ונעבור לפרסומות – 10 הפרסומות המוצלחות של מונדיאל 2018

זה סוף סוף קורה – אחרי יורו, אולימפיאדה וכמה אירועי סופרבול, הגיע הזמן של מדור “ונעבור לפרסומות” לסקור ולדרג את מיטב הפרסומות שהוכנו במיוחד לגביע העולם. המפרסמים גייסו את הכוכבים הכי גדולים, השתמשו באין ספור אנשים יצירתיים והשקיעו לא מעט כספים כדי להניע אותנו לפעולה של רכישה או שימוש במוצר שהם מוכרים, למרות שכדי לעורר בנו, הלקוחות הפוטנציאלים, אקסטרה מוטיבציה לטורניר הקרוב וגעגועים נוסטלגיים לטורנירים קודמים לא צריך הרבה.

ובכל זאת, לפניכם 10 הפרסומות שלדעתי לא כדאי לכם לפספס:



10. EA Sports FIFA

בסוף חודש מאי EA SPORTS הוציאו את העדכון למשחק הפיפ”א שמוסיף לשחקנים את חוויות גביע העולם. חשבו להם בחברה, איך נקדם את העדכון? בעזרת כריסטיאנו רונאלדו הפרזנטור כמובן, אבל גם עם תובנה יפה שעוברת במהלך הוידאו – זה הזמן לפשוט את החולצות של הכוכבים בקבוצות הגדולות ולשים את החולצות של הנבחרות. מהיר וכיפי.

9. אדידס

“יצירתיות היא התשובה” – זה המסר אותו במותג ציוד הספורט מנסים להעביר לנו. אבל האמת, להשתמש בכל הטאלנטים של המותג, מכל ענפי הספורט, בפרסומת אחת זה כבר משהו שראינו לא פעם. עדיין, קצבי וערוך בצורה מגניבה.

8. ויזה

מסי, רונאלדו, ניימאר בפנים. מה עם זלאטן? הענק השוודי עושה חיים בהוליווד, אבל בגביע העולם הזה הוא לא יהיה על הדשא. זה לא מונע ממנו לעשות פרסומת משעשעת על כך שהוא הולך להתמודד לבדו בגביע העולם. לחובבי הז’אנר ולא רק.

7. נייקי

מותג ציוד הספורט האמריקאי ונבחרת ברזיל זה משהו שהולך יחד כבר שנים, ובכל טורניר השילוב הזה מביא לנו דברים יפים. הכוכבים של ההווה (שחקני נבחרת ברזיל), כוכבי העתיד (כמו ויניסיו ז’וניור) וכוכב העבר (רונאלדו נאזריו – או השמן/המקורי/פנומנו, כל אחד ואיך שהוא מכיר אותו) בפרסומת קצבית ועם ז’וגו בוניטו כמו שרק לסלסאו יש.



6. גייטורייד

את הפרסומת הזאת כנראה שהיה קשה לפספס בימים האחרונים, מיני סרט מצויר על ההיסטוריה של הפרעוש. גייטורייד בסרטון מלא רגש, אכזבה, תקווה וליאו מסי אחד מצויר שמדבר אנגלית בצורה מושלמת. אז למקרה שעדיין לא יצא לכם לראות, קחו לעצמכם קצת פופקורן; בכל זאת סרט ב-4 דקות.

5. קיה

אנחנו כבר במקום החמישי, אז הגיע הזמן להעלות את רמת היצירתיות ולהשאיר את הכוכבים מאחור. מותג הרכב הקוריאני לא זר לפרסומות של אירועי ספורט גדולים, מביא לנו הפעם נקודת מבט יפה: את זאת של הילדים שעולים עם השחקנים לדשא. גם הם צריכים להתכונן לטורניר הענק הזה. חמוד ומצחיק.

4. בי.בי.סי ספורט

פי הערוץ הבריטי אנחנו הולכים לראות היסטוריה בטורניר הקרוב, ומבחינתם זו הזמדנות להראות לנו את ההיסטוריה של הטורניר הזה בפרסומת סופר צבעונית, כולל עקיצה אנגלית על הכדור שנכנס לשער בטורניר המונדיאל ב-2010 מול גרמניה ולא נחשב כשער.

3. קוקה קולה

מכירים את זה שאתם מתחילים לראות משחק ואז מגלים שלא התכוננתם כמו שצריך מבחינת שתייה וחטיפים? אז אתם דוחים את זה למחצית או שלא נעים לכם מהאורחים ואתם מתנדבים לצאת ולקנות בזריזות. זה אף פעם לא נגמר טוב וכנראה תפספסו רגעים חשובים מהמשחק. עם התובנה היפה הזאת קוקה קולה יצרו פרסומות חכמה ולא מתאמצת – אהבתי.



2. TyC Sports

הערוץ הארגנטינאי במסר חשוב לאיש החזק ברוסיה, ולדימיר פוטין. בימים של גאווה ומונדיאל הארגנטינאים רוצים להסביר לפוטין שאהבה בין גבר לגבר זה דבר שהוא בשגרה בכל הנוגע לכדורגל ובמיוחד כשזה מגיע לשיגעון של הארגנטינאים. הפרסומת כולה בספרדית אז תצטרכו לסלוח לי, אך אתרגם את מיטב הקטעים:
“נשיא רוסיה, הבנו שיש למדינה שלך בעיה עם אהבה בין גברים, כך שיש לו בעיה – אנחנו מגיעים ממדינה שזה דבר שכיח. סביר להניח שיהיה לכם קשה להעריך גבר שמתכופף בפני גבר אחר או מתחבק אתו על הדשא, שלא נדבר על לרוץ ערום בשביל לחבק את גבר חלומותיך. אין דבר יותר מרגש מלראות חברות גברים ערומים חוגגים בחדר ההלבשה, במיוחד אם מדובר באלוהים (מראדונה) כמו שאלוהים הביא אתו לעולם. אז אדון פוטין, אם אהבה בין גברים ‘זו מחלה’ אז אנחנו חולים בה ואתה יודע מה זה מדבק.”
ללא ספק אחת הטובות שיצא לי לראות בשנים האחרונות, כתובה בצורה גאונית ומעוררת קנאה.

1. Astro Malaysia

מלזיה היא לא בדיוק מעצמת כדורגל, אבל מבחינת פרסומת למונדיאל ערוץ הטלוויזיה המלזי אסטרו שיחק אותה ובגדול. המסר? איך כולנו הולכים להיראות בחודש הקרוב כמו זומבים של כדורגל, בכל פאזה בחיים. בלי הרבה מילים, בשביל להעביר את מסר הפשוט הזה – נולדנו כדי לאהוב את המונדיאל.

 
   
   
לוגו עם רקע שקוף

ניוזלטר הזווית!

רוצים לקבל את הטורים הבולטים ישירות למייל באופן מרוכז? הירשמו כאן!