בן הקטן גדול יהיה

"בן הוא בחור שעושה כמעט הכול על המגרש. גארד גדול, מלהיב, בוודאי שאני רואה דמיון בינו לבין לברון". על ההצהרה הזאת חתום לא אחר מאשר דווין וויד, חברו הטוב של ג'יימס שזכה עימו בשתי אליפויות ב2012 ו2013.

הוא לא היחיד, קשה לפרשנים שלא להבחין בדמיון בין השניים, באתלטיות בגודל ובעיקר באיי קיו כדורסל שנוסק לשמיים. פרשני הנ.ב.א רבים הוסיפו והכתירו את בן סימונס לדבר הכי קרוב ללברון ג'יימס העונה בNBA. זאת הצהרה כבדת משקל, אבל פשוט אי אפשר להתעלם מהמספרים יוצאי הדופן של הרוקי מהסיקסרס העונה.

בן סימונס, לברון ג'יימס
סימונס ולברון. דומים?
Credit to "NBA" Facebook page

נכון, ללברון יש עוד הרבה אספקטים שחסרים לסימונס, כאלה שכשורים לפיזיות קליעה והגנה ועדיין, ההנחות מבוססות לגביו מעצם העבודה שהמלך בעצמו היה שחקן מוגבל בכל מה שקשור לקליעה מבחוץ בשלבים מוקדמים בקריירה והיום נחשב לאיום יוצא דופן משלוש, וההבנה שתכונות כמו קליעה והגנה הן כאלו המתפתחות ככל שקריירת אול סטאר NBA מתקדמת, מעוררת הרבה תקווה לפוינט פווארד הצעיר.

מה שמצית את הדימיון עוד יותר זה שכבר עכשיו סימונס מציג מספרים מדהימים, במיוחד לרוקי. כפי שכבר ציין קודם הגארד הוותיק של קליבלנד, הוא עושה הכול על המגרש, קולע 17.3 נקודות למשחק, לוקח כ-9 ריבאונדים ומחלק כ-8 אסיסטים, כל זה בלי קליעה לשלוש בכלל(!), מפחיד לחשוב למה יהפוך כשיוכל לספק לעצמו נקודות מהמרחק הזה, בטח כשהמגרש יהפוך לפתוח הרבה יותר בשבילו כאשר שחקנים לא יוכלו להשאיר אותו פנוי מחוץ לקשת ויאלצו לצאת אליו, מה שישדרג גם את מספר הדיבידנדים שהוא מחלק לחבריו לקבוצה מידי ערב.

בסיקסרס הוא מתופקד כפוינט גארד למרות שתפקידו האמיתי הוא סמול ואפילו פאוואר פאוורד (גובה 2.08) בגלל שהוא כ"כ אתלטי וזריז, הוא הרבה יותר מיס מאצ' בהתקפה ממה שהפוינט גארדים שמולו יכולים להתמודד וממש לא מצטייר כגרעון הגנתי שהסיקסרס לא יכולים לבלוע. אין ספק שאם לא יקרה דבר יוצא דופן, יש לנו כאן את אחד הרוקיס המופלאים והמוכשרים בשנים האחרונות, וכזה שבדרך הבטוחה להיות כוכב על בהתהוות.

בן סימונס, פילדלפיה
Credit to "Philadelphia 76ers" Facebook page

עם סימונס, אמביד, קונגבינטון וסריץ הסיקסרס נראים כמו קבוצה שלא מעט כוכבים יפזלו לכיוונה בסוף העונה, אולי אפילו קינג ג'יימס עצמו שמסיים חוזה בקליבלנד ולא בטוח שינטוש כל כך מהר את המזרח החלש לטובת השמש מLA.

אין ספק, שבמידה ואכן יהיה שיתוף פעולה בין השניים, השעון המעורר של שתיים בלילה יהפוך להרבה יותר נעים לאוזן.

הופעות - טיק טיק

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח