צעד בכיוון הלא נכון – על האפשרות שמאור בוזגלו יגיע להפועל ת"א

בשבוע האחרון צצו דיווחים באתרי הספורט השונים על ניסיונות של הפועל תל אביב לצרף את מאור בוזגלו.

אני נזכר בכל מה שעבר על הקבוצה ועל האוהדים שלה בשנים האחרונות: חיים רמון, אלי טביב, במבי, דמויות נוספות שהקשר שלהן למציאות מזכיר עוד גיבורים מסרטי דיסני (ד"ש ללב לבייב), אמיר כבירי שקנה את הקבוצה בפסלים, מאמנים יקרים ותביעות בעשרות מיליונים, הקפאת הליכים, ירידת ליגה… וגם אחרי הירידה זה לא נגמר: קובי רפואה בא, קובי רפואה מפוטר, קובי רפואה חוזר, שוב מפוטר… ואני שואל, הפועל תל אביב לא סבלה מספיק?

הפועל תל אביב יורדים ליגה
Credit to "Hapoel Tel Aviv FC" Facebook page

אל תטעו לרגע, הקבוצה נמצאת בעיצומו של תהליך שיקום כשחזרה לליגת העל היה רק עוד שלב אחרי הקפאת ההליכים. השרדות בעונה הראשונה שלה בליגה מאז העלייה? עוד שלב התחלתי בתהליך. כרגע האדומים צריכים בעיקר שקט – להמשיך את הבנייה ההדרגתית של הקבוצה, שתמשך עוד כמה שנים לפני שיוכלו להגיד דברים כמו פלייאוף עליון ותארים (ברוך השב טועמה, עכשיו בוא נתחבר למציאות). הפועל תל אביב סבלה מספיק סערות תקשורתיות וכותרות, ועכשיו כל מה שצריך זה שקט תעשייתי, שהכותרות היחידות יגיעו בכל יום ראשון אחרי מחזור סוף השבוע.

מאור בוזגלו לא מביא רק את עצמו ואת היכולות שלו בתור שחקן. הוא מביא פרסונה שבשלב הנוכחי של הפועל ת"א פשוט לא מתאימה לה. שחקן עם הרבה אגו (לטוב ולרע), עם שתי פציעות קשות ברזומה ובעיקר האבא, אוי האבא. יעקב בוזגלו שרץ לגונן על הילדים שלו מאימת המאמן הנורא, שמעז לקבל החלטות משיקולים מקצועיים, וברגע שהשיקול הזה לא כולל את היהלום שלו הוא רץ להתראיין אצל כל מי שרק מוכן לשמוע. והשחקנים? מגלים שביום אחד נחת אצלם שחקן שדורש יחס מיוחד, והצוות המקצועי מגלה שעכשיו הוא צריך לתת את היחס הזה, וגם הבעלים לא חסין.

 

אז הפועל תל אביב לא צריכה עכשיו את משפחת קרדשיאן הישראלית על הראש. היא לא צריכה שחקן שבכל שנייה פנויה שלו הולך לצלם ריאליטי על החיים המאוד מרגשים שלו. מה היא כן צריכה? טועמה זאת התחלה יפה. עכשיו יש את ההזדמנות להריץ מחדש קבוצת סטייל תינוקות קשטן, כזאת שתיתן עוד עונת השרדות מרשימה, אח"כ תתברג באמצע הטבלה, ועוד כמה שנים נוכל לדבר על איזה גביעון.

לשם השוואה, בשנת 2009 עמדה ליברפול על סף שחזור מקרה לידס. לקחו לה 10 שנים לחזור לתודעה ככוח מטיל אימה בכדורגל העולמי. חזרה למציאות – הפועל לא תהיה בפלייאוף העליון בעונה הבאה, לא תרוץ לאליפות בעונה שאחרי. אבל לשרוד את שתי העונות האלה בליגה יהיו שני צעדים בכיוון הנכון. כן, בלי בוזגלו.

הפועל תל אביב
Credit to Hapoel Tel Aviv FC Facebook Page
Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. מסכים מאוד שהפועל צריכה שקט ובנייה מחדש שתימשך כמה שנים אבל יש לי כמה נקודות שלא הסכמתי(ויאמר לזכותכם זה לא קורה הרבה)
    1.לגבי מאור בוזגלו למרות הכל הוא שדרוג גדול ושחקן מכריע משחקים שגם הרעש שיצא ממנו יחזיר את הפועל לתודעה ובשביל קבוצה כמו הפועל היום יהיה הישג כביר להביא אותו
    2.לגבי הפלייאוף העליון והמטרות:הליגה הישראלית היא ליגה בינונית מאוד שלהגיע לפלייאוף עליון זה לא בשמיים וכל קבוצה בליגה יכולה להתברג בפלייאוף העליון לפחות במקום 5-6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח