סופ"ש לא רגוע #2 – 10 המלצות למשחקי סוף השבוע

שלושה דרבים רותחים במזרח התיכון, שני משחקים של מנצ'סטר סיטי, קבוצה ירושלמית בשלב הבתים של מפעל יבשתי ומשחק העונה ביוון. אלו הם עשרת המשחקים המומלצים שלכם לסופ"ש הקרוב


הפועל כפר שלם – מכבי קביליו יפו (21/02, 13:00, שכונת התקווה)

ליגה א' דרום, מחזור 21

בכפר שלם, שבשנים האחרונות הפכה להיות קבוצת מרכז טבלה בליגה וספקית שחקנים לקבוצות הגדולות של תל אביב, החליטו לפתוח העונה את הכיס ולהנחית שחקנים משמעותיים כדי לעלות ליגה. עד כה הם מובילים את הליגה ונמצאים במאבק צמוד מול מרמורק. אל מולה עומדת קבוצת האוהדים הבולגרית שעובר עונה מצויינת בסך הכל ועם הפנים לפלייאוף העליון. שתי הקבוצות לא הפסידו משחק מאז תחילת ינואר ובאות במומנטום טוב מאוד. האצטדיון בשכונת התקווה כבר ראה משחקים גדולים של קבוצות דרום תל אביב ויפו, הגיע הזמן ליצור אגדה חדשה.

בשורה התחתונה: זה משחק שיותר חשוב לכפר שלם ויש לה את השחקנים לנצח את המשחק הזה

 

לסטר סיטי – מנצ'סטר סיטי (22/02, 19:30, קינג פאוור)

הפרמיירליג, מחזור 27

עדיין קשה לדעת מה ייעשה עונש ההרחקה למנצ'סטר סיטי, או בכלל לכדורגל האנגלי. מה שבטוח הוא שעונש ההרחקה לקבוצה הכי עשירה בפרמיירליג עומד לשנות את הליגה ואת הקבוצה ללא היכר. כשהם עוד לפני הערעור על העונש החמור וברקע דיווחים על מעבר של פפ ושל שחקנים כמו דה בריינה וסטרלינג לקבוצות אחרות, הם פוגשים קבוצה שמתחילה לחזור לממדיה על רקע העובדה שככל הנראה היא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. אחרי ניצחון אחד בחמישה משחקים, גם סיטי המשברית תהיה משוכה לא פשוטה.

בשורה התחתונה: סיטי מנצחת ומשדרת לבית הדין של פיפ"א שהיא פה כדי להישאר.

פפ גווארדיולה, מנצ'סטר סיטי
Credit to Manchester City facebook page

 

מנצ'סטר סיטי – צ'לסי (23/02, 16:00, אקדמי סטדיום)

הפרמיירליג לנשים, מחזור 17

לעומת הצד הגברי, הצד הנשי של הסיטי ממשיך לתת סיבות לגאווה. משחק העונה בפרמיירליג לנשים מפגיש את הסיטי, הסגנית בעונה שעברה אל מול קבוצת הנשים המעוטרת של צ'לסי. כאן אין את אגווארו מול קאנטה, כאן יש את פאולין ברמר הגרמנייה שלא מפסיקה להרשית עבור סיטי וכבשה שיא עונתי כבר העונה (10). לעומתה צ'לסי מציגה חוד מפחיד עם גורו רייטן הנורבגית ובת'ני אינגלנד שפשוט לא מפסיקה לכבוש. צ'לסי ניצחה את כל המשחקים מאז התיקו מול ליברפול בדצמבר, יהיה קשה לסיטי פה, מה גם שארסנל מחכה למפלה כדי לסגור את הפער.

בשורה התחתונה: לא רואה איך סיטי מצליחה לעצור את אינגלנד, צ'לסי תעלה למקום הראשון.

 

פנרבחצ'ה – גלטאסאריי (23/02, 18:00, שיקרי סראג'ולו)

הליגה הטורקית, מחזור 23

כמעט ולא משנה מה התאריך או מה המצב בטבלה. משחק בין שתי ענקיות הכדורגל של איסטנבול הוא תמיד סיבה למסיבה. הפעם, כשהפער הוא 4 הפרש לגלא ועם ניסיון להישאר בטווח הראייה של טרבזנוספור, בשאקשיר וסיבאספור, האדומים-צהובים הולכים להיות משוכה קשה מאוד עבוד פנר שלא ממש יציבה לאחרונה. לאדם בויוק, החלוץ הנפלא של גלטאסאריי שכבר עם 5 שערים בשלושה משחקים ולפלקאו שעם תקופה לא יציבה במיוחד מחכה מכשול קשה בצד האסייתי של איסטנבול.

בשורה התחתונה: הפעם האחרונה שפנרבחצ'ה הפסידה לגלטאסאריי בבית הייתה במיליניום הקודם (דצמבר 1999). זה גם לא הולך להישבר הפעם. תיקו.

 

פאוק סלוניקי – אולימפיאקוס (23/02, 19:30, איצטדיון טומבה)

הליגה היוונית, מחזור 25

משחק עונה אדיר ביוון, עם שתי קבוצות שבורחות לליגה. פאוק היא האלופה המכהנת ומחזיקת הגביע בשלושת השנים האחרונות, אחת הקבוצות החזקות שנראו בשנים האחרונות ביוון. מהצד השני, אם יש קבוצה שהצליחה קצת לאתגר את שלטונה של הקבוצה מסלוניקי היא אולימפיאקוס, סגנית העונה שעברה. עם שני מאמנים פורטוגלים על הקווים, ועם אקפום, מישיץ', אל ערבי וסודאני, זה הולך להיות משחק חם מאוד, בתקווה שלא רק ביציעים.

בשורה התחתונה: תיקו.

וירינייה אוהדי אולימפיאקוס
Credit to "PAOK FC / ΠΑΕ ΠΑΟΚ" Facebook page.

 

אתלטיקו מדריד – ויאריאל (23/02, 22:00, וונדה מטרופוליטנו)

לה ליגה, מחזור 25

מאז תחילת העונה נשמעו קולות בקרב אוהדי הקולצ'ונרוס על כך שסימאונה איבד את זה. התחושה היא שהשנה נבנתה קבוצה לא מספיק טובה בצד האדום של מדריד. הניצחון הביתי על ליברפול בליגת האלופות עמעם במעט את התחושה הזאת. ראינו שם את אתלטיקו הישנה והטובה, עם הגנת ברזל ומחזק חזק ונחוש. האם הם יכולים להפוך את זה למוטיבציה שתשרוד גם בליגה? לא בטוח, אבל כשמולם עומדת הצוללת הצהובה של ויאריאל, עם סנטי קאסורלה שפשוט לא נגמר, זה עוד אחד מרגעי המבחן של המשך כהונת סימאונה.

בשורה התחתונה: אתלטיקו תחזור למסלול הניצחונות גם בליגה.

 

בוקה ג'וניורס – גודוי קרוז (24/02, 00:40, הבונבוניירה)

הליגה הארגנטינאית, מחזור 21

בעונת 2017/18 גודוי קרוז הייתה הכי קרובה שיש להיות הקבוצה הראשונה שזוכה להיות אלופת ארגנטינה בלי להיות משוייכת ישירות להתאחדות הכדורגל הארגנטינאית. הקבוצה מפרובינציית מנדוסה, שמכונה לה בודגרו (יצרני היין) הייתה גם לראשונה שייצגה את ארגנטינה בליברטדורס מחוץ להתאחדות כאשר ב2011 סיימה במקום השלישי. כיום, היא נמצאת במקום האחרון בליגה ועם מסלול ישיר לירידה. לעומתה בוקה, הקבוצה המעוטרת בארגנטינה, נלחמת על האליפות עם ריבר ולא יכולה לאבד אפילו נקודה אחת במשחק הזה.

בשורה התחתונה: בוקה בגדול, בצהוב ובכחול.

קהל בוקה
Credit to worldsoccer.com

 

הילאל אלקודס – אל ג'ייש (24/02, 18:00, אצטדיון המלך עבדאללה)

גביע הAFC, שלב הבתים, מחזור 2

הנה קבוצה ירושלמית שמשחקת בשלב הבתים היבשתי שלה, גם אם זה ביבשת אסיה. הילאל אל קודס הירושלמית היא אחת הקבוצות המצליחות בהיסטוריה של ליגת הגדה המערבית של הרשות הפלסטינית ואלופת הליגה בשלוש השנים האחרונות. כאלופה היא גם מייצגת את פלסטין במפעלים היבשתיים, ומשחקת בשלב הבתים של הAFC קאפ, המקבילה של הליגה האירופית באסיה. את משחקיה הבינלאומיים הילאל מארחת בירדן וזאת עקב העובדה שהמתמודדות מולה, כמו אל ג'ייש, שמייצגת את צבא סוריה בליגה הסורית, לא יכולות להיכנס לישראל. אל ג'ייש נחשבת לקבוצה החזקה בבית בעוד הילאל תנסה לעשות תוצאה טובה מול קבוצה עדיפה בהרבה.

בשורה התחתונה: ניצחון לסורים על הקבוצה הפלסטינית על אדמת ירדן.

 

אל אהלי – זמאלק (24/02, 19:30, האצטדיון הבינלאומי בקהיר)

הליגה המצרית, מחזור 4

אחד המשחקים הטעונים ביותר בעולם מגיע לסיבוב נוסף. אל אהלי, הקבוצה שמזוהה עם העם המצרי, מול זמאלק, הקבוצה שמזוהה עם השלטונות. אם תוסיפו את העובדה שמדובר במשחק השני בתוך חמישה ימים ביניהם (אחרי הסופרקאפ המצרי אתמול) תקבלו חבית נפץ באצטדיון הבינלאומי. בפן הספורטיבי אל אהלי ממשיכה להוביל בפער את הליגה במצרים ולא משאירה הרבה לקבוצות האחרות. עם אג'אי הניגרי, השוער הנהדר אל שינאווי, מחמוד קהרבה ורמאדן סובחי, יהיה קשה לחשוב על ניצחון לבן בדרבי הזה, במיוחד שהוא דרבי ביתי של אל אהלי.

בשורה התחתונה: אל אהלי מנצחת ומבססת את הדומיננטיות שלה בליגה.

 

מכבי תל אביב – הפועל תל אביב (24/02, 20:15, בלומפילד)

ליגת העל, מחזור 25

407 קילומטרים מקהיר עוד עיר תארח באותו הזמן את הדרבי המקומי, ואיזה דרבי זה. מהצד האחד, מכבי תל אביב לא מציגה עונה מבריקה עד כה אבל לא מסוגלת להפסיד, ועם שני כלים התקפיים כמו אצילי ויונתן כהן גם לא מסוגלת להפסיק לכבוש. מהצד השני, הפועל תל אביב מגיעה אחרי ניצחון קטן גדול בטדי שקירב אותה מאוד לפלייאוף העליון, ונהנית מכושר נהדר של עמרי אלטמן. אם היא תנצח היא כנראה תבטיח את מקומה בפלייאוף העליון, אבל עם יד על הלב, באמת נראה לכם שיש לה סיכוי לנצח?

בשורה התחתונה: מכבי תנצח. ההימור המפתיע: הפועל תבקיע גול.

דרבי תל אביבי 2019
קרדיט לצלם דין מיארה מסוד צלמים
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח