במעמד צד אחד

אז יש לנו שתי עולות לסופרבול, ניו אינגלנד פטריוטס ואטלנטה פלקונס, אבל אני בספק אם היה אחד שהימר ששני משחקי הגמר האיזוריים יסתיימו בהפרש ממוצע של 21 נקודות. נראה לי שאפילו יחס הזכיה בשנה שעברה על אליפות של לסטר היה נמוך יותר.
קיבלנו בלילה של יום ראשון שתי הצגות גדולות של המנצחות וגם שני משחקים די משעממים.

אטלנטה 44 – גרין ביי 21

זה לא היה כוחות. נקודה.
אטלנטה, אחת הלוזריות הותיקות של הענף, קבוצה שהגיעה רק פעם אחת לסופרבול, סגרה את הסיפור כבר במחצית הראשונה שבסיומה הובילה 24 – 0.
ארון רוג'רס, סגנו של אלוהים עד יום ראשון, לא הצליח לייצר שום נס, שום מהלך מבריק ושום מהפך, בניגוד למה שעשה בשני ניצחונות הפלייאוף הקודמים. ההגנה של אטלנטה פשוט סגרה אותו מצוין ולא נתנה לו לנשום.

אטלנטה השיגה ט"ד במהלך (דרייב) הראשון של המשחק, כמו שעשתה כל כך הרבה פעמים השנה ולא הסתכלה יותר לאחור.
הפאקרס ניסו לעצור את השיטפון עוד בתחילתו, אלא שבדרייב הראשון שלהם, קרוסבי, הבועט המיומן שלהם, שניצח את המשחק הקודם מול דאלאס, החטיא בעיטה פשוטה, ובדרייב לאחר מכן אטלנטה חטפה את הכדור מהרץ של גרין ביי ממש לפני הטאצ'דאון, וסגרה סופית את הדלת.

מאט ראיין מאטלנטה מסר ל-392 יארד ו-4 ט"ד ואפילו השיג ט"ד אחד בעצמו, מהלך נדיר ביותר עבורו. חוליו ג'ונס, התופס הבכיר שלו, השיג 180 יארד ושני ט"ד.
מהצד השני, רוג'רס הציג מספרים סבירים (287 יארד ו 3 ט"ד) ותו לא. למעשה מאמצע הרבע השני, כבר היה די ברור שרק נס יציל אותו ואת גרין ביי, אבל כמו שאמרו הגשש החיוור: "את הבלוקים גמרנו שבוע שעבר נגד פתח תקווה…".

מאט ראיין מפרק את גרין ביי:

ניו אינגלנד 36 – פיטסבורג 17

המשחק השני היה קצת יותר מעניין והפטריוטס סגרו את הסיפור "רק" באמצע הרבע השלישי כשעלו ליתרון 27 – 9, שממנו לפיטסבורג כבר לא היה סיכוי לחזור.
הסטילרס החזיקו מעמד במחצית הראשונה למרות פציעה של הרץ האחורי שלהם, ליביון בל, שהיה השחקן הטוב ביותר שלהם בפלייאוף. גם להם, כמו לגרין ביי, היתה הזדמנות לחזור למשחק במחצית הראשונה אלא שהם לא הצליחו לייצר ט"ד למרות שהגיעו ממש עד קו השער, ונשארו רחוקים מהמארחים.
סביר להניח שגם זה לא היה עוזר להם לאור ההופעה הבטוחה והיעילה של טום בריידי (384 יארד ו 3 ט"ד) ששילב מסירות פשוטות עם תרגילים מבריקים.

הפציעה של בל הקלה מאוד על ההגנה של ניו אינגלנד שהתמקדה באנטוניו בראון, התופס המצטיין של פיטסבורג, וסגרה אותו לחלוטין, וכך הפטריוטס מגיעים להופעה שביעית בסופרבול בעידן בריידי והמאמן ביל בליצ'ק.

תקציר הביצועים של טום בריידי:

הפלייאוף עד עכשיו לא מגיע לגבהים ולדרמות של השנים הקודמות. למעט משחק דרמטי ומרתק אחד, כל המשחקים היו חד צדדיים והסתיימו בהפרשים גבוהים.

נקווה שהסופרבול, שיתקיים ביוסטון בלילה של החמישי בפברואר יהיה מרתק וצמוד.
מה שבטוח שהשואו יהיה גרנדיוזי ושליידי גאגא תיתן מופע אמצע מרהיב.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח