איך אסף יצחקי כל כך טוב בליגת החלומות?

אחרי עונה ארוכה ומפרכת נחתמה עונת 2018/2019 בליגת העל שלנו ויחד איתה הסתיימה גם העונה של ליגת החלומות

כמו בכל עונה, גם השנה ליגת החלומות חילקה פרסים רבים למתחרים הרבים שלה (עשרות אלפי קבוצות) שנדרשו לגמישות, התמדה, מחקר והמון מזל בשביל להרכיב בכל שבוע נבחרת מנצחת.

הרכב סופי ליגת החלומות

אחד מאותם מתמודדים, אשר סיים בפסגת ליגת הזווית ובמקום השלישי בארץ הוא אסף יצחקי. אסף, מאמן לשעבר והיום עובד בחברת היי טק, הצליח לשפר את התוצאה המעולה שלו מהשנה שעברה (35) בצורה משמעותית והוכיח שכנראה לא מדובר רק במזל, אלא ביכולות פנטזי משובחות.

אחרי שזכה כאלוף הסיבוב הראשון(!) והשני(!!) של הליגה וכאמור מקום שלישי בסיום העונה והוסיף לעצמו אייפד חדש, טלוויזיה וחופשה זוגית, הוא התפנה בשביל לחשוף כמה פרטים על איך הופכים להיות כוכבי פנטזי.

להלן המסקנות או בשמם השני "איך אסף יצחקי כל כך טוב בליגת החלומות??"


כמה זמן?
אסף מתחיל בבחינה של אופציות של שחקנים לחילופים ביום רביעי בשבוע. בסופו של דבר הוא מעריך את ההתעסקות בקבוצות שלו בזמן משוער של 4-6 שעות, תלוי בכמות החילופים. ההתעסקות נמשכת עד ליום שבת ברגע פרסום ההרכבים. זה הזמן כמובן להודות לאשתו של אסף שלא עשתה מזמן סוף להתעסקות הזאת…

כמה קבוצות?
בניגוד לדעה המוקדמת שבשביל לזכות צריך עשרות קבוצות, אסף פתח את העונה עם 4 קבוצות בלבד (3 מהן בשמן של הבנות של אסף). בקבוצה המובילה משבצים הרכבים זהירים וסולידיים, בקבוצות האחרות משלבים רמות שונות של הימורים. בשלב מסוים מתרכזים ב1-2 קבוצות שיש להן סיכוי ללכת עד הסוף.


מהי תוכנית העבודה?
אסף הוא איש של אקסלים. כבר בתחילת העונה הוא פותח אקסל מסודר עם כל השחקנים המובילים מכל קבוצה בכל תפקיד, טמפלייט של כמה אופציות, מועמדים לחילוף, סקשן של שחקנים שכדאי להכניס להרכב ועוד. כשכל המידע מולו, קל יותר לקבל החלטות נכונות.

ומהי שיטת המשחק?
בעוד שהנטייה היא לחשוב שהשילוב בין כמות השערים הנמוכה שמובקעת בליגה שלנו, בצירוף עם מספר מגנים מוצלחים מבחינה התקפית יובילו לשיטות של כמה שיותר שחקני הגנה, אסף דווקא מאמין בשחקני ההתקפה ומקפיד על הרכבים של 4-3-3 או 3-4-3.

עם קצת עזרה מחברים
לאסף קבוצת ווטסאפ פנטזי של קרוב ל-200 איש. בנוסף, כמו לרוב מדינות העולם, יש פרלמנט מצומצם ויש קבינט ספציפי – דני, אדם, דין, יקיר, משה, אילון, איתי וברק היו האנשים שבלעדיהם לאסף היה הרבה הרבה יותר קשה.

 

יש לאסף עוד המון רעיונות וטיפים, אבל הוא ישמור אותם לעצמו, בכל זאת, גם בשנה הבאה הוא מתכוון להתמודד על כל התארים.
דרך אגב, כמו כל ישראלי טוב, שאלנו אותו איך זה לאבד את התואר (הרכב!) לקראת סוף השנה. אבל אסף היה מספיק אמיתי בשביל לפרגן למנצחים שהשקיעו מחשבה ויצירתיות.

מברוק אסף, ובשנה הבאה, תשאיר קצת פרסים גם עבורינו!

 

ליגת החלומות טבלה סופית
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח