מי הוא הפליימייקר הברזילאי החדש של ריאל מדריד?

בס"ד

כן, זה עוד כישרון.

כן, זה עוד כישרון ברזילאי.

וכן, זה עוד כישרון ברזילאי שכנראה ישחק במדים הלבנים של ריאל מדריד.

ובכל זאת, במה שונה רינייר ז'סוס מרודריגו גואש, ז'ואאו פליקס ושאר הכישרונות הגדולים בעולם כיום?

רינייר ז'סוס

רינייר ז'סוס קראבליו יחגוג בעוד שבועיים יום הולדת 18, ולפני כן הספיק לעבור די הרבה במונחים של כדורגל. רינייר עבר בשלוש אקדמיות כדורגל (ואשקו דה גמה, פלומיננזה ובוטפוגו), שלא ממש הבינו איזה יהלום יש להם בידיים, עד שהגיעה אחת האקדמיות הגדולות בעולם, פלמנגו, ולקחה אותו תחת חסותה. זו אקדמיה שהוציא שחקנים כמו ויניסיוס ג'וניור, לוקאס פאקטה וגם איזה אחד, דניאל טננבאום, ששבר את השיא הישראלי לדקות ללא ספיגה.

בנבחרות הצעירות של ברזיל הוא בלט במיוחד. שיחק באליפות דרום אמריקה לנבחרות עד גיל 15, הבקיע בשלב הבתים שני שערים, ועזר להוביל את ברזיל עד לגמר (שם הפסידו 3-2 לארגנטינה), בנבחרת עד גיל 16 בטורניר מונטגו, והשיא היה השנה, באליפות עד גיל 17, שלמרות אכזבת הנבחרת שלא עלתה משלב הבתים, שיחק כקפטן הנבחרת, והבקיע שלושה שערים. לא מפתיע שהוא עם כזה כישרון ברגליים, כשאביו היה שחקן קטרגל (Futsal) מפורסם בברזיל.

רינייר מזכיר בסגנון המשחק שלו ברזילאי אחר, מהגדולים ששיחקו אי פעם, קאקא, והוא משחק כקשר התקפי, אותה העמדה של הקשר האגדי (למרות שהוסט לעמדת הקיצוני השמאלי בכמה משחקים העונה), ואפילו בנתונים הפיזיים הם דומים – גבוהים (שניהם 1.85) ודי צנומים.

קאקה
Credit to "Kaká" Facebook page

לאוהדי ריאל מדריד, שלפי הפרסומים האחרונים עומדים לערוך היכרות בקרוב הטאלנט, יש סיבה להתלהב. העונה הוא עם 14 משחקים, הבקיע 6 שערים, בישל שניים ועם כמעט מסירת מפתח כל משחק, אלו נתונים שמציתים את הדמיון.

כנראה שהמקום המושלם עבורו כרגע הוא אכן מדריד. עם הרכישות האחרונות של ברזילאים (ויניסיוס ג'וניור, רודריגו גואש ואדר מיליטאו), והברזילאים שכבר שם (קאסמירו ומרסלו), והיחסים הנהדרים שיש לריאל מדריד ופלמנגו, לרינייר יחכו כבר החברים מברזיל בקבוצה, שיוכלו להכניס אותו לעניינים מהר ולא תהיה בעיית שפה או התאקלמות.

 

אם לא די בכך, הוא כבר עוקב אחרי המועדון, השחקנים של ריאל מדריד, ואפילו צוטט עם המשפט הבא: "זידאן הוא השראה גדולה מאוד עבורי. ראיתי המון סרטונים שלו באינטרנט. אני מנסה לשחק כמוהו".

יש שיאמרו שהוא "עוד אחד", כזה שכולו דיבורים, אבל עם אפס הוכחות. יש שיאמרו שהיו לפניו מיליוני "הקאקא הבא" ברחבי העולם, והוא פשוט לא שונה מהם. אבל מבט אחד בסרטוני ביצועים שלו ביוטיוב, מראים שהוא פשוט קורץ מהחומר הזה. החומר שממנו עושים כוכבי כדורגל.

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח