קהל דורש צדק כרטיסים

מחאת מחירי הכרטיסים של אוהדי מכבי תל אביב כדורסל היא אמיצה, ראויה ובמקום. הדבר הכי חשוב זה לא לוותר. הקבוצה צריכה לבוא לקראת האוהדים וצריכה לדעת שבלי אוהדים אין לה זכות קיום.

צריך לומר את זה בקול ברור – אין סיבה אמיתית לעליית מחירי הכרטיסים ושלא ימכרו לכם שבגלל שיתווספו משחקים בשנה הבאה אז זאת סיבה לעלות את מחירי המנויים והכרטיסים. גם כך תמחור המנויים של מכבי תל אביב כדורסל הוא מהגבוהים באירופה.
נגיד שמכבי תל אביב הייתה נותנת עונה טובה, נגיד שהם היו מצליחים להנחית זרים טובים, נגיד שהם היו משחקים כדורסל חיובי ואיכותי, אבל שום דבר מזה לא קורה. להפך, מכבי תל אביב כדורסל, שעד לא מזמן הייתה ההצגה הכי טובה בעיר, משחקת בעונה הרעה בתולדותיה כדורסל מביש ואני לא רוצה להתחיל ולכתוב על רכבת הזרים בשנים האחרונות שבאו, עצרו בתחנה הצהובה, לקחו צ'ק והלכו. אז אחרי כל זה מכבי תל אביב מעזים לבקש עוד כסף על מנויים וכרטיסים?
מחאת כרטיסים מכבי תל אביב
היכל מלא בכל מחיר?
(צילום מסך מיוטיוב)

האוהדים חייבים לזכור שהעובדה שהם יוצאים נגד הקבוצה בנושא, לא אומרת שהם עושים משהו רע. להפך, האוהדים מנסים להחזיר את הסדר והצדק. לדעתי אסור להם לוותר, הם חייבים להמשיך במאבק כי רק כך הם ינצחו וכן, אם צריך לא לקנות אז לא קונים, את העיקרון לא שוברים!

אם לא תמשיכו במאבק הזה אז ההיכל יתמלא לו לאט לאט באנשים שבאים להראות יותר מאשר לראות. אלו לא אוהדים אמיתיים, אלא כאלה שכסף לא משחק תפקיד אצלם וכך גם העידוד ילך וירד מה שיפגע בקבוצה ויהפוך את קהל הבית ממפחיד לקהל קונצרטים.
אז זכרו אוהדים יקרים, אם לא תמשיכו במאבק נגד עליית מחירי הכרטיסים אתם תפגעו בסופו של דבר בקבוצה שלכם…
Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. המחיר באמת ממש יקר ומגוזם
    במקום זה עדיף להיכנס לאתר http://www.sidorim.net ולראות שידורי ספורט לייב בחינם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח