סוגרים חצי עשור

כשברק ואני ב-19.5.15, שניה לפני שהפעלנו את האתר לראשונה, שאלנו את עצמנו מה הציפיות שלנו מהמיזם החדש, זרקנו כל מיני מילים באוויר ובסופו של דבר סיכמנו שאנחנו רוצים ליצור פלטפורמה בשפה נקיה שיהיה לאוהבי הספורט, כמונו, נוח להתבטא בה.

ואכן, 5 שנים אחרי, אני חושב שהצלחנו להשיג את המטרה. כל אחד שכותב לאתר זכאי להגיד את דעתו, כל עוד היא מנוסחת בצורה רהוטה ועניינית, ללא קשר לקבוצה שהוא אוהד, מה הדעות שלו והאם זה משתלב עם אג'נדה כזאת או אחרת. יש לכם דעה? אנחנו רוצים את הזווית שלכם אצלנו באתר.

בלוגרים הזווית

 

השנה האחרונה היתה מוצלחת מאוד. כמות הצפיות שברה שיאים, רמת התוכן המשיכה לעלות, שילבנו צלם מקצוען בסיקור המשחקים שלנו, אירחנו משתתפים יוצאי דופן בפודקאסט הצנוע שלנו והצלחנו, לפי הפידבקים שקיבלנו, להמשיך למתג את הזווית עם שיח ספורט משופר ותוכן איכותי.

אני חושב שהבלוגרים שלנו, שמגיעים מכל קצוות הארץ, בסקאלת גילאים רחבה, עם רקע מגוון, כיווני חשיבה מנוגדים ואוהדים קבוצות מכל הליגות ובכל הצבעים, הם מהכותבים הטובים שיש היום בתקשורת הספורט בארץ ולראיה, חלקם, שבחרו בכתיבה כמקצוע, אכן משתלבים בהצלחה היום בערוצי התקשורת הממוסדת ואנחנו מאוד גאים בכך.

יש לנו עוד כל כך הרבה דברים לשפר, פסגות לכבוש, תוכניות להגשים ואנשים חדשים להכיר ונשמח מאוד לשמוע ממכם איך אנחנו יכולים להמשיך ולשמור על האמון שלכם, אבל פעם בשנה אפשר לעצור, לקחת נשימה עמוקה ולהגיד לעצמנו. לא רע. לא רע בכלל. הזווית, גם השנה, גדלה.

גיא זוארץ, הזווית גדלה

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח