בצל הקורונה – ליגת האלופות חוזרת

// מאת דור בורשטיין

בצל חג הפורים שאנו מציינים אותו במהלך השבוע ומחלת הקורונה שמתפשטת ברחבי אירופה ומאיימת על חיינו ועל אירועי הספורט בארץ ובעולם האחרונים ואף עשויה לגרום לביטולם של אירועי ספורט עתידיים, לאחר פגרה קצרה של שבוע, ליגת האלופות חוזרת ובגדול לסיבוב השני של שלב שמינית הגמר. מתחילים ביום שלישי, כאשר ולנסיה תארח את אטלנטה ורד בול לייפציג תארח את טוטנהאם, ביום רביעי פ.ס.ז תארח את דורטמונד וליברפול תארח את אתלטיקו מדריד.

אליסון, ליברפול, גמר ליגת האלופות
credit to uefa champions league facebook page


ולנסיה – אטאלנטה

ולנסיה מגיעה למשחק הקרוב, שיהיה ללא קהל, לאחר תיקו בליגה נגד אלאבס בתוצאה 1:1, כאשר היא נמצאת במקום השביעי בטבלת הליגה הספרדית עם 42 נקודות. מי שלא ישחקו במשחק מחר הם: מקסימיליאנו גומז, אזקייל גראיי, מאנו ואייחו, אליקים מנגלה וכריסטיאנו פיצ'יני.

ומנגד, אטאלנטה מגיעה למשחק במומנטום חיובי, בחמשת המשחקים האחרונים שלה בליגה היא לא הפסידה באף אחד מהמשחקים (ארבעה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת) במשחק האחרון שלה בסריה א היא הביסה את לצ'ה בתוצאה 7:2 כאשר היא נמצאת במקום הרביעי בטבלה עם 48 נקודות.

במשחק הקודם בין הקבוצות הכחולים מאיטליה הביסו את הכתומים מספרד בתוצאה 4:1 כשבמחצית השנייה אטאלנטה לא הורידו רגל מהגז. האם יש לולנסיה הפתעה בשרוול?

 

רד בול לייפצייג – טוטנהאם

המארחת מגיעה למשחק לאחר שבחמשת המשחקים האחרונים בליגה לא נוצחה (שלוש תוצאות תיקו, ושתי ניצחונות), היא נמצאת במקום השלישי בליגה עם 50 נקודות, נקודה אחת מתחת לדורטמונד. מי שיחסרו לקבוצה הגרמנית במשחק הקרוב הם: וויל אורבאן ואיברהים קונטה הפצועים.

לעומתה, טוטנהאם מגיעה למשחק כשבחמשת המשחקים האחרונים שלה בפרמייר ליג במאזנה שני ניצחונות, שני הפסדים ותוצאת תיקו אחת. היא נמצאת במקום השמיני בטבלה עם 41 נקודות ורחוקה שתי נקודות מהמקום השישי בטבלת הליגה האנגלית. מי שיחסר למוריניו במשחק הקרוב הם: סיסוקו, הארי קיין, הונג מין סון, ג'ואן מרכוס, בן דיוויס, חואן פוית וסטיבן ברחוויין.

במפגש הקודם בין הקבוצות האדומים מגרמניה הפתיעו את טוטנהאם עם 1:0 קטן ומשמעותי ולמרות זאת, התוצאה כאן עדיין נזילה ואפשרי עבור טוטנהאם להשוות ואף לעשות מהפך.

רד בול לייפציג
האם רד בול לייפציג יחגגו גם בגומלין
Credit to tottenham Twitter account


פ.ס.ז – דורטמונד

הצרפתיים יארחו את דורטמונד ללא קהל, אך למרות זאת, הם מגיעים למשחק כשהם מוליכים את טבלת הליגה הצרפתית עם 68 נקודות כאשר הפער בינה לבין המקום השני הוא 12 נקודות. מי שלא ישחקו בשורותיה של פריז הם: טיאגו סילבה, אנדר הררה ומיטשל בקר.

כמו יריבתה, גם דורטומונד, באה למשחק ברביעי כשהיא נמצאת במומנטום חיובי בליגה כשבמהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה הפסידה רק פעם אחת לבאייר לברקוזן ומאותו הפסד היא נמצאת בתקופה טובה מאוד. הצהובים שחורים במקום השני בליגה הגרמנית כשהפער בינה לבין המוליכה, באייירן מינכן, הוא 4 נקודות בלבד. מי שלא יטול חלק במשחק ברביעי הם: מרקו רויס ותומאס דילייני.

בכל המפגשים בין הקבוצות הצרפתים לא ניצחו אפילו פעם אחת, המפגש הראשון של שמינית הגמר נגמר בתוצאה 2:1 לזכות הצהובים שחורים בבית.

 

ליברפול – אתלטיקו מדריד

אלופת אירופה תארח את אתלטיקו מדריד באנפילד כאשר היא יודעת שהיא נמצאת בפיגור 0:1 מהמשחק הקודם והכול עוד יכול להשתנות. האדומים מגיעים למשחק כשהם ממשיכים את התקופה הנהדרת שלהם בליגה עם ארבעה ניצחונות והפסד אחד, הם מוליכים את טבלת הליגה האנגלית כשהפער בינה לבין סיטי שנמצאת במקום השני עומד על 25 נקודות! מי שיחסרו לקלופ במשחק הם: אליסון, שרדאן שקירי, נתניאל אדווין,ג'ורדן הנדרסון.

בניגוד למצב בו נמצאת ליברפול, אתלטיקו מדריד מגיעה למשחק מהמקום החמישי בטבלה עם 45 נקודות ובחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה בליגה מאזנה עומד על שלוש תוצאות תיקו ושני ניצחונות. מי שלא ישחק במפגש בין שתי הקבוצות הוא תומאס למאר.

בכל שלושת המפגשים בין הקבוצות המאזן עומד על התוצאה 2:1 לטובת הספרדים שכולל גם את המשחק הראשון בשמינית הגמר שבו ניצחה 1:0. הניצחון האחרון של ליברפול על הספרדים היה בשנת 2009 במסגרת ידידות.

ליברפול, בורנמות
via "echo liverpool" facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח