, שהוא פשוט ווין רוני, עומאר ניאס, שנזרק בהשאלה להאל בעונה שעברה ולהוט להוכיח וגם קווין מיראלאס הוותיק.
אה, ודומיניק קאלברט לווין הוא אנגלי.

דומיניק קלברט-לווין
Credit to "Dominic Calvert Lewin" Facebook page

להיות כישרון אנגלי צעיר זה אף פעם לא קל. הוא תמיד יכול להביט ליציע ולראות שם את רוס בארקלי, עוד כישרון קורס ובאמת לא משנות הסיבות. הציפיות הלא הגיוניות, ההייפ החולני, בטח משחקן שכבש את שער הניצחון בגמר המונדיאל עד גיל 20 בקיץ, יכולות לשבור כל שחקן. אבל דומיניק קאלברט לווין הוא לא אנגלי רגיל, ולא שחקן רגיל.

בגיל 17, כשעלה לבוגרים של שפילד יונייטד, הוא נשלח להשאלה בסטיילברידג' יונייטד מהליגה החמישית באנגליה. בדקה ה-20, הוא חטף מרפק לפנים וסיפר שהעין שלו הייתה שחורה לגמרי. הופעת בכורה. ילד בן 17. נגד שחקנים אנגלים בני 35 ששוקלים פי 2 וחצי ממנו. כל אחד היה מוותר ובצדק. קלברט לווין סיים את המשחק עם צמד ובישול.
באברטון, לה מחלקת סקאוטינג מפוארת וקבוצת אקדמיה אדירה (זכו באליפות הפרמיירליג 2 שנה שעברה) שמו לב לילד חסר הפחד משפילד יונייטד ושילמו עליו 1.8 מיליון פאונד, סכום שנשמע מצחיק כיום.

Premier League - טיק טיק

וכיום, למעט ווין רוני הגדול, קאלברט לווין הוא היחיד שמתפקד באברטון המאכזבת, שמשתקמת תחת ביג סאם, שנותן לו קרדיט בהרכב ובצדק.
3 שערים, 6 בישולים ועוד שני פנדלים שסחט (כולל אחד בדרבי שסידר לאברטון שוויון במשחק בו ליברפול בעטה 22 פעמים לשער מול 3 בעיטות בכחול) זה מאזנו המרשים של קאלברט לווין בחצי העונה הראשונה שלו בפרמייליג, ועושה רושם שהוא המייצג של הדור האנגלי החדש.

הדור שלא מפחד מהציפיות, הדור שבא מלמטה, מהנון ליג ועד הצ'מפיונשיפ, שעובר דרך קשה ולא מקבל הכל לפה בכפית מזהב כמו בדור הכושל הקודם.
קיין, ראשפורד, עלי, אריק דאייר, סטונז – ובקרוב מאוד, תוכלו להגיד גם דומיניק קאלברט לווין.

נ"ב: תודה על הנקודות בפנטאזי, אתה מלך!!!

דומיניק קלברט-לווין
Credit to "Dominic Calvert Lewin" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח