למה לאו מסי צריך לפתוח על הספסל בקלאסיקו

הערב מגיע סוף סוף האל-קלאסיקו שכל העולם מחכה לו, משחק הענקיות של אירופה – ריאל מדריד מארחת במגרשה הביתי את אלופת אירופה ברצלונה. שתי הקבוצות מגיעות מוכנות למשחק, שיוכל לסמן במידה רבה את המשך דרכן בליגה הספרדית, וכל העיניים נשואות למידת כשירותו של כוכב ברצלונה והשחקן הטוב בעולם בעיני רבים, ליאונל מסי, אשר נעדר פרק זמן ממושך ממשחקי הקבוצה בשל פציעה.

למרות שלא מדובר בדיעה פופולארית, אני חושב, שלטובת ברצלונה, עדיף שלואיס אנריקה לא ירכיב את הכוכב הארגנטינאי שלו בהרכב הקבוצה במשחק ולהלן ההסברים:

•   בעשרת המשחקים בכל המסגרות ללא מסי, כולל המשחק מול לאס פאלמאס שבו נפצע והוחלף כבר בדקה ה-10, ברצלונה ניצחה 8 משחקים, הפסידה במשחק אחד סופר קשה (הוא היה קשה גם עם מסי פותח בהרכב) בחואן סנצז פיחואן של סביליה והשיגה תיקו הזוי במשחק הגביע מול וילבונסה מהליגה השלישית – בהחלט מאזן מצוין.

•    "הנהנים" העיקריים מפציעתו של הפרעוש הם לואיס סוארז ובעיקר ניימאר שכבשו בעשרת המשחקים ללא מסי 8 ו-10 שערים כ"א בהתאמה. ניימאר נמצא בכושר פנטסטי לאחרונה ובכלל בעונה הנוכחית נראה שעשה קפיצת מדרגה משמעותית. הוא בהחלט האיש שתפס פיקוד על הקבוצה לאחר פציעתו של הפרעוש ומוכיח שהוא שחקן מעולה גם ללא מסי על המגרש. הקלאסיקו, ללא מסי, יהיה מבחן ענק עבורו ומעניין לראות האם גם במשחק עצום שכזה הוא יהיה מסוגל להתמודד ללא השחקן הטוב בעולם לצידו. אם ניימאר יצליח גם הערב להשכיח את חסרונו, כדור הזהב לברזילאי כבר לא תהיה מילה גסה.

•     לואיס סוארז וניימאר כבשו את כל שערי ברצלונה בליגה מאז הפציעה של לאו מסי – נתון מדהים!!! חזרה של מסי, דווקא במשחק כזה, יכולה לגרום להם להרגיש פחות דומיננטיים פתאום ולפגוע בשטף המשחק שנוצר שהיעדרו של הגאון הקטן.

•    רוב האנשים שונאים קלישאות מהסיבה שזה נשמע מעוס ולעוס, אבל בעיקר כי הן נכונות, אז –if it's works don't break it" " ו"סוס מנצח לא מחליפים". ברצלונה נראית טוב במשחקים האחרונים, במיוחד סוארז וניימאר, החיסרון של מסי הוא בסה"כ מינורי , וכל עוד זה עובד, אין סיבה לשנות.

•    כנראה שמסי לא כשיר במאת האחוזים. דעתי האישית ושל רבים, היא שאסור לפתוח עם שחקן שלא כשיר במאת האחוזים, לא משנה מה גודל המעמד וכמה השחקן חשוב ומשפיע עבור הקבוצה.

•    בפעם האחרונה שמסי עלה כמחליף, הוא כבש בניצחון ברצלונה מול אתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון. מסי, למרות הפציעה היחסית ארוכה, הוא עדיין השחקן הטוב בעולם, אם הוא יעלה מהספסל הוא בהחלט יכול להיות נשק קטלני ולבצע שינוי ביחסי הכוחות על המגרש.

•    לאחרונה מתפרסמות שמועות רבות על מעבר אפשרי של מסי לקבוצות שונות באנגליה, בגלל שהאחרון מאס ברשויות המס בספרד. לברצלונה יש הזדמנות גדולה מאוד להוכיח שהיא אחת הקבוצות החזקות בעולם, ובטח הקבוצה היותר טובה בספרד, עם ובלי ליאו מסי.

זה מה שאני חושב, עכשיו בואו נראה מה אנריקה יחליט…

Credit to "FC Barcelona" Facebook page
Credit to "FC Barcelona" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח