ליגת הותיקים: מחשבות על הפועל באר שבע ובני יהודה

הקרב בין שני המאמנים הותיקים בליגה הסתיים בצורה הכי חדישה שישנה: ניצחון חוץ בטרנר, אפשרות שנכנסה לתודעת הכדורגל הישראלי רק באמצע העונה שעברה, 3 וחצי שנים אחרי שנחנך המגרש החדש בנגב.

אצטדיון טרנר הפועל באר שבע
קרדיט צילום: דור שאלתיאל

את ההפסד של הפועל באר שבע לנס ציונה דימיתי ביני לבין עצמי לאלכוהוליסט כמעט פיכח לחלוטין שלא שותה כחצי שנה, ופתאום באיזה לילה חבר שלו מוצא אותו זרוק על הרצפה עם עשרה בקבוקי בירה ריקים סביבו. אחרי פתיחת עונה נהדרת שהיה נראה שבאר שבע נגמלה ממי שהייתה אשתקד, הגיעה נס ציונה שגרמה לכולנו להסתכל על באר שבע מוטלת מבוישת על רצפת אצטדיון המושבה  ולהגיד "אוי נו, לא שוב זה". הערב כבר הסתבר שלא מדובר במעידה.

נראה שבמקום לחזור למסלול, אל הפועל באר שבע החדשה, הרעננה, הלוחמנית והמחויבת כפי שהגדירו אותה בתוך המערכת עצמה – הפועל באר שבע לא רק שלא נגמלה מהבירה, היא הוסיפה הערב גם כמה בקבוקי וויסקי משובחים שהתרוקנו בקצב תואם לקצב החיתוך של עמית זנטי משמאל לימין.

לרוע מזלה של הפועל באר שבע, מעידות כאלה לא יכולות להיסלח. מכבי תל אביב כל כך יציבה. באר שבע ספגה 4 שערים משתי קבוצות ההתקפה החלשות בליגה בעוד שמכבי תל אביב לא ספגה שער מתחילת העונה, כשהמשחקים מול באר שבע ומכבי חיפה בבלומפילד וביתר בטדי כבר מאחוריה.

קטונתי מלבקר את ברק בכר, שעובדתית הוא כבר אחד המאמנים הגדולים שהיו כאן, אבל הקבוצה הזאת שנבנתה מטראומת אי המחויבות והשובע של העונה שעברה פשוט לא מספיק איכותית כדי לאתגר את מכבי תל אביב כבר העונה. פאוליניו שיגיע בינואר אמור להוסיף מחץ, אבל כשהסלביינק עם שישה שערים וכמה בישולים ובן שהר כבר סופר 7 שערים, לא ברור איפה הוא אמור להיכנס.

ברק בכר
קרדיט תמונה: עמוד הפייסבוק של מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL

מהצד השני, בני יהודה. איזה דבר. בכל שנה מחדש אני מסתכל על הסגל באוגוסט, נופל בזה מחדש אומר לעצמי: "הפעם הם יורדים".

בני יהודה היא סדרה מוצלחת ומוכרת שמוציאה עונה חדשה והעונה מתחילה חרא. אתה לא מבין מה אתה רואה. הרגו את כל הדמויות שאהבת מהעונה שעברה. אין כלום. אבל אבוקסיס כמו תסריטאי משובח נותן לך לחכות. הנה הוא פותר רצח עם רצח – אבוקסיס הוציא להורג את מערך 3 הבלמים ופתאום הכל עובד פיקס. סבלנות.

חשבתי שראיתי הכל בסדרה של אבוקסיס ואברמוב אבל הנה, ניצחון בטרנר – זה עוד לא היה. בני יהודה כרגע במקום הרביעי. גם זה עוד לא היה. אבל תהרגו ליוסי את כולם בחודש מאי הקרוב. זה לטובתו, ככה הוא יוכל להבטיח את המקום השלישי בתום עונת 2020/21

יוסי אבוקסיס

Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כתוב יפה וברמה גבוהה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח