על אף אופיר קריאף

מכבי חיפה החתימה את אופיר קריאף, צעד חכם או סיכון מיותר?

הקפטן לשעבר של ביתר ירושלים חתם בכרמל, הירוקים ישלמו לבית"ר 700 אלף ש"ח דמי השבחה ובנוסף לכך, בית"ר תזכה לזכות ראשונים על חלוצים שישוחררו מהמועדון והקשר יחתום על חוזה ל4 שנים.

ובכן, מדובר בשחקן "נשמה", ימני ברגליים, שנותן הכל על המגרש, משחק כקשר אבל מוכן ויכול לשחק בכל עמדה. מאמנו האחרון גיא לוי נתן לו לשחק אפילו בתור בלם וקריאף היה לא רע בכלל בעמדה הזאת. בנוסף, היה מחובר מאוד לאוהדים מהבירה ויש כאלה שיגידו מחובר יותר מידי…

בתקופת איציק קורונפיין, כאשר בית"ר הביאו את סדאייב וקאדייב לבירה, קריאף הוציא הודעת תמיכה בארגון לה פמילייה כאשר הם הודיעו שיחרימו את המשחקים. הודעה זו עשתה מהומה גדולה בכלי התקשורת, גרמה להשעייתו ולא הוסיפה לשמו הטוב של השחקן הירושלמי.

העמדה הטבעית של קריאף היא קשר אמצע וזה ברור שלמכבי חיפה יש מספיק שחקנים על העמדה הזאת ובכלל למה להביא שחקן כאשר אתה יכול לתת הזדמנות לשחקן שגדל בנוער? הרי המספרים של קריאף לא מרשימים: מתוך 23 משחקים בהם שיחק, כבש רק 2 שערים בעונה שעברה, אך מצד שני הוא לא בהכרח שחקן של מספרים אלא שחקן שייתן הכל על המגרש. אלי כהן כבר אמר עליו בעבר שהוא שחקן שלא משתמש בראש שלו, אבל מצד שני רוני לוי אימן אותו בעבר, מכיר אותו ומאמין שתחתיו הוא יפרח ויוציא את המקסימום. או שבעצם שנראה שחקן פושר שמחמם את הספסל, עולה מידי פעם כמחליף, לא מצליח למצוא את מקומו בהרכב ומסיים בבוררות עם מכבי חיפה.

לפי איך שזה נראה, למכבי חיפה יגיע שחקן שרץ בשביל האוהדים, יעשה הכל להצלחת הקבוצה. ייקח כל הזדמנות שיתנו לו ויעבוד קשה כדי שהקבוצה תצליח. אז מה אתם אומרים? החתמה טובה של מכבי חיפה או תוספת כח להרכב "המנודים" של הקבוצה?

אופיר קריאף
קרדיט : דף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח