ונעבור לפרסומות

הן יצירתיות, מצחיקות, מרגשות ובסופו של דבר באות כדי למכור לנו משהו – פרסומות. כמו הרבה אירועי ספורט אחרים גם ביורו ובקופה אמריקה סנטנאריו מיטב המפרסמים משקיעים כספים בהפקות ובמוחות יצירתיים כדי ליצור פרסומות שיגרמו לנו הצופים לא לשכוח אותם. הנה כמה מהפרסומות ומהלכי הפרסום הטובים שיצאו בתקופה האחרונה לרגל האירועים האלו:

Nike

נתחיל בפרסומת המסורתית של מותג הספורט האמריקאי, שכרגיל גייס את מיטב הכוכבים שבחסותו, בראשות כריסטיאנו רונאלדו, לפרסומת אחת שהיא בעצם סרט קצר – “החילוף”:

Mars

איך האנגלים מגיעים לטורניר? לפי חטיף השוקולד מארס זה יהיה דרך הים כמובן, הרי זה מה שמפריד בין האי הבריטי לצרפת:

Lufthansa

אז איך באמת הם יגיעו? חברת התעופה הגרמנית, שמציעה טיסות מאדמת אנגליה לטורניר בצרפת, בפרסומת שמנסה לשנות את הדעות הקדומות שיש לאנגלים על הגרמנים:

BBC Wales

ומה שלומם של השכנים ממערב? נבחרת וויילס שלא הייתה בטורניר גדול כבר המון זמן, בפרסומת שמדגימה יפה את תחושת הזמן שעבר. האמת שכמעט וויתרתי על הפרסומת הזאת, אבל היא גרמה לי לחשוב שאם יום אחד ישראל תגיע לטורניר גדול זה יכול גם להתאים לנו:

ORANGE

אורנג’ גייסה לשירותה את זינאדין זידאן לפרסומת, כשבסרטון הוא מגייס את העוזר שלו להביא לצרפת את האוהדים המתאימים ביותר ליציעים, וזה כי אורנג’ מאמינים “שהאוהדים הם הכוכבים”:

Carlsberg

מותג הבירה שנותן חסות לטורניר בחר בקונספט “חילופים” מה שהביא לכמה מהלכי רחוב מקסימים:

אתם הייתם מסכימים להחליף את החולצה שאתם לובשים כרגע בשביל חולצה של הנבחרת, ככה סתם באמצע הרחוב?

פה קאלסברג החליטו לבחון את טוב ליבם של נוסעי הרכבת התחתית, ושמו תחפושת על שדרן ספורט מפורסם מרשת סקיי ספורט והפכו אותו לזקן שרק מבקש מקום לשבת, ובתמורה הם יקבלו הפתעה:

Hyundai

מותג הרכב הקוראני שגם כן נותן חסות רשמית לטורניר, בפרסומת שיושבת על משבצת הרגש. ילד קטן שעובד קשה וחוסך כדי להגשים את החלום ולקנות כרטיס למשחק יורו:

TyC Sports

נעבור לקופה אמריקה, ופרסומת שעשתה לא מעט רעש ברשת. רשת הטלוויזיה הארגנטינאית פשוט לקחה את נאומו של המועמד לנשיאות ארה”ב דונלד טראמפ נגד ההגירה ממקסיקו, ועם עריכה פשוטה גרמה לזה להראות כאילו הוא אומר את מתוך פחד לקראת הגעתה של הנבחרת של מסי לארה”ב:

Quilmes

קילמס הוא מותג הבירה הלאומי של ארגנטינה והם פשוט בחרו להתעלל ביריבה השנואה ברזיל ולהזכיר להם את ההפסד ההוא במונדיאל – 7:1 לגרמניה באדמתם. הרעיון? תוכלו ליהנות מהנבחרת בקופה אמריקה גם אם אתם לא בארה”ב מעודדים את הנבחרת מהיציע:

DIRECTV – GRILL IN PICTURE

אומנם הפרסומת הזאת לא הופקה במיוחד עבור הקופה, אבל כן עלתה בימים אחרונים על בעיה ידועה אצל הדרום אמריקאים. בזמן שאנחנו מעדיפים פיצוחים בזמן המשחק – הם עושים על האש. ואיזה באסה זה להיות האיש שעל המנגל בזמן המשחק? הפתרון הגאוני לפניכם:

מקווה שאהבתם, ואם במקרה פספסתי פרסומת טובה שלכם יצא לראות, אשמח אם תשתפו גם בתגובות, כl גם אני וגם השאר נהנה.

 
   

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

   

רוצים לעזור לנו לעשות דברים חדשים?

תתמכו בנו

*כל עזרה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח