חיבור משמיים – על העברות באירופה שמוכרחות להתרחש בקיץ

עונת המשחקים נגמרת לה ומרוץ החימוש מתחיל. כל הקבוצות הגדולות באירופה מתחילות לחפש אחר שחקנים שיחזקו אותם מקצועית ולא פחות חשוב – יתאימו לDNA של המועדון. מהצד השני, יש שחקנים שכבר מיצו את עצמם בקבוצות שלהם ומחפשים את המועדון הבא בו הם יוכלו לפרוח מחדש.

החלום האופטימי של כולם הוא לעשות "יובנטוס" שהביאה את פירלו ממילאן, אחרי שזו לא רצתה אותו והפך לבורג משמעותי ביובנטוס למשך מספר שנים. בואו נתחיל.

מאורו איקרדי, אינטר
Credit to "F.C. Internazionale Milano" Facebook page

מאורו איקרדי לצ'לסי

איקרדי לנצח יחשב לדמות בעייתית לאור סיפור הבגידה המפורסם שלו במקסי לופז. השנה הוא הצליח לריב עם כל מי שאפשר באינטר, דבר שגרם להוצאתו מההרכב למשך תקופה ארוכה. לו נמאס מאינטר ולאינטר נמאס ממנו. ברור שהוא צריך בקיץ הנוכחי למצוא את היעד הבא שלו. לזכותו יאמר שיכולת הכיבוש שלו עולה על האישיות הבעייתית שלו. מדובר באחד החלוצים הטובים בעולם. צ'לסי, שלא ממש מוצאת את האיש שלה בשפיץ בשנים האחרונות, תוכל לבלוע את המהומות שאיקרדי מביא עמו, בתנאי שסוף סוף יהיה לה סקורר בסגל. אחרי דייגו קוסטה המצוין, היא נפלה עם מוראטה, ז'ירו והיגוואין. עם איקרדי היא יכולה להיות רגועה. לפחות בכל הקשור למה שקורה על הדשא.

אדינסון קבאני לאינטר

לאור העזיבה הצפויה של איקרדי, אינטר תזדקק לחלוץ אחר שנמצא ברמתו. קבאני כבר לא ילד, אבל אני בטוח שיש לו עוד 3-4 שנים רוויות בשערים בקנה. הוא חייב להחליף את הסיטואציה הרעילה בפריז לטובת חוויה חדשה. אינטר זה מועדון שתמיד ידע לכבד שחקנים מעל גיל 30 ולתת להם מקום. קבאני, שכבר מכיר את הליגה האיטלקית מתקופתו בנאפולי, יוכל לחזור לליגה בה הוא אהב להבקיע וליהנות מהשנים האחרונות בקריירה שלו.

לירוי סאנה לבאיירן מינכן

על המעבר הזה יש כבר רחשים כאלה ואחרים. סאנה איבד השנה את מקומו בהרכב של סיטי. הוא כל כך מוכשר שזה פשע עבורו לא לשחק 90 דקות בכל ערב. הוא מהיר, טכני, בעל חוש להבקעת שערים ומבשל מעולה ובאיירן שמחפשת לעשות רפורמה, תשמח להתחמש בסאנה התזזיתי. הוא יכול להפוך לסמל החדש בעידן שאחרי ריברי ורובן. העובדה שהוא גרמני בטח לא תזיק לו.

 

פאולו דיבאלה לליברפול

עוד שחקן שהשמועות אומרות שהוא בדרך החוצה מהמועדון שלו, הוא פאולו דיבאלה. דיבאלה לא כל כך מוצא את עצמו ביובנטוס והוא חייב לנוע קדימה בשביל לא להפוך לכישרון מבוזבז. ליברפול, שנתנה עונה מדהימה, עדיין זקוקה לכוח אש מהקישור כששאקירי לא ממש הצליח להשתלב ולקבל הרבה דקות. דיבאלה לעומתו, נמצא ברמה אחרת כמובן. הוא מסוגל גם לשחק כחלוץ לימים בהם פירמינו פצוע או סתם צריך לנוח.
חדר ההלבשה של ליברפול בריא, מה שיסייע לדיבאלה להשתלב בצורה חלקה במכונה. אולי הוא התוספת שחסרה לליברפול בשביל שזו תהיה השנה שלהם. סוף סוף.

יובנטוס, דיבאלה
Credit to Juventus Facebook Page


מתיאס דה ליכט למנצ'סטר יונייטד

יונייטד ישמחו להביא כל בלם ברמה עולמית. אבל למה דה ליכט צריך לבחור ביונייטד? כי כמו שבאייאקס הוא עשה את הבלתי אפשרי, הוא יכול להביא את הרוח הזאת ליונייטד. הרי מדובר במועדון שנחשב למצליח ברוב שנותיו ופשוט זקוק לתזכורת איך עושים זאת. דה ליכט גם ייצב את ההגנה וגם יביא את הרוח המנהיגותית והמצליחה שינייטד כמהה לה. דה ליכט יכול להיות חלק מהעידן החדש של יונייטד, שאחרי מספר שנים שחונות שוב תהפוך לרלוונטית.

מאטס הומלס לריאל מדריד

באיירן החתימה שחקני הגנה חדשים וכבר יש שמועות שמקומו של הומלס לא מובטח. ריאל עברה שנה טראומטית וההגנה לא הראתה יציבות. הפציעות של ראמוס מאותתות על כך שהקריירה שלו מתקרבת לסיום. גם וארן לא היה מספיק יציב וקיים סיכוי שהוא יסיים את דרכו בקבוצה. בעוד מועדונים אחרים יכולים להרשות לעצמם להביא שחקנים עם פוטנציאל, בריאל ההעדפה היא להביא שחקנים שיכולים להצליח כאן ועכשיו. הומלס המנוסה יכול לשאול את קרוס על פריחה מחודשת בריאל, אחרי שבאיירן לא רצתה עוד בשירותיו. הומלס יכול להיות הציר המרכזי של ריאל בהגנה ולתת לה שקט בחלק האחורי.

 

פול פוגבה לפריז סן ז'רמן

פוגבה הוא השחקן שמעורר הכי הרבה אנטיגוניזם אחרי ניימאר. ההתעסקות שלו באינסטגרם, הריבים עם מוריניו וחוסר החשק שפוקד אותו יותר מדי פעמים, הפכו אותו לדמות לא אהודה בקרב חובבי הכדורגל העולמי. נדמה שהחיבור בינו לבין יונייטד כבר לא יביא לרומן מוצלח, לכן עליו למצוא את היעד הבא שייתן לו אפשרות לחזור לימיו העליזים ביובנטוס. בפסז כבר ניסו הכל. אולי מה שחסר להם זה מרכז קישור חזק יותר עם מנהיגות כמו זו של פוגבה. אם פוגבה ישחק ויתנהג כמו הקשר של נבחרת צרפת במונדיאל, פריז תוכל סוף סוף לחלום על התקדמות מהקבוצה הלוזרית של אירופה לכזאת שמאיימת על זכייה בליגת האלופות.

פוגבה
 via Paul Pogba twitter
Print Friendly, PDF & Email

2 תגובות

  1. מעניין, אני הייתי מעביר את השחקנים הללו לקבוצות הבאות:

    איקארדי לצ׳לסי זה רעיון מעניין, לדעתי הוא מתאים גם לאתלטיקו בטח ביום שאחרי גריזו.

    את קבאני אני לא רואה סיכוי שישחררו.

    סאנה לבאיירן זה מעניין, אבל גנאברי ודיוויס הכישרוניים משחקים שם בעמדה זו. זו תהיה העברה של lose-lose לשני הצדדים. חושב שעשיף לו להישאר עם פפ בסיטי.

    דה ליכט לליברפול – השילוב המדהים עם ואן דייק יכול להיות פנומנלי גם בצד האדום של מרסיסייד.

    דיבאלה לדעתי צריך להגיע דווקא לקבוצה כמו ארסנל ולהשלים שלישייה התקפית מטורפת לצד לאקה ואובה ביום שאחרי אוזיל.

    דווקא את הומלס הייתי מעביר ליונייטד, הניסיון הזה משמעותי מאוד להגנת הטלאים שלה.

    פוגבה? ריאל. קל.

    • לדעתי אחת הטעויות הגדולות שריאל יכולה לעשות זה להעביר אליה שחקן כמו פוגבה/ניימאר.
      תמיד יש עליהם את הרושם שעם כל הכישרון המטורף שלהם הם פשוט ״עצלנים״ ומתעסקים יותר במסביב מאשר במשחק עצמו (אולי פוגבה תחת זידאן יהיה ממוקד מתוך ״כבוד״ אבל זו סתם תיאוריה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח